بایگانی‌ها آموزش نصب دوربین مداربسته تحت شبکه pdf امنیت ۹۸

از الگوی چسبی که همراه دوربین یا جعبه دوربین ارائه می‌شود استفاده کنید. اگر الگوی چسبنده ندارید، می‌توانید با جستجو در اینترنت آن را پیدا کنید. هر زمان که می‌خواهید دیوار خود را حفاری یا برش دهید، اگر نمی‌دانید سیم برق از کجا رد شده است حتما برق ورودی کل را قطع کنید تا از صدمات ناشی از برق گرفتگی جلوگیری نمایید. می‌توانید کابل را مستقیماً با تسمه، منگنه، بست کابل یا اتصالات مشابه به سطح متصل کنید، اما باید به نحوی آن را محکم کنید که آسیبی به کابل نرسد.

  • از آنجا که امروزه استفاده از سیستم های دوربین مداربسته به عنوان یک سیستم حفاظتی امنیتی رو به افزایش است و در بسیاری از ساختمان های مسکونی و تجاری نصب این سیستم اجباری می باشد.
  • در دوربین های شبکه نیز باید برای دیدن دوربین ها به صورت یکپارچه دوربین ها از یک برند باشند و یا همه انها Onvif باشند.
  • نوع دیگر دسته‌بندی دوربین‌های مداربسته، بر اساس بدنه دوربین انجام می‌گیرد.
  • افراد این کار را اغلب برای کنترل NVR فقط از طریق برنامه ها یا مرورگر وب انجام می دهند.
  • در پایان تاکیدی که لازم به ذکر آن داریم، انتخاب نوع دوربین شبکه بر اساس موارد مصرف است.
در این قسمت مجموعه ای از لغات تخصصی در زمینه سیستم های حفاظتی گردآوری شده است. در این مجموعه کلیه محصولات امنیتی و اتوماسیون ها بصورت بخش های مجزا با توضیحات آورده شده است. در ادامه براي ايجاد يك سناريوي فرضي،فرض ميكنيم پس بازديد نياز به چهار عدد دوربين داريم.كه هر چهار دوربين از نوع آنالوگ انتخاب مي شوند. نصب نکردند و در صورت اجبار حتما از عایق یا پلاستیکی به ضخامت حداقل 2سانت استفاده گردد.

۴ . دوربین‌های مدار بسته خانگی را وصل کرده و آن‌ها را روشن کنید.

بعضی از سازنده‌های دوربین‌های CCTV خانگیِ خودنصب‌شو نرم‌افزار‌های گوشی و کامپیوتر برای دسترسی داشتن به دوربین‌تان در هر کجا که باشید، ارائه می‌دهند. برای آن‌که نیازهای خود را ارضا کنید، ویژگی‌های نظارتی مانند تصویر زنده، تشخیص حرکت، ضبط ویدیو، زوم کردن و از زوم درآمدن و بسیاری از ویژگی‌های دیگر را روی برنامه‌تان اضافه کنید. این کار از دوربین‌های امنیتی خارجی در مقابل شرایط متغیر و شدید آب و هوایی مراقبت می‌کند. در حالت کلی، ابزاری که برای نصب مورد نیاز هستند شامل پیچ‌‌ها، لنگر‌ها، کابل‌ها، آداپتور و یا ریسیور برق، یک دریل برقی و چیز‌های دیگر است. اگر یک دوربین امنیتی All-in-One بخرید، ابزار مناسب برای نصب پیچ‌ها گاهی اوقات در جعبه دوربین تعبیه شده‌اند.

در نظر داشته باشید که نصب دوربین مدار بسته یکی از پردرآمدترین مشاغل موجود در بازار کار است و اگر بتوانید هزینه کلاس نصب دوربین مدار بسته را بپردازید، چندین برابر هزینه آموزش نصب دوربین مدار بسته در مدت زمان کوتاهی به شما باز خواهد اریا سی سی تی وی گشت. پیشنهاد ما به شما برای فراگیری این حرفه، شرکت در کلاس نصب دوربین مدار بسته است که در آموزشگاه نصب دوربین مداربسته کاملا کاربردی است. دوره نصب دوربین مداربسته در کارگاه های مجهز و با استادان مجرب و متخصص برگزار می شود.

در صورتی که شما نقشه کشی کنید می توانید با سرعت بالاتر و مدت زمان کوتاه تری این کار را انجام دهید و همچنین تخمین نسبتا درستی از ابزار و لوازم مورد نیاز داشت. همچنین اگر پروژه در ابعاد بزرگتری تعریف شده باشد، می‌توان با استفاده از این نقشه، کار را تقسیم کرد، و در مدت کوتاه‌تری امورات نصب را انجام داد. سوراخ‌ها را در جایی که سیم‌ها رد می‌شوند ایجاد کنید و نزدیک‌ترین مسیر را برای خانه‌های دو یا سه طبقه در نظر بگیرید. ته همه کابل‌های دوربین‌ها را به داخل سوراخ‌هایی که ایجاد کرده‌اید هل دهید. این کار باعث می‌شود که سیم‌ها پوشیده‌شوند و از پوسیدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

جزوه آموزش نصب دوربین مدار بسته