بهترین معاملات تلویزیون OLED موجود در حال حاضر: آگوست 2022

A90J یکی از برترین مدل‌های OLED سونی است و اکنون می‌توانید نسخه واقعا عظیم ۸۳ اینچی را با ۵۰۰ دلار تخفیف از سونی خریداری کنید. این گوشی از Dolby Vision IQ و Dolby Atmos پشتیبانی می کند و از فناوری اختصاصی Acoustic Surface Audio+ سونی برای تبدیل کل صفحه نمایش به بلندگو استفاده می کند. همچنین برای بازی با پلی استیشن 5 بهینه شده است تا تجربه ای روان تر داشته باشید.

والمارت نسخه 65 اینچی تلویزیون OLED A1 ال‌جی را با تخفیف بیش از 1000 دلار عرضه می‌کند. دارای یک پردازنده به‌روزرسانی‌شده a9 است که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای ارائه وضوح عالی 4K بومی و پیشرفته استفاده می‌کند، و کنترل از راه دور با قابلیت صوتی با الکسا و Hey Google برای کنترل‌های هندزفری کار می‌کند.

در آمازون، می‌توانید تلویزیون ۷۷ اینچی C1 OLED را با بیش از ۱۱۰۰ دلار تخفیف دریافت کنید. کیفیت تصویر و صدای عالی و همچنین کنترل‌های صوتی هندزفری، حالت هشدار ورزشی به شما کمک می‌کند تا با نمرات، آمار و رده‌بندی لیگ (که برای طرفداران ورزش عالی است) و حتی یک حالت فیلمساز را دریافت کنید. همه چیز را از کلاسیک های قدیمی هالیوود گرفته تا داغ ترین فیلم های پرفروش جدید را به بهترین شکل نشان دهید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/best-oled-tv-deals/#ftag=RSSbaffb68

در حالی که پرفروش‌ترین تلویزیون‌های سامسونگ معمولاً مدل‌های QLED آن‌ها هستند، از تلویزیون‌های OLED آن‌ها غافل نشوید. با 8.3 میلیون پیکسل خود روشن و صفحه نمایش 4K UHD بالا، می توانید به راحتی از کالیبراسیون هوشمند برای شروع تماشای تلویزیون در مدت کوتاهی پس از راه اندازی استفاده کنید. نرم افزار سامسونگ همچنین دارای یک هاب تلویزیون هوشمند است که به راحتی می توانید برنامه ها و سرویس های پخش مورد علاقه خود را پخش کنید.

همچنین: بهترین تلویزیون 2022: مقرون به صرفه تا نمایشگرهای بزرگ

  • قیمت فعلی: 1346 دلار
  • قیمت اصلی: 2499 دلار
به عنوان یک FYI، ما نمی دانیم انتظار می رود این فروش ها در هر یک از این تلویزیون ها چقدر طول بکشد. مطمئن شوید که آنها را در اسرع وقت به سبد خرید خود اضافه کنید تا پس انداز کنید.

  • قیمت فعلی: 1499 دلار
  • قیمت اصلی: 1799 دلار
یک گزینه مقرون به صرفه تر، مدل OLED 65 اینچی VIZIO از طراحی خلاقانه بدون حاشیه استفاده می کند تا عملاً قاب را از بین ببرد و تصویر بیشتری را در حین مشاهده به شما ارائه دهد. این گوشی با Dolby Vision HDR، SmartCast برای دسترسی فوری به برنامه‌های مورد علاقه‌تان، و هدفون بلوتوثی است که برای ساکنان آپارتمان با هم اتاقی‌های خواب‌آلود، قابل استفاده است.

  • قیمت فعلی: 2099 دلار
  • قیمت اصلی: 2999 دلار

چه به دنبال چیزی برای به تصویر کشیدن جادوی بازی های فوتبال مورد علاقه خود یا بازی های آینده باشید ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت در حال حاضر می توانید در تلویزیون های OLED چیزهای زیادی پیدا کنید. ما برخی از بهترین معاملات تلویزیون OLED را در زیر گردآوری کردیم.

یک تلویزیون OLED بهترین کیفیت تصویری را که می توانید برای سرگرمی های خانگی دریافت کنید، ارائه می دهد. متأسفانه این کیفیت قیمتی دارد. با این حال، خرده‌فروشانی مانند آمازون و Best Buy و همچنین سایت‌های برند سونی و ال‌جی، مدل‌های OLED را با تخفیف‌های عالی ارائه می‌کنند.