تا قبل از 24 آگوست، 24٪ تخفیف برای این شبیه ساز گلف 4K دریافت کنید

SLX MicroSim برای هر سن یا سطح مهارتی فوق‌العاده است. این کیت دارای یک چوب هوشمند است که می توانید در خانه از آن به عنوان مربی تاب گلف استفاده کنید، که زمانی که نمی توانید به زمین مسابقه بروید یا فقط می خواهید برای سرگرمی تمرین کنید بسیار مفید است. همچنین به شما کمک می‌کند شل بمانید و مکانیک تاب خود را بهبود ببخشید.

می‌توانید SLX MicroSim خود را به رایانه شخصی ویندوز، آی‌پد یا آیفون متصل کنید. تجزیه و تحلیل نوسان سه بعدی حتی می تواند گسترش یابد و به شما امکان می دهد به طور مجازی در برخی از معروف ترین زمین های گلف در جهان بازی کنید یا در مینی بازی های سرگرم کننده شرکت کنید. بنابراین جای تعجب نیست که SwingLogic SLX دارای امتیاز متوسط ​​در آمازون 4.4 از 5 ستاره است.

دریافت کنید شبیه ساز گلف خانگی SwingLogic SLX MicroSim برای 189 دلار در طول بازگشت به آموزش. و به یاد داشته باشید، هیچ کوپنی لازم نیست، اما معامله در 24 آگوست به پایان می رسد! همچنین، 0.50 دلار از هر خرید به کودکان نیازمند اهدا می شود. پس از خرید، ایمیلی دریافت می‌کنید که به شما امکان می‌دهد در مورد محل مصرف وجه رای دهید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/get-24-percent-off-this-4k-golf-simulator-before-august-24-and-donate-to-charity/#ftag=RSSbaffb68 جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

شما باشگاه خود را با استفاده از پنل لمسی سنسور انتخاب می کنید. حتی بهتر از آن، SLX MicroSim دارای یک پایه جداشدنی است که می توانید هنگام بازدید از زمین گلف واقعی یا محدوده رانندگی از آن با چوب دستی خود استفاده کنید. یک بار شارژ کامل هشت ساعت استفاده مداوم را برای شما به ارمغان می آورد که برای یک روز کامل در دوره کافی است.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

را سنسور بسیار دقیق فوق العاده سبک است به لطف کالیبراسیون بسیار قابل تنظیم، می توانید نتایج خود را بر اساس ویژگی های نوسان خود تنظیم کنید. بعلاوه، در مقایسه با تأخیر موجود در حسگرهای شبیه سازهای گلف رقیب، SLX MicroSim بسیار سریع است.

بسیاری از چیزها می تواند شما را از لذت بردن از یک دور عالی گلف باز دارد: برنامه شلوغ، آب و هوا و موارد دیگر. بنابراین هنگامی که یک دور کامل گلف امکان پذیر نیست، ممکن است یک مورد را در نظر بگیرید شبیه ساز گلف خانگی کامل 4K برای تمرین در داخل و خارج از خانه اینجاست که SwingLogix SLX MicroSim مفید است و در رویداد بازگشت به آموزش ما که در ۲۴ آگوست به پایان می‌رسد، با قیمت ۱۸۹ دلار به فروش می‌رسد.