تور وان + رزرو لیست قیمت کامل و به روز ارزان + لحظه آخری نهال گشت

از شهر تبریز و از طریق مرز بازرگان هم می توانید به شهر وان سفر کنید؛ این مرز هم به دلیل نداشتن محدودیت زمانی انتخاب مناسبی برای سفر به وان به حساب می آید. ماه ‌های میانی در فصل تابستان، میزبان آب و هوایی معتدل و مطلوب گرم هستند. این ماه‌ ها با 1 الی 2 روز بارش در ماه، کمترین میزان بارش در سال را تجربه می ‌کنند و نیز ماه‌ های ژوئن تا آگوست، فصل داغ گردشگری در وان بشمار می رود، بنابراین ممکن است با افزایش قیمت در هزینه هتل ‌ها و پروازها رو به ‌رو شوید. تمام این جزئیات در قیمت تور وان ترکیه تاثیر می‌گذارد و به هر میزان که خدمات بهتری در تاریخ مناسب‌تر دریافت کنید، قیمت تور وان شما بیشتر می‌شود. شهری که بخش مهمی از تاریخ است و فاصله بسیار کمی از مرز ایران دارد. سالانه توریست‌های زیادی از ایران با تور وان ترکیه سفر می‌کنند و به دلیل همین استقبال خوب، تور وان به شکل‌های متنوعی برگزار می‌شود.

پس از واریز هزینه سفر ارائه (فیش واریزی، شماره تماس و عکس کارت ملی و عکس کارت واکسن تمام نفرات) به دفتر آرندتور از طریق واتس آپ به شماره زیر الزامی میباشد. گربه های شهر وان نماد شهر وان میباشد این گربه ها سفید و پشمالو میباشند و چشم های رنگی متفاوت می باشد که معمولا یکی از چشم ها زرد و دیگری آبی می باشد . به علت کوتاه بودن مسیر زمینی اش نسبت به سایر شهرهای ترکیه از محبوبیت خاصی برخوردار هست .

تور وان + رزرو لیست قیمت کامل و به روز ارزان + لحظه آخری نهال گشت دومین نکته اعتماد به آژانس مسافرتی هست که دارای دفتر مشخص و سال ها تجربه برگزاری تور وان زمینی می باشند. آژانس نوراسیر کارگزار رسمی تور وان زمینی، سفری لذت بخش را برای شما فراهم میکند. در ضمن شما می توانید با انتخاب و رزرو تور وان از آژانس رامین گشت، با صرف هزینه ای کمتر، بیشترین لذت را از سفرتان با تور مسافرتی وان ببرید.

شهر وان به دلیل نزدیکی به دریاچه وان و دارا بودن سواحل زیبا همچنین مراکز خرید متعدد به شهری توریستی تبدیل شده و سالانه میزبان تعداد زیادی از گردشگران می‌باشد. شهر وان از غرب و شمال غربی توسط بزرگترین دریاچه ترکیه یعنی دریاچه وان و از شمال توسط کوه‌های بلند و مرتفع سیاه کوه و از جنوب توسط کوه آرتوس احاطه شده است. خوی در شهر تبریز نزدیکترین استان ایران به شهر وان است که از شهر خوی تا وان تقریبا یک ساعت و نیم فاصله زمانی خواهید داشت و اینکه مرز بازرگان در استان خوی گذرگاه مناسبی برای سفر به وان بشمار می رود. در گذشته که تور وان با قطار انجام میشد، قطار تهران-وان از شهرهای کرج، قزوین، تاکستان، خرم‌دره، زنجان، میانه، خراسانک، مراغه، عجب شیر، تبریز، سلماس و مرز رازی عبور می‌کرد و پس از رسیدن به گذرگاه کاپی‌کوی مسافران برای بررسی مدارک باید پیاده می شدند. همانطور که گفتیم با توجه به فاصله کمی که شهر وان از مرزهای ایران دارد، مسیر زمینی آن بسیار پر طرفدار است و آنهایی که به دنبال تور وان ارزان هستند، معمولا مسیر زمینی را انتخاب می‌کنند. و در نهایت با توجه به شرایط خودتان، بهترین تور وان را انتخاب و رزرو کنید.

راهنمای سفر به ارمنستان

لازم به ذکر است که تور زمینی وان با اتوبوس معمولا از مرزهای بازرگان، رازی و سرو در ایران وارد خاک ترکیه می ‌شوند که از میان این سه مرز، تورهای وان معمولا از مرز رازی و بعد سرو حرکت می کنند. موضوع بعدی که باید در نظر داشته باشید این است که همه تورهای لحظه آخری وان ارزان نیستند. در ایام پر ترافیک مثل نوروز و تابستان تقریبا تور لحظه آخری ارزان وجود ندارد! برای این بازه زمانی ها حتما باید از چندین روز قبل تور خود را رزرو کنید.

هتل های uall و all علاوه بر خدمات تمام هتل های پنج ستاره وعده های ناهار و شام را نیز شامل می شوند. همین طور بوفه هایی دارند که در ساعات مختلفی از شبانه روز باز هستند. با این وجود می توانید در بین هتل های پنج ستاره قیمت های ارزان تری هم پیدا کنید. شهر وان به خاطر اینکه شهر کوچکی است ، مترو در این شهر کوچک وجود ندارد و به جای آن می توانید از تاکسی و اتوبوس استفاده کنید . کمترین هزینه رفت و آمد برای تور وان می باشد زیرا شهر کوچک است و مسافران به راحتی می توانند پیاده به تمامی خیابان ها و مراکز خرید دسترسی داشته باشند . همچنین برای رفتن به دریاچه وان و بیرون شهر می توانید از اتوبوس ، مینی بوس و تاکسی استفاده کنید که در این بین مینی بوس هزینه ی کمتری برای مسافرین دارد .

تور وان زمینی با اتوبوس

مسافران باید عوارض خروج از کشور را قبل از سوار شدن به قطار پرداخت نمایند تا در مرز با مشکل مواجه نشوند. کافیه که با شماره آژانس هواپیمایی و مسافرتی تماس بگیری تا شما را راهنمایی و به هدفت نزدیک کنیم. روز پایانی سفر هم طبق برنامه فوق، مسافران به تهران ترانسفر می شوند.

پس از این مرحله قطار به سمت ایستگاه مقصد حرکت کرده و بعد از 23 ساعت به شهر وان می رسید. جالب است بدانید که در سال ‌های اخیر به دلیل گرانی ‌های ایجاد شده و بالا رفتن ارز بهترین مقصد همین شهر در میان گردشگران است که به محبوبیت ویژه ای هم رسیده است و در هر قسمتی از این شهر که قدم بگذارید، صدایی آشنا از هموطنان خود را می شنوید. در ضمن برای شهرهای نزدیک به مرز ترکیه، سفر به وان همانند سفر داخلی محسوب می ‌شود و خریدهای سالانه یا فصلی خود را از این شهر انجام می‌دهند. وان، شهری ایده آل برای سفر ۳ الی ۴ روزه با خرید اینترنتی بلیط هواپیما یا سفر زمینی است که مطمئناً از این شهر بی نظیر با کوله ‌باری از وسایل و خاطرات به شهر خود بر می ‌گردید.

قطعا تابستان فصل شلوغ و گردشگری به وان می باشد؛ به ویژه اینکه در این بازه زمانی سفرهای ایرانی ها نیز به این مقصد بیشتر سایت مورد نظر منبع می شود. بنابراین، هزینه اقامت در هتل های وان امکان دارد کمی افزایش داشته باشد و در این روزها هوا تقریبا گرم و معتدل است و در شب تقریبا خنک می شود. از آنجایی که آب و هوای شهر وان کوهپایه‌ای است زمستان‌ها و حتی پاییز در این خطه سرد و پربارش است. لذا گردشگران بیشتر روزهای بهاری و یا تابستانی را برای سفر و رزرو هتل وان انتخاب می‌کنند. ناگفته نماند که اگر برای شرکت در فستیوال‌های خرید راهی شهر وان می‌شوید باید از قبل درباره زمان برگزاری آن‌ها اطلاعات کسب کرده و سپس راهی شوید. وان یکی از بزرگ‌ترین شهرهای شرق ترکیه است که علاوه بر داشتن طبیعت بکر به وجود بازارهای متنوع نیز معروف است.

راه های رفتن به وان پس از فرودگاه