بهترین پیشنهادات هدفون جمعه سیاه 2022: کمترین قیمت در AirPods Pro، Bose، Galaxy Buds و موارد دیگر

این هدفون‌های حذف نویز فعال SkullCandy کوچک، اما قدرتمند هستند. با قرار گرفتن در گوش کوچک و راحت، آنها همچنان در یک باس سنگین قرار می گیرند. اگر گوش‌های کوچکی دارید، اما از طرفداران پر و پا قرص صدا هستید، تا زمانی که در حال فروش هستند، آن‌ها را بررسی کنید.

  • قیمت فعلی: 249 دلار
  • قیمت اصلی: 329 دلار

در اینجا چند معامله دیگر AirPods و Apple Beats در اوایل جمعه سیاه وجود دارد که هم اکنون در Best Buy انجام می شود:

در زیر یافته‌هایی برای بزرگ‌ترین معاملات جمعه سیاه اولیه در مورد هدفون‌ها و هدفون‌های بدون گوشی وجود دارد.

  • با این هدفون، نام گویای همه چیز است. Bose واقعاً هدفون هایی ساخته است که محیط اطراف شما را کاملاً ساکت می کند و در عین حال استفاده از آن بسیار راحت است. با مجهز شدن به برخی از بهترین هدفون های حذف نویز که می توانند داشته باشند و صدایی کاملاً شفاف دارند، می خواهید از این مزیت استفاده کنید.

  • قیمت فعلی: 449 دلار
  • قیمت اصلی: 549 دلار

قیمت اصلی: 249 دلار

اجازه ندهید برچسب قیمت شما را گول بزند، این هدفون‌های JBL با قیمتی عالی بسیار خوب هستند. با استفاده از صدای معروف JBL، جوانه‌ها صدای باس عمیقی دارند که به شما احساس “من در کنسرت زنده هستم” می‌دهد. JBL با شکلی ارگونومیک به شما قول می دهد که این جوانه ها پس از استفاده طولانی مدت فشار گوش را افزایش ندهند.

  • قیمت فعلی: 128 دلار

  • جوانه های سنگریزه مانند داخل گوش سامسونگ با شکلی ارگونومیک طراحی شده اند تا هنگام گوش دادن راحت باشید. و با حذف فعال نویز (ANC) و بلندگوی 12 میلی‌متری تنظیم‌شده توسط AKG، می‌خواهید در تمام طول روز گوش کنید. دستیار صوتی همیشه روشن جوانه ها نیز ابزاری عالی برای گوش دادن به صورت هندزفری است.

اولین نسل حرفه ای از هدفون های بی سیم واقعی اپل در حال حاضر کلاسیک هستند. با حذف نویز فعال (ANC) و نکات سیلیکونی راحت که می‌توانید آن را به گونه‌ای تنظیم کنید که بهتر با گوش‌هایتان سازگاری داشته باشد، می‌توانید در هر کجا و هر زمان قفل کنید. کار کردن یکپارچه با سایر محصولات اپل مانند رایانه‌های مک و آیفون، افزودنی عالی برای اکوسیستم اپل شما هستند.

  • قیمت فعلی: 199 دلار
  • قیمت اصلی: 279 دلار

به نظر می‌رسد نه تنها AirPods Max در پاییز امسال یک بیانیه لباس خیابانی است، بلکه به ویژگی حذف نویز فعال (ANC) مجهز است. با یک میکروفون داخلی، می‌توانید با وجود اینکه آن‌ها جوانه‌های معمولی شما نیستند، با هندزفری تماس برقرار کنید. حداکثر تا 20 ساعت باتری نیز دارد، بنابراین می‌توانید با یک بار شارژ از آن‌ها از محل کار تا ورزش و در هر نقطه بین‌المللی استفاده کنید.

  • قیمت فعلی: 67 دلار
  • قیمت اصلی: 99 دلار

قیمت اصلی: 149 دلار

هدفون های بیش از گوش در حال حاضر همه چیز خشم است. این هدفون ها با زیبایی شیک خود و کیفیت صدای پیشرفته سونی، از جمله حذف نویز، بهترین جفت هدفون برای هدیه دادن به خودتان یا دیگر صداهای بدبین هستند.

معاملات بیشتر هدفون جمعه سیاه 2022 در آمازون

در این فصل تعطیلات روی ضربات نخوابید – به خصوص در زمان فروش! این جوانه های ضد آب و ضد نویز دارای سه اندازه گوش نرم هستند تا هنگام گوش دادن به صدای با کیفیت بالا، تناسب سفارشی تری داشته باشند. در حالی که اپل ممکن است مالک Beats باشد و آنها به محصولات اپل اضافه شوند، اما با دستگاه های سامسونگ نیز سازگار هستند.

  • قیمت فعلی: 49 دلار
  • قیمت اصلی: 29 دلار

Walmart معاملات بسیار خوبی در راه است، اما در حال حاضر، این معامله شیرین را در برخی از AirPods Pro استفاده شده و چند مورد افتخارآمیز بررسی کنید.

معاملات بیشتر هدفون جمعه سیاه 2022 در Best Buy

جمعه سیاه پس از پنج شنبه شکرگزاری است. امسال، جمعه، 25 نوامبر 2022 خواهد بود.

به دنبال معاملات بیشتر هستید؟ در اینجا تعدادی از فروش های اولیه جمعه سیاه است که متوجه شدیم در آمازون اتفاق می افتد

معاملات بیشتر هدفون جمعه سیاه 2022 در Walmart

با فرا رسیدن بلک فرایدی، ممکن است بخواهید از این جنون جلوتر باشید یا حداقل چیزی برای جلوگیری از سر و صدا داشته باشید. خوشبختانه، ما فهرستی از بهترین معاملات را گردآوری کردیم تا بتوانید از عجله تعطیلات غلبه کنید – شاید حتی در حالی که Beats جدید خود را می پوشید.

بهترین تخفیف‌های هدفون جمعه سیاه 2022

همه ما می دانیم که سونی کیفیت صدای خوبی ارائه می دهد. جای تعجب نیست که این هدفون های داخلی گوش و حذف نویز به این وعده عمل می کنند. با احساس وزن سبک و شارژ سریع برای بوت کردن، صرفه جویی در این موارد کار بیهوده ای است.

  • قیمت فعلی: 229 دلار
  • قیمت اصلی: 349 دلار

قیمت فعلی: 169 دلار

  • قیمت اصلی: 199 دلار

  • قیمت فعلی: 99 دلار

  • دوشنبه سایبری در دوشنبه پس از جمعه سیاه اتفاق می افتد. امسال در 28 نوامبر فرود می آید.


  • منبع: https://www.zdnet.com/article/early-black-friday-headphone-deals-2022/#ftag=RSSbaffb68

    Bose قهرمان لغو نویز است – حداقل در کتاب من. طراحی راحت و دقیق این هدفون روی گوش، صدای آن را حتی بیشتر می‌کند و به شما امکان می‌دهد بدون تجمع داخل گوش گوش کنید. و یک خبر خوب برای همه شما خریدارانی که در تعطیلات در حال حرکت هستند، فقط با 2.5 ساعت شارژ یک روز کامل استفاده می شوند.

    • اگر فصل تعطیلات شما با یک جفت هدفون بسیار شادتر می‌شود تا آهنگ‌های شیرین کریسمس را پخش کنید یا جلوی آن را بگیرید، دیگر دنبال آن نباشید. در حالی که هدفون ها و هدفون ها لوازم جانبی ضروری هستند، قیمت آنها می تواند بیش از عملی باشد.

      ما به دنبال این معاملات رفتیم که انگار برای خودمان خرید می کنیم. با استفاده از کدهای تخفیف و برنامه‌های افزودنی و جستجو در وب‌سایت‌های خرده‌فروشان، اینها بهترین معاملات جمعه سیاه اولیه بودند که می‌توانستیم برای محصولاتی که همه از آن لذت می‌بریم پیدا کنیم.