بهترین معاملات AirPods در آگوست 2022

خوشبختانه، می‌توانید AirPods را با دستگاه‌های غیر اپل، از جمله تلفن‌های اندروید، تبلت‌ها و رایانه‌های رومیزی از طریق بلوتوث جفت کنید. با این حال، چند ویژگی مانند فرمان صوتی «Hey Siri» و ردیابی AirPods از طریق اپلیکیشن Find My اپل را از دست خواهید داد. همچنین، ناتوانی در پردازش کدک AAC اپل به این معنی است که کیفیت پخش صدا به خوبی دستگاه های اپل نخواهد بود.

بیشتر: بررسی کامل Apple AirPods Pro

  • قیمت فعلی: 479 دلار
  • قیمت اصلی: 549 دلار

بیشتر: بررسی ایرپاد مکس جیسون سیپریانی | بررسی ایرپاد مکس جیسون پرلو

اگر چیزهایی را که در گوش یا روی گوش شما چسبانده شده دوست ندارید، آدریان کینگزلی هیوز از ZDNet قویاً پوشیدنی های رسانای استخوانی مانند هدفون رسانای استخوانی شوکز. رسانایی استخوان ممکن است عجیب به نظر برسد، اما راهی برای رساندن صدا به گوش شما و همچنان قادر به شنیدن هر چیز دیگری است که در جریان است.

هنگام خرید ایرپادهای اپل، با چهار مدل مختلف روبرو می شوید: ایرپادهای نسل دوم و سوم، ایرپاد پرو و ​​ایرپاد مکس. اینها عواملی هستند که ممکن است شما را به سمت یک مدل بر مدل های دیگر سوق دهند.

  • AirPods (نسل دوم): نمادی در میان هدفون‌های بی‌سیم، ایرپادهای نسل دوم را انتخاب کنید، اگر بودجه‌تان کم است اما همچنان می‌خواهید عملکرد صوتی فوق‌العاده‌ای داشته باشید.
  • AirPods (نسل سوم): ایرپادهای نسل سومی که به تازگی منتشر شده اند، عمر باتری بیشتری نسبت به نسل قبلی دارند، یعنی صدای فضایی اپل و شارژ بی سیم.
  • AirPods Pro: اگر می‌خواهید بهترین هدفون‌های بی‌سیم اپل را ارائه دهد، AirPods Pro را دریافت کنید. دارای میکروفون و کیفیت صدای استثنایی، حذف فعال نویز و نوک گوش لاستیکی برای راحتی بیشتر است.
  • AirPods Max: Max برای کسانی است که هدفون‌های بدون گوشی را ترجیح می‌دهند و مایلند برای سخت‌افزار برتر و عملکرد صدای چشمگیر هزینه بیشتری بپردازند.

اگر فقط یک ایرپاد را گم کرده اید و همچنان ایرپاد دوم را با کیف شارژ دارید، همچنان می توانید از آن همانطور که هست استفاده کنید.

هیچ انعطاف پذیری بزرگتر از زمانی که اپل هدفون پریمیوم بالای گوشی خود، AirPods Max را با قیمت 549 دلار معرفی کرد، وجود نداشت. برچسب قیمت بسیار قابل قبول است. جیسون سیپریانی و جیسون پرلو از ZDNet در هنگام آزمایش اولیه هدست همین فکر را داشتند، اما هر دو توافق کردند که اگرچه گران است، اما AirPods Max از کیفیت و عملکرد صدا برای توجیه این درخواست برخوردار است. یکی از ویژگی‌های کلیدی، صوتی فضایی، حتی تجربه صدای فراگیر مشابه سینماهای IMAX را ایجاد می‌کند. اپل در سخت افزار نیز کم نگذاشت، با یک جلا دهنده استیل ضد زنگ که از یک گوش بند به گوش دیگر می گذرد.

به معاملات و بررسی های فنی بیشتر علاقه مندید؟ در خبرنامه ZDNet Recommends مشترک شوید و به بازبینان متخصص ما اجازه دهید اینترنت را فقط برای بهترین محصولات، خدمات و معاملات برای شما جستجو کنند.


منبع: https://www.zdnet.com/article/best-apple-airpods-deals/#ftag=RSSbaffb68

از اصل AirPods به سطح بالاتر AirPods Pro، در همه جا هدفون های بی سیم اپل را خواهید دید که روی گوش عابران پیاده آویزان شده اند. اگر به دنبال یک جفت جدید هستید، همیشه می‌توانید با هدفون‌ها و هدفون‌های بی‌سیم معامله کنید. خوشبختانه برای شما، ما تمام معاملات را انجام داده ایم و بهترین پیشنهادات را در زیر لیست کرده ایم. در هر صورت، شما به میزان قابل توجهی کمتر از آنچه اپل در فروشگاه های خود دریافت می کند، پرداخت خواهید کرد.

مسلماً نمادین ترین ایرپادهای زرادخانه اپل، ایربادهای نسل دوم جدیدترین در بازار نیستند، اما لوازم جانبی صوتی فوق العاده ای را به خصوص برای کاربران آیفون ایجاد می کنند. جیسون سیپریانی، شنونده ساکن ایرپاد ZDNet، هدفون ها را در سال 2019 بررسی کرد و از عمر باتری پایدار، جفت شدن سریع از طریق تراشه H1 اپل و سهولت استفاده کلی تمجید کرد.

نسل سوم ایرپادهای اپل به‌روزرسانی‌هایی برای EQ تطبیقی ​​ارائه می‌کند و می‌تواند تا شش ساعت زمان گوش دادن را با یک بار شارژ پخش کند. با جعبه شارژ، تا 30 ساعت گوش دادن خواهید داشت. همچنین با این مجموعه از غلاف ها صدای فضایی دریافت خواهید کرد.

همچنین: AirPods 3 در مقابل AirPods Pro: کدام هدفون های بی سیم را باید بخرید؟

  • قیمت فعلی: 169 دلار
  • قیمت اصلی: 179 دلار

با حذف فعال نویز، کیفیت صوتی فوق‌العاده که نت‌های مناسب را در نقاط پایین، متوسط ​​و اوج می‌گیرد، و ادغام یکپارچه با آیفون‌ها، جای تعجب نیست که AirPods Pro 2 ساله همچنان در صدر بهترین هدفون‌های بی‌سیم ZDNet در سال 2022 قرار دارد. . وقتی این هدفون‌ها را بررسی کردیم، متوجه شدیم که AirPods Pro دارای بهترین کیفیت میکروفون و مکالمه در میان هدفون‌های بی‌سیم است و نوک گوش‌های بالشتکی بدون توجه به شکل یا اندازه گوش، تناسب خوبی را ارائه می‌دهند.

کمترین قیمتی که دیده ایم 159 دلار است.

اگر یک ایرپاد یا هر دو را گم کردید، چند راه وجود دارد که می توانید آنها را پیدا کنید یا جایگزین کنید.

  1. اپلیکیشن Find My اپل: مانند ردیابی آیفون گم شده، می‌توانید از اپلیکیشن Find My برای ردیابی موقعیت ایرپاد(های) گمشده خود استفاده کنید. توجه داشته باشید که این کار فقط در صورتی کار می‌کند که هدفون‌ها از طریق بلوتوث با دستگاه iOS شما جفت شوند و برنامه فقط بتواند هدفون‌ها را پیدا کند، نه قاب شارژ.
  2. یک ایرپاد یدکی از اپل بخرید: گزینه دوم شما خرید ایرپاد چپ یا راست مستقیماً از فروشگاه اپل است. در حال حاضر، اپل هدفون های یدکی برای AirPods (نسل دوم و سوم) و AirPods Pro می فروشد. هر کدام به ترتیب 69 و 89 دلار به فروش می رسند. درباره اپل بیشتر بدانید خدمات تعویض و تعمیر در اینجا.

بیشتر: بررسی کامل Apple AirPods (نسل دوم).