بهترین معاملات پهن باند خانگی در حال حاضر در دسترس است: فوریه 2022

اگر صورت‌حساب خودکار را بپذیرید و مشتری فعلی در تعدادی از طرح‌های 5G باشید، ورایزون یک خط Fios با سرعت 300 مگابیت در ثانیه را با قیمت 24.99 دلار در ماه ارائه می‌کند.

اگر این بسته را به صورت آنلاین سفارش دهید، هزینه راه‌اندازی لغو می‌شود، و برای شیرین کردن ظرف، غول مخابراتی همچنین به مشتریان 100 دلار تخفیف برای نوار صوتی Stream TV یا Pro و یک کارت هدیه 50 دلاری Verizon ارائه می‌کند.

  • سرعت: دانلود 300 مگابیت در ثانیه (بسته به مکان) آپلود 300 مگابیت در ثانیه
  • قیمت تبلیغاتی: 29.99 دلار در ماه (با صورتحساب خودکار و برخی برنامه های 5G)، 49.99 دلار بدون
  • 2 سال ضمانت قیمت نرخ بلند مدت 98.95 دلار در هر متر
  • شامل موارد اضافی: گزینه ای برای اضافه کردن جعبه تلویزیون پخش جریانی Flex 4K + کنترل صوتی بدون هزینه اضافی

حتی وقتی چیزی را پیدا می کنید که به نظر مناسب است، هیچ تضمینی وجود ندارد که سرویسی در آدرس شما موجود باشد.

از آنجایی که هزینه زندگی شما کاهش می‌یابد، ممکن است به دنبال یک اتصال مقرون‌به‌صرفه‌تر باشید که بتواند برخی از جریان‌ها، تماس‌های صوتی و وظایف را هنگام کار از خانه انجام دهد.

برای شیرین کردن معامله، مشتریان ممکن است یک کارت هدیه 200 دلاری ویزا نیز دریافت کنند.

ما سایت های ارائه دهندگان را جست و جو کرده ایم تا بهترین معاملات را برای کسانی که به دنبال جوایز ثبت نام فراوان، سرعت گیگابیت، برنامه های مقرون به صرفه و غیره هستند، بیابیم. در حالی که نمی‌توانیم تضمین کنیم که همه این پیشنهادات در جایی که شما زندگی می‌کنید در دسترس خواهند بود، ارائه‌دهندگان منتخب ما برخی از وسیع‌ترین مناطق خدمات موجود را ارائه می‌کنند و مجموعاً کشور را با شبکه‌های خود پوشش می‌دهند.

  • سرعت: دانلود با سرعت 940 مگابیت در ثانیه / آپلود 940 مگابیت در ثانیه (در مناطق انتخابی، سیمی)، دانلود با سرعت 940 مگابیت در ثانیه / آپلود 35 مگابیت در ثانیه (در همه موارد دیگر)
  • قیمت تبلیغاتی: 65 دلار در ماه (با ثبت نام)
  • شامل موارد اضافی: گیفت کارت ویزا 200 دلاری، یک دروازه، یک توسعه دهنده وای فای در صورت نیاز

اگر قصد داشتید مشترک یکی یا هر دوی این خدمات شوید، پس انداز اضافی ماهانه برای سال اول می تواند این قیمت را رقابتی کند.

  • سرعت: دانلود 5000 مگابیت در ثانیه (در صورت وجود) آپلود با سرعت 5000 مگابیت در ثانیه
  • قیمت تبلیغاتی: 180 دلار در ماه
  • شامل موارد اضافی: کارت هدیه 200 دلاری
  • هزینه نصب ممکن است اعمال شود

برای اکثر خانوارهای چند نفره، 300 مگابیت در ثانیه یک شرط مطمئن است. فضای سر مورد نیاز برای مجموعه‌های رو به رشد دستگاه‌های ما را با قیمت‌های غیرمعمول کمتر از گزینه‌های ۱ گیگابیت بر ثانیه و در دسترس بودن گسترده‌تر متعادل می‌کند.

اگر کاربر قدرتمندی هستید که تعداد زیادی دستگاه متصل را اجرا می‌کنید، یا فقط یک علاقه‌مند به استریم هستید که هرگز نمی‌خواهد در جریان‌های 4K (یا حتی 8K) خود مشکلی ایجاد کند، ممکن است بخواهید یک اتصال در سطح گیگابیت را در نظر بگیرید. مطمئنا، ممکن است برای بسیاری از کاربران، به خصوص آنهایی که دستگاه های کمی دارند، بیش از حد باشد.

اگر چنین است، می‌توانید گزینه Fiber 5 Gig AT&T را با قیمت 180 دلار در ماه در نظر بگیرید، البته تا زمانی که صورت‌حساب‌های خودکار و بدون کاغذ را حفظ کنید. همچنین یک جایگزین 2 گیگ با 110 دلار در ماه وجود دارد.

  • سرعت: دانلود 300 مگابیت در ثانیه (بسته به مکان) آپلود 300 مگابیت در ثانیه
  • قیمت تبلیغاتی: 24.99 دلار در ماه (با صورتحساب خودکار و برخی برنامه های 5G)، 49.99 دلار بدون
  • 2 سال ضمانت قیمت
  • شامل موارد اضافی: راه اندازی رایگان در صورت سفارش آنلاین، کارت هدیه 50 دلاری، 100 دلار تخفیف در نوار صوتی Stream TV یا Pro

مقایسه چیزی مانند لپ تاپ یا تبلت جدید به اندازه کافی دشوار است. حداقل با این دستگاه ها، شما فقط به دنبال هزینه ساده و یکباره هستید. هنگام خرید پهنای باند خانگی، این مشکلات با همه متغیرهای اضافه شده ده برابر افزایش می یابد: قراردادها، هزینه های اجاره، هزینه های پنهان، پاداش ثبت نام، اشتراک های پخش جریانی و موارد دیگر.

طرح FiOS 1 گیگ Verizon ارزانترین در این لیست نیست. با این حال، چیزی که آن را قابل توجه می‌کند، لوح‌های اضافه‌ای است که Verizon در حال حاضر برای ثبت‌نام‌های جدید ارائه می‌کند. امکانات اضافی شامل کارت هدیه اینترنتی Verizon 200 دلاری، نوار صوتی Bang & Olufsen Stream TV 50 دلاری (تخفیف 350 دلاری) یا دستگاه Stream TV رایگان، و همچنین بسته پخش رایگان (2 ترابایت فضای ابری Verizon، 6 ماه استفاده از Disney+) یا بسته بازی است. (گیفت کارت Xbox 50 دلاری، آداپتور MoCA رایگان موتورولا برای اتصالات اترنت). همچنین می توانید باندل پخش و بازی را با 10 دلار اضافی در ماه دریافت کنید.

برای جلوگیری از این امر، توصیه می کنیم نگاهی دقیق به استفاده خود داشته باشید. اگر به تنهایی زندگی می کنید، یا فقط تمایل دارید یک رایانه شخصی، شاید یک گوشی هوشمند یا استیک پخش همزمان را اجرا کنید، 100 مگابیت در ثانیه احتمالا برای شما کافی است. مدیریت دقیق شبکه حتی می‌تواند به این لایه اجازه دهد تا خانواده‌هایی که به شدت متصل هستند را تامین کند، اگرچه انتظار می‌رود چرخ بافر گاه به گاه ظاهر شود.

فیبر:

  • مزایا: سریع ترین سرعت های زمینی موجود، تنها فناوری با سرویس های چند گیگابیتی گسترده، سخت افزار شبکه زیرزمینی موجود در مناطق خاص.
  • معایب: محدودترین در دسترس بودن، به پیچیده ترین فرآیند نصب در خانه نیاز دارد، هزینه ها معمولاً بالاتر از کابل است (بسته به در دسترس بودن محلی).

اجازه دهید با یک راهنمای ساده برای بهترین معاملات پهنای باند موجود در حال حاضر به شما کمک کنیم از درد و سردردی که خرید پهنای باند خانگی می تواند ایجاد کند بگذرید.

گران است، نمی توان آن را انکار کرد. با این حال، اگر کاربر سنگینی هستید و خانواده‌ای پر از گیمرها، دستگاه‌های پخش جریانی، و کار از کارمندان خانه دارید، ممکن است به سرعت و پهنای باند بهتری نسبت به پیشنهاد معاملات خانگی معمولی نیاز داشته باشید.

پاسخ کوتاه این است: در صورت امکان، بله. قراردادها ما را در قیمت گذاری قفل می کنند که ممکن است در زمان خرید یا خرید عالی به نظر برسد، اما اغلب ممکن است قبل از پایان مدت قرارداد بالا برود. به همین دلیل است که خواندن تمام چاپ های ظریف بسیار مهم است (می دانیم که این یک سوال بزرگ است). برنامه‌های بدون قرارداد به این معنی است که شما نیازی به نگرانی در مورد تغییرات قیمت ندارید زیرا همیشه می‌توانید حمل‌کننده را برای مراتع سبزتر ترک کنید. آنها همچنین تمایل دارند که ارائه دهندگان را برای حفظ کسب و کار شما سخت‌تر کنند، زیرا می‌دانند که شما مجبور نیستید با آن‌ها باقی بمانید، زیرا هزینه فسخ زودهنگام بالای سر شماست.

البته، بسته به اینکه کدام ارائه دهندگان در منطقه شما در دسترس هستند، همیشه نمی توان به طور کامل از قراردادها اجتناب کرد. در این صورت، توصیه می‌کنیم سعی کنید آنها را به بیش از یک سال محدود کنید، یا مطمئن شوید که قیمت‌های تبلیغاتی که در وهله اول ما را به طرح انتخابی ما جذب کرده است، در کل مدت قرارداد ادامه خواهد داشت.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/networking/best-home-broadband-deals/#ftag=RSSbaffb68

کابل:

  • مزایا: به طور گسترده در دسترس است، قبلاً در بسیاری از خانه ها نصب شده است، معمولاً تا 300 مگابیت در ثانیه سرعت ارائه می دهد و در برخی مناطق به 1 گیگابیت در ثانیه می رسد.
  • معایب: زیرساخت‌های مسی به قطب‌های مخابراتی مجاور در بیشتر شهرداری‌ها نیاز دارند، سرعت‌ها برای همگام شدن با فیبر و بی‌سیم مشکل دارند.

نوشتن یک گزارش 50 صفحه ای در مورد شایستگی های نسبی هر یک از این فناوری های شبکه آسان است. اما، این چیزی نیست که شما اینجا هستید. بنابراین، برای خلاصه کردن آن به حقایق کاملاً ضروری در مورد هر فناوری، بر بزرگترین مزایا و بزرگترین معایب آن تمرکز خواهیم کرد.

اگر کاربر قدرتمندی هستید که به طور مکرر بازی های عظیمی را دانلود می کنید، به طور مداوم چندین فیلم 4K را پخش می کنید یا به بهترین عملکرد مطلق برای سرور خانگی خود نیاز دارید، 1 گیگابیت بر ثانیه چیزی است که می خواهید.

اگر هنوز سرگردان هستید، راهنمای سایت خواهر ما CNET را بررسی کنید انتخاب طرح مناسب برای شما.

معامله ای که ارزش بررسی دارد، کار Xfinity است. شرکت مخابراتی تا 300 مگابیت در ثانیه اتصالات را با قیمت 29.99 دلار در ماه ارائه می دهد، به شرطی که این قیمت فقط برای 24 ماه اول ثابت باشد، شامل تخفیف 10 دلاری در هر متر برای پرداخت خودکار و صورتحساب بدون کاغذ. گزینه گنجاندن یک جعبه تلویزیون پخش جریانی Flex 4K + کنترل از راه دور صوتی در دسترس است. با این حال، فقط مشتریان جدید می توانند درخواست دهند.

مطمئناً ارائه دهندگان سعی خواهند کرد تا طرح سطح بالای موجود برای منطقه شما را به شما بفروشند. با این حال، ممکن است واقعاً به این همه سرعت نیاز نداشته باشید. طرح‌های 1 گیگابیت بر ثانیه در قیمت‌گذاری به نقطه‌ای می‌رسند که بی‌معنا هستند — اگر در منطقه شما در دسترس باشند. اما، در بسیاری از مکان‌ها و برای بسیاری از موارد استفاده، سرعت بیشتر می‌تواند صرفاً به معنای هزینه‌های غیرمجاز باشد.

Optimum همچنین بخشی از برنامه دولت فدرال ایالات متحده است که یارانه 30 دلاری در هر متر را به خانوارهای واجد شرایط برای کمک به آنها برای پرداخت هزینه دسترسی به اینترنت ارائه می دهد. کسانی که واجد شرایط برنامه اتصال مقرون به صرفه هستند ممکن است بتوانند برای یک سرویس اینترنت 300 مگابیت بر ثانیه به صورت رایگان ثبت نام کنند.

  • سرعت: دانلود 940 مگابیت در ثانیه / آپلود 880 مگابیت بر ثانیه
  • قیمت تبلیغاتی: 89 دلار (چهار سال ضمانت)
  • شامل موارد اضافی: کارت هدیه اینترنت 200 دلاری Verizon، نوار صوتی Bang & Olufsen Stream TV 50 دلاری (350 دلار تخفیف) یا دستگاه Stream TV رایگان

بی سیم:

  • مزایا: می تواند به سرعت نزدیک به گیگابیت برسد، راه اندازی شبکه plug-and-play، موجود در خانه های چند واحدی و سایر مناطقی که کابل/فیبر زمینی به سختی اجرا می شود.
  • معایب: در دسترس بودن محدود (اگرچه این به سرعت در حال تغییر است)، سرعت می تواند بیشتر از جایگزین های زمینی نوسان داشته باشد، مستعد تداخل و اختلال است.

اما، با پرداخت 65 دلار در ماه، چرا به خودتان فرصتی برای افزایش سرسام‌آوری دستگاه‌های متصل در همه خانه‌های ما ندهید. اگر در پرداخت‌های خودکار و صورت‌حساب بدون کاغذ ثبت‌نام کنید، قیمت پیشنهادی Optimum 65 دلار در ماه، یا 80 دلار در ماه اگر ثبت‌نام نکنید، در دسترس است.