نحوه انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون

سرویس Move to iOS اپل بدون درزترین و کارآمدترین سرویس انتقالی است که من از آن استفاده کرده ام، به خصوص زمانی که هنوز در مرحله اولیه راه اندازی هستم. در غیر این صورت، می‌توانید از برنامه‌های دسکتاپ مانند AnyTrans نیز استفاده کنید، هر دو گوشی را به رایانه متصل کنید و فایل‌ها را به صورت محلی منتقل کنید. با این حال، من معمولاً با استفاده از نرم افزارهای غیر اختصاصی هنگام انتقال اطلاعات شخصی مخالف هستم، بنابراین برای ایمنی از دو روش بالا استفاده می کنم.

آیا می توانم پس از راه اندازی اطلاعات را از اندروید به آیفون منتقل کنم؟

با این حال، روش‌های مختلفی برای انتقال عکس‌ها، ویدیوها، پیام‌های متنی و سایر داده‌های چند ماهه یا سال‌های شما از یک دستگاه اندرویدی به آیفون وجود دارد، اما من دو روش زیر را مؤثرترین و ایمن‌ترین آنها دانستم. ، و به راحتی قابل پیگیری است.

نحوه انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون

همچنین: در اینجا نحوه ریست فکتوری آیفون خود آورده شده است

برای اینکه این سرویس کار کند، باید در «دستیار راه‌اندازی iOS»، که صفحه راه‌اندازی اولین بار آیفون جدیدتان است، باشید. اگر قبلاً آیفون خود را راه‌اندازی کرده‌اید و می‌توانید به صفحه اصلی دسترسی داشته باشید، برای استفاده از Move to iOS باید آن را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید.

از «دستیار راه‌اندازی iOS»، اسلایدهای راه‌اندازی اولیه، از جمله اتصال Wi-Fi، ایجاد رمز عبور و پذیرش شرایط و ضوابط تشخیصی اپل را مرور کنید. شما در نهایت یک را خواهید دید برنامه ها و داده ها صفحه نمایش

با اپلیکیشن Move to iOS، آیفون یک کد یکبار مصرف برای جفت شدن ایجاد می کند.

ژوئن Wan/ZDNET

روش 2: انتقال داده ها از طریق حساب Google

مطمئن. بهترین روش این است که از اطلاعاتی که می خواهید به جیمیل یا گوگل درایو انتقال دهید نسخه پشتیبان تهیه کنید و سپس آن را از آیفون خود دانلود کنید. این کار به کار دستی بیشتری نیاز دارد، اما اگر بخواهید فقط فایل های خاصی را جابجا کنید و نه همه آن ها، عالی است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-transfer-data-from-android-to-an-iphone/#ftag=RSSbaffb68

متأسفانه، اگر قبلاً دستیار راه اندازی iOS را تکمیل کرده اید، نمی توانید از سرویس انتقال فایل استفاده کنید. بهترین توصیه من این است که از هر چیزی که می‌خواهید در آیفون جدید خود بک آپ بگیرید، آیفون را به حالت کارخانه بازنشانی کنید، از سرویس انتقال به iOS استفاده کنید و سپس مواردی را که پشتیبان‌گیری شده است، بازیابی کنید. باز هم، فقط مطمئن شوید که فضای کافی برای نگهداری همه چیز دارید.

سریع ترین راه برای انتقال اطلاعات از اندروید به آیفون چیست؟

تلفنی را که روی آن نوشته شده است Move to iOS را در دست گرفته و تلفن دیگری در پس‌زمینه است

ژوئن Wan/ZDNET
در نهایت، می توانید از جیمیل خود برای انتقال داده ها از طریق ابر استفاده کنید. این روش برای مواردی ایده آل است که فایل های اضافی وجود داشته باشد که در روش اول فراموش کرده اید آنها را جابه جا کنید یا قبلاً آیفون خود را تنظیم کرده بودید و نمی توانستید از Move to iOS استفاده کنید.

1. در تلفن اندرویدی خود، به برنامه تنظیمات بروید

کد یکبار مصرف اندروید به iOS

این کد را در گوشی اندرویدی خود وارد کنید. سپس فرآیند جفت‌سازی آغاز می‌شود و می‌توانید فایل‌هایی را که می‌خواهید انتقال دهید انتخاب کنید. این فهرست شامل پیام‌ها، مخاطبین، اطلاعات تقویم، حساب(های) Google، عکس‌ها و ویدیوها و تنظیمات کاربر است.

هر سال وقتی یک آیفون جدید وارد بازار می‌شود یا فصل خرید تعطیلات فرا می‌رسد، تعداد بی‌شماری از کاربران اندرویدی به iOS روی می‌آورند.

همچنین: نحوه انتقال مخاطبین از اندروید به آیفون

روش اصلی من برای انتقال فایل، سرویس انتقال به iOS خود اپل است. از قبل روی آیفون شما بارگذاری می شود، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است اپلیکیشن Move to IOS را دانلود کنید در دستگاه اندروید خود از طریق فروشگاه Google Play.

همچنین می توانید فایل ها را در پوشه گوگل درایو آپلود کرده و در آیفون خود دانلود کنید.

تنظیمات آیفون را باز کنید > ایمیل > حساب ها > اضافه کردن حساب > و اطلاعات کاربری جیمیل خود را وارد کنید. داده های حساب Google شما باید با آیفون همگام شود و به طور خودکار وارد کردن آن آغاز شود.

3. یک جایگزین مفید دیگر

هنگام پردازش انتقال، تلفن ها را به حال خود رها کنید. بسته به میزان داده ای که از تلفنی به تلفن دیگر منتقل می کنید، انتقال می تواند تا 30 دقیقه طول بکشد.

این شگفت انگیزترین چیز نیست. اپل همچنان به تولید گوشی های هوشمند با کیفیتی که بر بازارهای میان رده و رده بالا مسلط هستند، ادامه می دهد هشت مدل مختلف آیفون برای انتخاب در فروشگاه ها و آنلاین.

به دنبال گوگل زبانه، ضربه بزنید پشتیبان گیریو دسته‌هایی را که می‌خواهید بین دستگاه‌ها همگام‌سازی شوند تغییر دهید. می‌توانید با بزرگ کردن، مواردی را که در حال کپی‌برداری هستند دوباره بررسی کنید حساب کاربری گوگل داده ها در جزئیات پشتیبان فهرست صبر کنید تا همگام سازی پشتیبان کامل شود.

2. به آیفون خود بروید

همچنین: نحوه راه اندازی مجدد هر آیفونی که تا به حال ساخته شده است

سوالات متداول

آیا می‌توانم از برنامه «انتقال به iOS» استفاده کنم حتی اگر قبلاً آیفون خود را تنظیم کرده باشم؟

من همچنین عضوی از اقلیت هستم که دائماً هر یا دو ماه یکبار گوشی‌های خود را عوض می‌کنند، به این معنی که انتقال داده در این مرحله طبیعت دوم است.

قبل از شروع به انتقال هر گونه داده، همیشه تمرین خوبی است که موارد زیر را انجام دهید:

  1. حداقل 75 درصد شارژ داشته باشید: هر چه بالاتر بهتر. بسته به میزان داده ای که انتقال می دهید، طبیعی است که تلفن شما گرم شود و بنابراین باتری آن با سرعت بسیار بیشتری تخلیه شود.
  2. اتصال Wi-Fi پایداری داشته باشید: ما داده ها را به صورت بی سیم منتقل می کنیم، به این معنی که یک سیگنال قوی و ثابت برای بهینه ترین انتقال ضروری است.
  3. مقدار داده‌هایی را که جابه‌جا می‌کنید دوباره بررسی کنید: آیفون شما ممکن است ظرفیت ذخیره سازی کافی برای دریافت هر فایل را داشته باشد یا نداشته باشد. اگر نه، اکنون زمان خوبی است که فایل های قدیمی خود را در تلفن اندرویدی خود سازماندهی کنید، بفهمید چه چیزی را باید نگه دارید، چه چیزی را در یک درایو خارجی ذخیره کنید، و چه چیزی را قبل از جابجایی پاک کنید.

روش 1: انتقال داده ها از طریق انتقال به iOS