شرکت هواپیمایی ساوت وست اخیراً اعتراف نادرستی کرد که مشتریان را خشمگین خواهد کرد

شاید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/southwest-airlines-just-made-a-twisted-admission-thatll-infuriate-customers/#ftag=RSSbaffb68

باید جایی متفاوت باشی شما باید افراد مختلف، مکان های مختلف و بوهای متفاوت را تجربه کنید.

همچنین: بررسی Starlink RV: بازی را برای عشایر دیجیتال تغییر می دهد

وقتی از جردن پرسیده شد که مشکل واقعا کجاست، جردن به اختصار گفت: “این واقعاً خلبانان هستند.”

همچنین: بهترین VPN های مسافرتی

طبیعتاً من چنین منطق بدبینانه ای را در خواب نمی بینم. با این حال، کمیته نظارت مجلس اخیرا از وزارت خزانه داری پرسید آیا، نه، خطوط هوایی ممکن است از پول شما برای خلاص شدن از شر تعداد کار استفاده کرده باشند. از جمله تعداد خلبان.

شاید شما همدردی کنید. متوجه می شوید که استخدام در یکی دو سال گذشته دشوار بوده است. و به طور طبیعی، من می خواهم با شما خوب باشم.

او گفت: «ما خلبانی برای پرواز با همه هواپیماهایمان کم داریم. کلاس های ما پر است، خلبان می گیریم، خلبان های عالی می گیریم، اما مراکز آموزشی ما پر است.

اوه، شما می دانید که مسافران نمی توانند در مورد این همه کاری انجام دهند. به همین ترتیب، مسافران می‌دانند که کنسلی‌ها – و کرایه‌های بالاتر – در مدت طولانی چقدر خشم‌انگیز بوده است.

خوب، دقیقاً به مسافران نگویید، اما به جامعه مالی بگویید که چرا Southwest حتی بیشتر از آنچه که هست درآمد ندارد.

آیا این روزها متوجه می‌شوید کمی عمیق‌تر نفس می‌کشید؟

بیشتر از نظر فنی نادرست است

یکی از گام‌های بعدی آن‌ها پیشنهاد خرید به کارکنان بود – از جمله، چه می‌دانید، خلبانان. مشخص بود که تعداد کارمندان در حال کاهش است. با این حال قرار بود پول کمک مالی گروه را کنار هم نگه دارد. قرار بود خطوط هوایی را برای عجله اجتناب‌ناپذیر پس از همه‌گیری پرسنل کامل نگه دارد.

خطوط هوایی هیچ کاهشی در تقاضا مشاهده نمی کنند. مدیران آنها از تصویر پروازهای شلوغ و حتی وسوسه رزرو بیش از حد آب دهان به دهان می افتند.

من فقط یک فکر دارم دارکوب در سرم.

امیدوارم از قبل برنامه های تعطیلات خود را انجام داده باشید. و لطفا منتظر سال آینده باشید. شاید، فقط شاید، عرضه تقاضا را برآورده کند.

به طور مفید، Southwest Airlines تصمیم گرفت به آنها بگوید.

شما هم آن دارکوب را تجربه می کنید، اینطور نیست؟ شما تصور می کنید که بخشی از این پول نجات ممکن است صرف پرداخت هزینه خرید کارکنان شده باشد.

او گفت که در سه ماهه چهارم، شرکت هواپیمایی “دوباره به دنبال افزایش درآمد با ظرفیت پایین تر است.”

این مطمئناً مسافران را متعجب می کند، زیرا آنها به شدت تلاش می کنند یک پرواز تعطیلات پیدا کنند – و سپس پولی برای پرداخت آن – چرا پروازهای تعطیلات کاملاً مانند گذشته نیست؟

من نمی دانم که برنامه های چند نفر به طور خاص تغییر می کند زیرا جنوب غربی نمی تواند ظرفیت خود را 5 تا 8 درصد افزایش دهد.

سمت هواپیمای ساوت وست ایرلاینز

خطوط هوایی جنوب غربی/ اسکرین شات توسط کریس ماتیشزیک
این به چه معناست از نظر ظرفیت جنوب غربی برای ارائه صندلی به افراد ناامیدی که فقط می خواهند فرار کنند؟

جردن گفت: «اگر همه خلبان‌های مورد نیازمان را داشتیم، احتمالاً می‌توانستیم 5 تا 8 درصد بیشتر ASM (مایل‌های صندلی موجود) پرواز کنیم.»

آیا او خلبانان را – که در حال حاضر از Southwest چندان راضی نیستند – به خاطر کمبود ظرفیت بیشتر سرزنش می کرد؟ خیر، نه. او نبود خلبان بیشتر را دلیل کمبود ظرفیت بیشتر می دانست.

دست به چرتکه ام بردم و متوجه شدم که این ممکن است به این معنی باشد که پروازها هزینه بیشتری خواهند داشت. در غیر این صورت چگونه ایرلاین از صندلی های کمتر درآمد بیشتری کسب خواهد کرد؟

اما این وضعیت تا کی ممکن است ادامه یابد؟ جردن اعتراف کرد: “ما احتمالا تا اواخر سال 2023 هواپیما را نخواهیم گرفت.” بنابراین این کمبود خلبان ممکن است یک چیز همه گیر خالص نبوده باشد، اما چیزی است که نسبتا طولانی تر ادامه خواهد داشت؟

عصرها روز به روز تاریک‌تر می‌شوند، فشار کار بیش از پیش غیرقابل تحمل‌تر می‌شود.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی همانطور که نتایج بسیار خوب سه ماهه سوم خود را ارائه کرد – درآمدهای بی سابقه، تعداد مسافران رکورددار – کمی نکات ظریف را ارائه کرد. او در گفتگو با CNBC، متفکربه نوعی، که شرکت هواپیمایی او نتوانست مثلاً یک رکورد تعداد پرواز ارائه دهد.

شما در اصل می خواهید فرار کنید.

وقتی همه‌گیری شیوع پیدا کرد، خطوط هوایی برای پول ما التماس کردند – یعنی از طریق دولت. آنها ده ها میلیارد کمک مالی دریافت کردند.

همچنین: Wi-Fi در حین پرواز یک کابوس است، اما ممکن است راه‌حل‌هایی در راه باشد

با این حال، پیدا کردن پروازهای ارزان و راحت چندان آسان نیست.