بررسی Honor Pad 8: یک تبلت اندرویدی 12 اینچی مقرون به صرفه و توانا

Honor Pad 8: صفحه نمایش 12 اینچی IPS، چیپست Qualcomm Snapdragon 680 با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی (غیر قابل ارتقا).

تصویر: ساندرا ووگل / ZDNET

Honor Pad 8 برای یک تبلت 12 اینچی مناسب است. ضخامت آن فقط 6.9 میلی متر و وزن آن 520 گرم است، در حالی که ردپای 278.54 میلی متر در 174.06 میلی متر سخت نیست – برای مثال کوله پشتی من به راحتی آن را در خود جای می دهد. یک آستین اندازه و وزن کمی اضافه می کند، اما برای محافظت از صفحه نمایش در برابر خراش توصیه می شود.

راهنمای نهایی هدیه تبلت: تبلت های برتر برای هدیه دادن، از 89 دلار شروع می شود

Honor Pad 8 برای تماس‌های ویدیویی، بازی و مصرف رسانه طراحی شده است و برای این منظور کمتر از هشت بلندگو وجود دارد – چهار صدای سه‌بلند و چهار باس. من تحت تاثیر کیفیت صدا قرار گرفتم: هیچ اعوجاج در بلندی صدا وجود ندارد، که بسیار بلند است، و باس زیادی وجود دارد. موسیقی راک و کلاسیک هر دو صدای خوبی داشتند، و هر دو تلویزیون زنده و کاچاپ خوب بودند. گفتار، از جمله تماس های ویدیویی، نیز خوب بود.

یک پوشه بزرگ شده (بالا، سمت راست) و انتخابگر برنامه Multi-Window (سمت چپ).

اسکرین شات: ساندرا ووگل / ZDNET

مشخصات آنر پد 8

سیستم عامل اندروید 12 + MagicUI 6.1
چیپست کوالکام اسنپدراگون 680
رم 4 گیگابایت، 6 گیگابایت
ذخیره سازی 128 گیگابایت
– اسلات کارت MicroSD نه
نمایش دادن 12 اینچ IPS LCD، 2000 x 1200 (5:3، 194ppi)
دوربین ها 5 مگاپیکسل جلو • 5 مگاپیکسل عقب
وای فای Wi-Fi 5 (802.11ac)
بلوتوث 5.1
پورت ها USB-C (USB OTG)
سمعی 8x بلندگو، 1x میکروفون
حسگرها شتاب سنج، نور محیط
ظرفیت باتری 7250 میلی آمپر ساعت
شارژ باتری 22.5 وات
ابعاد 278.54mm x 174.06mm x 6.9mm (10.96 اینچ × 6.85 اینچ × 0.27 اینچ)
وزن 520 گرم (1.15 پوند)
رنگ ساعت آبی
درون جعبه تبلت، راهنمای سریع، شارژر، کابل دیتا Type-C، کارت گارانتی خدمات، کیف CPE
قیمت 269.99 پوند

جایگزین هایی که باید در نظر گرفته شوند

به دنبال تبلت ارزان قیمت هستید؟ انتخاب های برتر ما همه زیر 400 دلار هستند

تبلت های اندرویدی مانند گذشته رایج نیستند و انتخاب ها محدود است. Honor Pad 8 صفحه نمایش بزرگ، بلندگوهای عالی و عمر باتری طولانی را با قیمتی جذاب ارائه می دهد. تا زمانی که حافظه کارت MicroSD و شارژ سریع مورد نیاز نباشد، قطعاً باید در نظر گرفت.


آنر مجموعه ای از اطلاعیه ها را در این نمایشگاه ارائه کرد رویداد IFA در برلین در ماه سپتامبر من قبلاً گوشی هوشمند Honor 70 را بررسی کرده ام، اما این شرکت همچنین اولین تبلت خود را که وارد بریتانیا می شود، 12 اینچی معرفی کرد. پد 8. قیمت جذاب 269.99 پوند ممکن است نشان دهنده مشخصات و عملکرد پایین تر باشد، اما از طرف دیگر صفحه نمایش بزرگ ممکن است جذاب باشد. با وجود تبلت های اندرویدی کمتر این روزها، آیا Honor Pad 8 عملکرد کافی را ارائه می دهد یا بهتر است پول شما در جای دیگری خرج شود؟

ادامه مطلب بررسی ها


منبع: https://www.zdnet.com/article/honor-pad-8-review/#ftag=RSSbaffb68 آنر پد 8

طرح رنگ “ساعت آبی” است.

تصویر: افتخار

بازار جهانی تبلت در میان مشکلات اقتصادی جهانی ضربه خورده است

مطالب اخیر و مرتبط

منفی

  • راه اندازی اولیه دوربین
  • شارژ باتری بسیار کند
  • بدون اسلات کارت MicroSD

گوشه های Honor Pad 8 به خوبی گرد شده اند. یک لبه بلند کاملاً واضح است، در حالی که دیگری دکمه پاور و دکمه تنظیم صدا را در خود جای داده است. یک لبه کوتاه شامل کابل شارژ USB-C و دو مشبک بلندگو و دو عدد دیگر در طرف دیگر است. طراحی مرتب و ارگونومیک است.

در مورد شارژ کردن، داستان متفاوت است. تنها با یک شارژر 22.5 واتی، شارژ مجدد باتری به طرز دردناکی کند است. من یک بار با باتری 10% شروع به شارژ کردم و بعد از 105 دقیقه هنوز پر نشده بود و به 94% رسیده بود.

نتیجه گیری

دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی برای تماس های ویدیویی مناسب است. دوربین پشتی نیز یک واحد 5 مگاپیکسلی است که در کنار دوربین‌های گوشی‌های هوشمند کم رنگ می‌شود، اگرچه Honor چند حالت عکاسی از جمله اسکن اسناد، پرتره، عکس و فیلم و همچنین حالت تایم لپس را ارائه می‌کند. زوم دیجیتال تا 8 برابر تصاویری تا حدودی دانه‌دار ایجاد می‌کند، اما هوش مصنوعی دوربین می‌تواند رنگ‌ها را در برخی از انواع تصاویر برای بهبود کیفیت بهبود بخشد. عکسبرداری ماکرو وجود ندارد و عکاسی نسبتاً ابتدایی است، اما کافی است.

پد 8 520 گرم (1.15 پوند) وزن دارد.

تصویر: ساندرا ووگل / ZDNET

Honor همچنین اجازه می دهد تا پوشه های حاوی برنامه ها را بزرگ کنید تا همه برنامه ها قابل مشاهده باشند. روی یک برنامه ضربه بزنید و نگه دارید، “Enlarge” را انتخاب کنید و کار تمام می شود. برای بازگشت به نمادهای پوشه با اندازه استاندارد، روی ضربه بزنید و نگه دارید و «کوچک کردن» را انتخاب کنید.

باتری 7250 میلی‌آمپر ساعتی Honor Pad 8 را به مدت 16 ساعت و 46 دقیقه تحت عنوان PC Mark for Android Work 3.0 تست عمر باتری نگه می‌دارد و هنگام پخش ویدیوی YouTube به مدت سه ساعت، تنها 29 درصد از شارژ کامل را از دست می‌دهد. اینها اعداد خوبی هستند.

بهینه سازی چند پنجره ای آنر، که بخشی از پوشش اندروید آن است، در پد 8 موجود است. من در بررسی خود از Honor 70 به این موضوع اشاره کردم، و پتانسیل بسیار بیشتری در صفحه نمایش بزرگتر در اینجا دارد. در واقع، Honor Pad 8 می‌تواند تا چهار پنجره را در یک زمان باز داشته باشد و در صورت لزوم یک صفحه نمایش تقسیم‌بندی شده 50/50 یا پنجره‌های شناور را با هم ترکیب کند. شما یک انتخابگر برنامه چند پنجره ای را با جارو کردن از هر دو لبه به داخل فراخوانی می کنید و سپس برنامه هایی را که می خواهید مشاهده کنید انتخاب کنید. داشتن یک سند کاری و یک صفحه وب در کنار هم برای من مفید بود.

طرفداران

  • صفحه نمایش بزرگ با وضوح خوب
  • باریک و راحت برای در دست گرفتن
  • بلندگوهای فوق العاده
  • عمر باتری خوب

صفحه نمایش در واقع 11.97 اینچ از گوشه ای به گوشه دیگر اندازه می گیرد و در حاشیه هایی قرار می گیرد که به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی بدون افتادن انگشتان روی صفحه نمایش، در دست نگه دارند. Honor نسبت صفحه نمایش به بدنه 87 درصدی را ذکر می کند، اگرچه ما اندازه گیری شده آن را در 84.6٪. پنل IPS 2000 در 1200 پیکسل خوب و واضح است: ویدیو عالی به نظر می رسد و متن واضح است.

اگر می‌خواهید تنظیمات رنگ صفحه تبلت را تنظیم کنید، می‌توانید دمای رنگ را تغییر دهید، در حالی که حالت Eye Comfort می‌تواند نور آبی را کاهش دهد و یا به صورت دستی جابجا می‌شود یا تنظیم می‌شود تا در زمان‌های زمان‌بندی‌شده روشن و خاموش شود. می توانید سطح فیلتر نور آبی را به دلخواه خود تنظیم کنید. من از دیدن حالت کتاب الکترونیکی که صفحه را در مقیاس خاکستری تنظیم می کند خوشحالم. من این را در Honor 70 بسیار مفید دیدم و اینجا، خواندن کتاب های الکترونیکی در قالب صفحه گسترده با دو صفحه به طور همزمان، لذت بخش بود.

در حالی که آنر دوست دارد طیف وسیعی از رنگ‌های مختلف را برای گوشی‌های هوشمند خود ارائه دهد، آنر پد 8 تنها در یک رنگ موجود است – ساعت آبی که نام عجیبی دارد. این یک سایه آبی تخته سنگی، با روکش مات است که به راحتی اثر انگشت را می گیرد و کمی لغزنده است. علامت Honor به طور محجوب در مرکز صفحه پشتی قرار دارد و لوزی دوربین در گوشه سمت راست بالا (در حالت افقی مشاهده می شود). ناحیه دوربین به طور قابل توجهی بیرون زده نمی شود.

Honor Pad 8 روشن است اندروید 12 با Honor Magic UI 6.1 پوشیده شده است. تعدادی از برنامه های شخص ثالث از جمله برنامه های اجتماعی، پخش جریانی و فروش از قبل نصب شده اند. اگر مازاد بر نیاز باشند، می‌توان آن‌ها را حذف کرد و کمی حافظه داخلی آزاد کرد. Honor 128 گیگابایت را ارائه می دهد که استفاده از 112 گیگابایت آن رایگان است. هیچ راهی برای افزایش فضای ذخیره سازی از طریق کارت MicroSD وجود ندارد، بنابراین باید مطمئن شوید که 128 گیگابایت کافی است.

آنر پد 8: چند پنجره ای

Honor Pad 8: حالت پرتره

بهترین تبلت هایی که می توانید در حال حاضر بخرید (و نه، همه آنها iPad نیستند)

آنر پد 8

بررسی آنر 70: یک میان رده زیبا، با موادی که با سبک مطابقت دارد

را کوالکام اسنپدراگون 680 چیپست با رم 4 گیگابایتی در زیر نمایش مناسبی دارد Geekbench 5با ارائه نمرات 375 (تک هسته ای) و 1533 (چند هسته ای). در استفاده در دنیای واقعی، هرگز احساس نمی‌کردم که Honor Pad 8 را بیش از حد سخت فشار می‌دهم، اگرچه هر کسی که وارد بازی می‌شود بهتر است جای دیگری را جستجو کند.