جاروبرقی ربات Eufy در Walmart به کمتر از 120 دلار کاهش یافت

در حال حاضر، شما می توانید 61٪ در آن صرفه جویی کنید Eufy Clean توسط Anker RoboVac G32 Pro، و ما انتظار نداریم که این تخفیف تندتر شود. ما نمی دانیم این فروش چقدر ادامه خواهد داشت، بنابراین توصیه می کنیم همین امروز آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. و اگر فروخته نشده‌اید، جاروبرقی‌های مورد علاقه ما و سایر معاملات جاروبرقی ربات جمعه سیاه را که پیدا کردیم، بررسی کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/eufy-robot-vacuum-deal-coupon-promo-code/#ftag=RSSbaffb68همچنین: معاملات جاروبرقی ربات جمعه سیاه: Ecovacs Deebot N8+ تقریبا 50 درصد تخفیف دارد

یکی از سنسورها می تواند تشخیص دهد که آیا دستگاه بر روی کفپوش های چوبی یا فرش کار می کند و جریان مکش را متناسب با آن تنظیم می کند. همچنین 9 سنسور ضد برخورد وجود دارد. می‌توانید از یک برنامه همراه برای کنترل ربات، تنظیم تمیز کردن برنامه‌ریزی‌شده یا تمیز کردن نقطه‌ای در صورت کثیف بودن یک ناحیه استفاده کنید.

فصل تعطیلات زمان مناسبی برای سرمایه گذاری در فناوری خانه های هوشمند است و فروش اولیه جمعه سیاه در افق است. جاروبرقی‌های ربات نسبتاً جدید هستند، اما قیمت‌ها هر سال کاهش می‌یابد – و آنها را برای خانواده‌های معمولی مقرون به صرفه می‌سازد. ما پیش از جمعه سیاه یک قرارداد جاروبرقی روباتی برای آن پیدا کردیم Eufy Clean توسط Anker RoboVac G32 Pro. والمارت با قیمت معمولی 299 دلار، 180 دلار برای این محصول تخفیف داده است، بنابراین شما فقط 119 دلار می پردازید.

توضیحات محصول را در یک جمله بنویسید.

والمارت

جاروبرقی های رباتی برای تمیز کردن روزانه بدون دست بسیار عالی هستند. یک جاروبرقی ربات می تواند به شما کمک کند روی موهای حیوان خانگی بمانید و یک کار کمتر به شما بدهد. Eufy Clean توسط Anker RoboVac G32 Pro قدرت مکش 2000 Pa را ارائه می دهد و شامل سنسورها و فناوری نقشه برداری برای ایجاد طرحی از خانه، طبقات و اشیایی است که باید از آنها اجتناب کنید.

به عنوان صاحب یک ترکیب جاروبرقی و جاروبرقی گران‌قیمت، می‌توانم بگویم در حال حاضر ارزش سرمایه‌گذاری روی یک ترکیب گران‌قیمت‌تر را ندارد. عملکردهای پاک کن معمولاً فقط می چرخند و خاک را به اطراف منتقل می کنند — آنها فقط در صورتی مفید هستند که کف های شما از قبل بکر باشند.