بایگانی‌های آموزش نصب دوربین مداربسته

عموماً دی وی دی در مرکز کنترل قرار می گیرد و ورودی های تصاویر به آن مرکز می رسد. بنابراین می‌توان از آن مرکز بر کلیه فعالیت های دوربین ها نظارت نمود. از طرفی محل قرار گیری مرکز کنترل بسیار مهم است و باید در نقطه ای قابل دسترس و مطمئن قرار داشته باشد تا ضمن دسترسی راحت، امنیت کلیه سیستم و تصاویر ضبط شده توسط آن را حفظ کند.

نحوه تست سیستم دوربین مداربسته بعد از نصب و از نظر خرابی

استفاده از تکنولوژی wireless حجم زیادی از کابل‌کشی به هر دوربین را حذف می‌کند و مقرون‌ به صرفه ترین راهکار محسوب می‌شود. نرم‌افزارB IOT یا Briton IOT نرم‌افزار اختصاصی دوربین های IOT برایتون است. که با استفاده از آن می‌توانید تصاویر دوربین‌های خود را به 3 روش دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر و راهنمای کامل این نرم‌افزار صفحه”B IOT” در بخش نرم‌افزار های کاربردی وبسایت داتیس را مشاهده کنید. در صورت وجود دستگاه اعلام سرقت در محل و وصل خروجی این سیستم به DVR در صورت تحریک سیستم اعلام سرقت در صورت فعال کردن پارامتر ALARM IN دستگاه شروع به ضبط تصاویر دوربین‌های تعریف شده می‌کند.

  • یادگیری نصب دوربین مداربسته و راه‌اندازی آن به هیچ عنوان نیاز به هیچ پیش نیازی نداشته و می‌توان با قدری تلاش به خوبی به این فرآیند مسلط گشت و وارد بازار کار غنی سیستم‌های امنیتی و دوربین مداربسته شد.
  • از این دوربین ها، برای بررسی و کنترل فعالیت های خاص و مشکوک استفاده میشود که به نوعی مانند دوربین مخفی عمل کرده و میتوان نتایج آن را به مقامات قضایی هم ارایه داد.
  • دوربین های مدار بسته آنالوگ از دیگر انواع دوربین مدار بسته هستند که در برخی از مکان ها نصب می شوند.
  • اگر محیط مورد نظر بزرگ و گسترده بود می‌توان با این شیوه کار نصب دوربین‌های مداربسته را انجام داد.

تمامی موارد ذکر شده با توضیحات تکمیلی در دوره آموزشی نصب دوربین مداربسته مجتمع آموزشی فنی سازان برگزار می گردد. برای راه اندازی سرویس انتقال تصویر دوربین مداربسته از طریق Cloud ابتدا از منو وارد بخش تنظیمات شوید. کابل شبکه وظیفه ی انتقال تصاویر مداربسته را به دستگاه NVR بر عهده دارد. در صورت POE بودن دوربین های مداربسته و یا انتقال تغذیه به وسیله ی کابل شبکه، انرژی برق مورد نیاز دوربین نیز از طریق این کابل تامین می شود. با توجه به نوع دوربین مداربسته و همچنین پهنای باند مورد نیاز از کابل شبکه مناسب با آن استفاده شود. در صورت مناسب بودن نوع و پهنای باند کابل های شبکه داخلی می توان از شبکه موجود در صورت وجود نیز استفاده نمود.

آموزش برنامه نویسی

خیلی خوشحال هستم که این مجموعه مورد پسند شما واقع شده.بله بعد ازیادگیری باید شروع به کار کنید تا تجربه کسب کنید تا دراین کار حرفه ای شوید. فقط در یک کلام با این مبلغ چنین آموزش کاملی رو هیچ جایی نمی تونین پیدا کنین ..جناب وحید آبادی خسته نباشین و دست مریزاد..امیدوارم همیشه تنتون سالم و برکت روز افزون در زندگیتون جاری باشه.. تشکر بابت آموزشات خوب شما و همچنین اخلاق و پاسخگویی عالی شما بزرگوار.

اتصال دوربین به DVR و منبع تغذیه

دوره آموزش دوربین مداربسته به صورت کاملا عملی و 100 درصد کارگاهی توسط اساتید متعهد و با تجربه برگزار می گردد. در آموزشگاه سروش جاوید کلیه دوره ها علی الخصوص دوره آموزش دوربین مداربسته آنالوگ HD و تحت شبکه IP، سالانه تعداد زیادی نیروی کار ماهر و حرفه ای را که از نقاط مختلف ایران به آموزشگاه مراجعه می کنند را آموزش می دهد. با توجه به اینکه مدرک بین المللی دوره آموزش دوربین مداربسته نیز در این آموزشگاه قابل دریافت است (علی الخصوص برای کسانی که قصد مهاجرت کاری را دارند) این دوره از محبوبیت خوبی در بین فن آموزان برخوردار است. از مدرک معتبری برای کار در حوزه سودده دوربین مدار بسته برخوردار شوید.

اگر اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید در قسمت Online Devices دستگاه ضبط خود را مشاهده می نمایید. کانکتورهایی که در معرض هر محیط بیرونی، مرطوب و حتی گرد و غبار قرار دارند باید در برابر آب و هوا مقاوم باشند. یک راهکار برای دوربین های IP ما وجود دارد که اتصالات را در برابر آب و هوا مقاوم می کند. arya-cctv.ir اگر از کابل اترنت یا دوربین های آیپی از پیش ساخته شده استفاده می کنید، باید اتصالات خود را درون باکس قرار دهید و آب بندی های لازمه را انجام دهید. اگر بعد از نصب با مشکلات اتصال روبرو هستید، ممکن است لازم باشد اتصالات RJ45 را دوباره بررسی کنید تا مطمئن شوید این کار را به درستی انجام دادید.

اطمینان حاصل کنید که دوربین مداربسته تصویر تمام ورودی‌ها و خروجی‌های موجود در اتاق را پوشش داده و نزدیک به یک منبع انرژی برق مانند پریز برق است. دوره های تخصصی آموزش دوربین مدار بسته در تبریز با محور قرار دادن بازار کار و اشتغال و بصورت کاملا عملی و با استانداردهای بروز برگزار میگردد. بازار کار مشاغل حوزه حفاظت و امنیت، میتواند بسیار پر درامد باشد.