ترموستات هوشمند Ecobee به کمتر از 200 دلار کاهش یافت

زمستان قبل از اینکه بدانیم فرا می رسد و با سرمای هوا، باید خانه هایمان را گرم نگه داریم.

با افزایش هزینه های زندگی و بی ثباتی اقتصادی در بسیاری از نقاط جهان، بسیاری از ما سعی می کنیم هر زمان که بتوانیم چند دلار از اینجا و آنجا پس انداز کنیم.

در کنار این دستگاه، ecobee نیز در حال اجراست فروش قبل از جمعه سیاه بر روی طیف وسیعی از موارد از جمله سنسورهای هوشمند و دوربین ها.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/ecobees-smartthermostat-deal-sale-coupon-code/#ftag=RSSbaffb68

همچنین: بهترین ترموستات های هوشمند: صرفه جویی در مصرف انرژی

را ترموستات هوشمند ecobee گزارش هایی در مورد میزان صرفه جویی شما با توابع زمان بندی تولید می کند. شما می توانید دمای خانه خود را از طریق یک دستگاه تلفن همراه، از طریق خود ترموستات یا با دستورات صوتی کنترل کنید زیرا ترموستات هوشمند ecobee با الکسا و سیری سازگار است.

ترموستات‌های هوشمند می‌توانند به‌طور خودکار گرمایش ما را با هر دمایی که تنظیم می‌کنیم تنظیم کنند، و وقتی نوبت به قبض انرژی می‌رسد، عملکرد برنامه‌ریزی آن‌ها می‌تواند در هزینه شما صرفه‌جویی کند. به عنوان مثال، من ساعت خود را برای یک ساعت در صبح تنظیم کرده ام تا خانه را گرم کنم و سپس در زمان های متناوب در طول روز.

در ادامه بخوانید: ترموستات هوشمند Ecobee در مقابل ترموستات یادگیری Nest

یکی از راه‌های صرفه‌جویی در قبوض برق و گاز این است که بهره‌وری انرژی خانه‌هایمان را بهبود بخشیم و بیشتر مراقب باشیم که آیا واقعاً باید گرمایش را در 24 ساعت شبانه‌روز و در هر اتاق نگه داریم یا نه. با این حال، وقتی زندگی ما شلوغ است، آخرین کاری که می‌خواهیم انجام دهیم این است که دائماً ترموستات‌هایمان را زیر نظر بگیریم — و اینجاست که دستگاه‌های هوشمند و IoT می‌توانند بدرخشند.

توضیحات محصول را در یک جمله بنویسید.

اکوبی

اگر شما علاقه مند به ارتقای خانه خود به یک راه اندازی هوشمندتر و کم مصرف تر هستید، ترموستات هوشمند ecobee در حال حاضر در فروش است. این ترموستات که در وب سایت فروشنده موجود است، قیمت آن از 219 دلار به 199 دلار کاهش یافته است، تخفیف 20 دلاری.