بهترین محافظ های صفحه نمایش آیفون 15 در سال 2024

بهترین محافظ های صفحه نمایش آیفون 15 در سال 2024

محافظ صفحه نمایش اسپیگن EZ Fit فن آوری مشخصات: دستگاه های سازگار: آیفون 15 |مواد: شیشه سکوریت | سختی مورد: 9H | ابعاد محصول: 5.66 x 2.67 x 0.02 اینچ | نوع پایان: براق | تعداد واحد: 2 شمارش

وقتی یک گوشی جدید دارید، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که صفحه نمایش خود را خراب کنید. اینجاست که یک محافظ صفحه نمایش می‌تواند برای مدت طولانی‌تری از شیشه صفحه نمایش شما را حفظ کند.

Spigen EZ Fit انتخاب ما برای بهترین محافظ صفحه نمایش آیفون است که می توانید بخرید. ساخته شده از شیشه سکوریت، دارای سختی 9H برای محافظت از گوشی شما در برابر ضربه و خراش در طول روز است. حتی بهتر از آن، یک پوشش اولئوفوبیک ویژه در طراحی آن وجود دارد. این پوشش به دفع اثر انگشت کمک می‌کند، بنابراین برای تمیز و شفاف نگه داشتن صفحه نمایش خود زمان بسیار آسان‌تری خواهید داشت. به علاوه، این کیت محافظ شامل دو شارژ مجدد، دستمال مرطوب تمیزکننده و حتی یک سینی تراز خودکار برای نصب سریع و آسان است.

همچنین: چگونه آیفون خود را طوری نگه داریم که به تازگی آن را خریده اید

هر بار که Adrian Kingsley-Hughes ZDNET یک آیفون جدید دریافت می کند، این محافظ صفحه Spigen در اسرع وقت راه اندازی می شود.

کینگزلی هیوز در مورد محافظ EZ Fit گفت: “در بالای لیست من از ویژگی هایی که در مورد این محافظ های صفحه دوست دارم این است که به راحتی قرار می گیرند، به لطف سیستم قاب که محافظ را در جای خود نگه می دارد و برنامه ها را سریع می کند.” .

Redditor ها محافظت بیشتری را که EZ Fit به صفحه نمایش آیفون خود اضافه می کند و همچنین نصب آسان کیت برنامه را دوست دارند. بسیاری از Redditors فعلی گفتند که محافظ EZ Fit ارزش پول را دارد و ارزش بسیار خوبی دارد.



منبع: https://www.zdnet.com/article/best-iphone-15-screen-protectors/#ftag=RSSbaffb68