تسلا سرانجام اولین کامیون نیمه برقی خود را تحویل داد

teslamission.png

این خودروها همچنین برای کارایی طراحی شده‌اند و کمتر از دو کیلووات ساعت انرژی در هر مایل مصرف می‌کنند. تسلا می گوید با یک بار شارژ می تواند 500 مایل را طی کند.

ماسک گفت: «از نظر سلامتی… این تأثیر بسیار زیادی دارد. علاوه بر این، تغییرات آب و هوا و گرم شدن زمین نیز اهمیت دارد… این امر اساساً سلامت مردمی را که در نزدیکی آزادراه ها زندگی می کنند، بهبود می بخشد.




منبع: https://www.zdnet.com/article/tesla-finally-delivered-its-first-electric-semi-trucks/#ftag=RSSbaffb68

با دود، چراغ‌های بارق و تکنو ضربان برای ایجاد حال و هوا، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، شخصا رانندگی می‌کرد یکی از وسایل نقلیه در مقابل جمعیتی که تشویق می‌کردند در اسپارکس، نوادا برای تحویل گرفتن جمع شدند.

ماسک می‌گوید: «مردم ممکن است تعجب کنند که چرا یک نیمه کامیون بسازید.

او گفت که مأموریت تسلا «تسریع انرژی پایدار» با برق‌رسانی به تمام اشکال اصلی حمل‌ونقل است.

teslatruck

تسلا

ماسک گفت، کامیون‌هایی که تسلا می‌گوید در حال حاضر 3 برابر قدرت هر کامیون دیزلی در جاده‌ها را ارائه می‌کنند، نشان‌دهنده “یک تغییر گام بهبود” در صنعت حمل و نقل هستند.

ماسک خاطرنشان کرد که در حالی که سالانه میلیون ها وسیله نقلیه مسافربری در ایالات متحده فروخته می شود، تنها چند صد هزار دستگاه نیمه کامیون فروخته می شود. با این حال، با توجه به تعداد ساعت رانندگی و وزنی که حمل می کنند، این کامیون ها حدود 20 درصد از آلاینده های خودروهای ایالات متحده را تشکیل می دهند.

تسلا پنجشنبه شب، پنج سال پس از اولین رونمایی از تسلا نیمه، اولین کامیون های نیمه تولیدی خود را تحویل داد. کامیون ها به شرکت پپسی تحویل داده شد.

او گفت: «در تسلا، ما خودروهای کند نمی‌سازیم. وقتی کامیون چیزی بکسل نمی‌کند، او اعلام کرد: «به نظر می‌رسد فیل مانند یوزپلنگ در حال حرکت است».