بهترین معاملات جمعه سیاه HP در سال 2022: تا 500 دلار تخفیف برای رایانه‌های شخصی، مانیتور و لوازم جانبی منتخب

رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ‌های اچ‌پی بسیاری از ما را در دبیرستان، کالج و فراتر از آن گذرانده‌اند. این برندی است که طی دهه‌ها در صنعتی که زنده ماندن حتی چند سال در آن یک دستاورد است، دوام آورده است. بنابراین، قابل درک است که مردم وقتی زمان آن می رسد که به دنبال یک رایانه شخصی، مانیتور یا لوازم جانبی با کیفیت باشند، به دنبال آن باشند.

لپ‌تاپ گیمینگ 15.3 اینچی HP با پردازنده Core i7، 16 گیگابایت رم و Nvidia GeForce RTX 3050 Ti عرضه می‌شود تا به شما امکان می‌دهد بازی‌های سخت‌تر را با نرخ فریم‌هایی که حداکثر نرخ تازه‌سازی 144 هرتز و حتی گرافیک AAA را افزایش می‌دهند، انجام دهید. عناوین شدید در تنظیمات کاملا محترمانه. با وجود این قدرت، هنوز هم برای یک لپ تاپ گیمینگ با ضخامت کمتر از یک اینچ و کمی بیش از پنج پوند، نازک و سبک است.

  • قیمت فعلی: 379 دلار
  • قیمت اصلی: 428 دلار

سایبر دوشنبه به دنبال جمعه سیاه در 28 نوامبر است. خرده فروشان اغلب منتظر جمعه سیاه نمی مانند تا معاملات خود را ارسال کنند، چه رسد به دوشنبه سایبری. اما، همچنان باید آن تاریخ را برای برخی پیشنهادات با زمان محدود اضافی و تبلیغات انتخابی زیر نظر داشته باشید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/early-hp-black-friday-deals-2022/#ftag=RSSbaffb68

در اینجا برخی دیگر از معاملات جمعه سیاه HP وجود دارد که در حال حاضر در Best Buy انجام می شود:

جمعه سیاه امسال در 25 نوامبر است، اما هزاران خرده فروش در حال حاضر پیشنهادات خود را پیش از تعطیلات شکرگزاری در ایالات متحده افزایش می دهند.

هدست Reverb G2 اچ پی ممکن است به اندازه خط Meta Quest یا Valve Index از شناسایی برخوردار نباشد، اما به لطف سازگاری با Windows Mixed Reality تقریباً می تواند هر کاری را که این مدل ها می توانند انجام دهند و حتی برخی از کارهایی را که نمی توانند انجام دهند. صدای داخلی آن نیز دقیقاً با تنظیماتی مطابقت دارد که معمولاً به تغییرات پس از فروش نیاز دارند.

  • قیمت فعلی: 1400 دلار
  • قیمت اصلی: 1900 دلار

در حالی که این رایانه بازی نمی‌تواند جدیدترین و بهترین عناوین را با حداکثر تنظیمات اجرا کند، اما باید با عناوین بازی‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل به خوبی عمل کند و همچنان سیستم مورد نیاز توصیه‌شده برای موارد دلخواه مانند Fortnite، Hearthstone، Rocket League و دیگران را برآورده می‌کند. این می‌تواند آن را به اولین رایانه بازی‌سازی عالی برای گیمرهای جوان تبدیل کند، در حالی که قدرت کافی برای دو برابر شدن به عنوان ایستگاه تکالیف را نیز ارائه می‌دهد.

  • قیمت فعلی: 310 دلار
  • قیمت اصلی: 535 دلار

ممکن است HP به خاطر نمایشگرهای گیمینگ خود شناخته نشده باشد، اما این مدل دارای مشخصاتی است که به خوبی در برابر نمایشگرهای گیمینگ فوق عریض گران‌تر قرار می‌گیرد، از جمله نرخ تازه‌سازی 165 هرتز، زمان پاسخگویی 1 میلی‌ثانیه GTG و پنل IPS برای ثبات رنگ و روشنایی عالی بدون نیاز به یک منحنی

  • قیمت فعلی: 800 دلار
  • قیمت اصلی: 1100 دلار

دسکتاپ Envy HP قدرتمندترین سیستم بازی در این لیست است. این پردازنده نسل دوازدهم Core i9، 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت SSD و پردازنده گرافیکی RTX 3070 را ارائه می دهد. در حالی که احتمالاً می خواهید قبل از شروع هر بازی جدی، صفحه کلید و ماوس موجود را جایگزین کنید، دسکتاپ به تنهایی ارزش این قیمت و بیشتر را دارد.

  • قیمت فعلی: 50 دلار
  • قیمت اصلی: 70 دلار

اگر برای گاه به گاه سند، بلیط یا حتی عکس خانوادگی به یک چاپگر ارزان قیمت و فشرده نیاز دارید، این مدل به سختی بیش از یک کارتریج تعویضی که معمولاً برای شما کار می کند هزینه دارد. این حتی همه کاره است، به این معنی که می تواند اسکن و کپی را نیز انجام دهد. با شش ماه سرویس Instant Ink HP، تقریباً رایگان است.

  • قیمت فعلی: 399 دلار
  • قیمت اصلی: 599 دلار

در اینجا برخی دیگر از معاملات جمعه سیاه HP وجود دارد که در حال حاضر در آمازون اتفاق می افتد:

معاملات بیشتر در اوایل جمعه سیاه 2022 HP در Walmart

ما بهترین پیشنهادها را از برترین خرده‌فروش‌های آنلاین که لپ‌تاپ، چاپگر، مانیتور و سایر دستگاه‌های HP را حمل می‌کنند بررسی کردیم و همه بزرگ‌ترین تخفیف‌ها، مفیدترین اقلام و در کل بهترین معاملات را برای شما جمع‌آوری کردیم.

وقتی به لپ‌تاپ‌های کمتر از 350 دلار فکر می‌کنید، به احتمال زیاد انتظار دارید که به Chromebook محدود شوید. اما، گاهی اوقات شما به یک سیستم با یک سیستم عامل کامل و کلاس دسکتاپ مانند ویندوز نیاز دارید. اگر اینطور است و بودجه کمی دارید، لپ تاپ 17.3 اینچی HP یک صفحه نمایش HD بزرگ را برای برنامه ویندوزی که باید اجرا کنید یا فقط برای تماشای ویدیوهای پخش مورد علاقه خود روی یک صفحه نمایش بزرگ و قابل حمل زیبا ارائه می دهد.

  • قیمت فعلی: 350 دلار
  • قیمت اصلی: 390 دلار

در اینجا برخی دیگر از معاملات جمعه سیاه HP وجود دارد که در حال حاضر در Walmart اتفاق می افتد:

معاملات بیشتر در اوایل جمعه سیاه 2022 HP در Best Buy

اگر از اینتل سرسخت هستید، این یک لپ تاپ ارزان قیمت عالی برای شماست. این واحد هزینه یک سیستم Core i3 را به سختی بیشتر از هزینه یک کروم بوک اولیه کاهش می دهد، در حالی که 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و صفحه نمایش HD را نیز ارائه می دهد. این یک لپ‌تاپ دانشجویی عالی، رایانه‌ای با مصرف رسانه، یا فقط یک رایانه مبل ارزان قیمت برای خانواده است.

  • قیمت فعلی: 59 دلار
  • قیمت اصلی: 69 دلار

در زیر 10 بهترین معاملات اولیه HP را که می‌توانیم پیدا کنیم، آورده شده است. در پایین صفحه، سایر معاملات جالب HP را خواهید دید که در آمازون، Best Buy، و Walmart مشاهده کردیم.

  • قیمت فعلی: 449 دلار
  • قیمت اصلی: 639 دلار

در حالی که چاپگرهای عکس با وضوح بالا برای خانه عالی هستند، نیازهای اداری و خانگی با خروجی بالا به بهترین وجه توسط یک چاپگر لیزری همه کاره سریع و قابل اعتماد مانند این مورد برآورده می شود. این مدل از HP شامل چاپ، اسکن، کپی و موارد دیگر می باشد. همچنین با شش ماه خدمات جوهر فوری HP ارائه می‌شود که با کمک به پرداخت بخشی از هزینه کارتریج‌های تونر جایگزین، آن را به معامله بهتری تبدیل می‌کند.

  • قیمت فعلی:
  • قیمت اصلی:
برای اینکه این کار تا حد امکان برای شما آسان و کم هزینه باشد، ما لیستی از بهترین معاملات جمعه سیاه را گردآوری کرده ایم که می توانید در حال حاضر از آنها در محصولات HP در سراسر وسعت استفاده کنید. چه به دنبال یک لپ‌تاپ مقرون‌به‌صرفه برای خود باشید و چه به‌دنبال چاپگر ارزان‌قیمتی برای افراد تکنولوژیک در زندگی‌تان هستید، در ادامه بخوانید تا ببینید چگونه می‌توانید مقداری پول نقد در پیشروی جمعه سیاه 2022 پس انداز کنید.

به طور کلی بهترین معاملات روز جمعه سیاه 2022 HP

ممکن است به اندازه سایر دستگاه‌های موجود در این لیست جذاب نباشد و به شما در بازی کردن یا انجام تکالیف کمکی نکند، اما می‌تواند با کمک به شما در حفظ اسناد و عکس‌هایتان در برابر آسیب‌های آب و هوا، از سردرد بزرگی در شما جلوگیری کند.

معاملات بیشتر در اوایل جمعه سیاه 2022 HP در آمازون