با این معامله بازگشت به آموزش، به امور خیریه کمک کنید و آموزش CompTIA را با هزینه کمتر دریافت کنید


جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

آیا می خواهید با یادگیری چیزهای جدید این تابستان را کمی سازنده تر کنید؟ با تشکر از تبلیغ بازگشت به آموزش ما، راهی وجود دارد که می‌توانید همزمان یادگیری دو روش مختلف را جشن بگیرید. نه تنها Super Bundle دوره گواهی کامل CompTIA 2022 تا 24 آگوست کاهش یافته است، بلکه شرکای ما در StackSocial با هر خرید این بسته آموزشی آنلاین 0.50 دلار به خیریه یا مدارس نیازمند اهدا می کنند.

اگر برای هر زمانی در جستجوی شغل بوده اید، می دانید که بدون تحصیلات و گواهینامه مناسب، در دنیای فناوری اطلاعات راه زیادی نخواهید داشت. CompTIA می تواند آن اعتبارنامه ها را ارائه دهد، اما حتی مدیران باتجربه نیز نمی توانند انتظار داشته باشند که امتحانات را سرد کنند. اینجاست که این دوره‌های جامع وارد می‌شوند. در مجموع 15 کلاس وجود دارد که هر یک از آنها توسط متخصصان فناوری داخلی در iCollege، یک شریک رسمی CompTIA تدریس می‌شوند.

دوره ها همه با الزامات سال 2022 به روز هستند و هر کدام با یک آزمون گواهینامه متفاوت روبرو می شوند. اگر در دنیای فناوری اطلاعات شروع می‌کنید، می‌توانید برای تست‌های CompTIA’s Fundamentals+ و A+ آموزش ببینید، که تمام ابزارهایی را که برای پرش با هر خدمه پشتیبانی فنی نیاز دارید در اختیار شما قرار می‌دهد.

از آنجا، می توانید تخصص شغلی خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، کلاس های Network+ وجود دارد که به شما امکان می دهد در رتبه های بالاتر به عنوان مدیر شبکه و دوره Project+ که به شما دید پرنده ای را که برای یک موقعیت مدیریت پروژه نیاز دارید، ارتقا دهید. و البته، آموزش هایی در مورد CompTIA’s Security+، CySA+، PenTest+، و سایر آزمون های تخصصی امنیت سایبری خواهید دید.

در طول رویداد بازگشت به آموزش ما، مجموعه فوق العاده دوره گواهینامه CompTIA 2022 را کامل کنید قیمت به 51.99 دلار کاهش یافته است. این باعث می شود تا مادام العمر به تمام دوره ها دسترسی داشته باشید! و اگر قبل از 24 آگوست خرید کنید، ایمیلی دریافت خواهید کرد که به شما امکان می‌دهد رای دهید که کدام سازمان باید کمک مالی شما را دریافت کند. پس از پایان رویداد، برنده از طریق ایمیل اعلام خواهد شد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/donate-to-charity-and-get-comptia-training-for-less-with-this-back-to-education-deal/#ftag=RSSbaffb68