بایگانی‌های قیمت دوربین مدار بسته الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن | arya-cctv

NVR مخفف عبارت network video recording است به معنای دستگاه ذخیره‌سازی تصاویر دوربین مداربسته که برای دوربین‌های آی پی یا تحت شبکه به کار می‌رود. این دستگاه برای کنترل دوربین های تحت شبکه طراحی شده و در مدل‌ها و ابعاد مختلف موجود است. بسیاری از افراد به دنبال نمایندگی نصب دوربین مدار بسته در تهران هستند. با یک جستجو ساده لیست کاملی از این نمایندگی ها در اختیار شما قرار می گیرند. به این موضوع توجه داشته باشید که شما باید کار نصب دوربین مدار بسته را به شرکت های معتبر بسپارید. به همین دلیل، تمامی مجوزهای آنها را بررسی کنید و زمانی که مطمئن شدید آن شرکت ها رسمی هستند، کار خود را به آنها بدهید.

  • برخی از دوربین ها با داشتن قابلیت IR و EIR می تواند در شرایط تاریک و نور کم نیز تصاویر با کیفیت بالا ذخیره و ضبط نماید.
  • محافظ یا کاوری که روی لنز دوربین های مداربسته دام قرار دارد، باعث شده تا افراد نتوانند جهت لنز دوربین را بخصوص از فاصله دور تشخیص دهند.
  • برای 4 دوربین مداربسته و دستگاه DVR دی وی آر و تجهیزات جانبی آن مانند منبع تغذیه شما معمولا به حدود 50 وات توان نیاز خواهید داشت.

در نتیجه، دسترسی به فید آنلاین بدون توجه به جایی که سفر شما انجام می شود، واقعا سریع و راحت است. برخی از دوربین‌های بدون سیم دارای گزینه اتصال پنل خورشیدی برای کمک به شارژ باتری هستند. آنها یک گزینه سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه برای امنیت خانه یا سیستم های نظارت تجاری هستند.

دوربین مدار بسته آنالوگ هایلوک مدل THC-T110-P

همچنین می توان به سایر قابلیت های پیشرفته تصویری مانند WDR ،Intrusion Detection ،Line Crossing و… نیز اشاره کرد. به همین منظور برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته ابتدا باید نیازهای کاربری مورد نظر خود را شناسایی کنید. مدل هایی که در لیست قیمت دوربین مداربسته هایک ویژن وجود دارند را ما پیشنهاد می کنیم.

دوربین مداربسته خانگی

امروزه استفاده از دوربین های تحت شبکه یا ip رواج بیشتری پیدا کرده است. انتقال دیتا در این دوربین مداربسته در بستر اینترنت و از طریق پروتکل شبکه صورت می گیرد، ضمن اینکه برای انتقال تصاویر از دوربین به دستگاه nvr به کابل اترنت نیاز داریم. علت از کار افتادگی هارد دیسکهای دوربین مداربسته همچنین می تواند به عواملی مثل مشکل سیستم پاور تامین برق مربوط شود. پاورهای کامپیوتر هم در مدلهای مختلفی مجله خبری دوربین مداربسته آریا برای سیستم های متفاوت طراحی شده اند حال آنکه پاورهای دستگاههای دوربین مداربسته هم همین طور هستند. بعضی موارد پاوری که برای دستگاه DVR استفاده می شود بسیار ضعیف است و نمی تواند بیش از 1 هارد دیسک را هم پشتیبانی نماید. Chu در این باره توصیه کرد از پاورها و منبع تغذیه ای با جریان الکتریکی 3 آمپر استفاده کنید تا مطمئن باشید می تواند توان الکتریکی کافی برای هارددیسکها را نیز تامین نماید.

اجزای تشکیل دهنده یک سیستم دوربین مدار بسته

کارشناسان ما قبل از خرید اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار می دهند و به شما کمک می کنند بهترین محصول را انتخاب کنید. بنابراین واضح است که قبل از اقدام به خرید دوربین مداربسته بهتر است با یک مشاور امین و متخصص در حوزه صنعت امنیت تصویری صحبت کنید. شرکت مهر تجارت با کادری مجرب این نیاز شما را برطرف کرده است و شما می توانید با یک تماس ساده از مشاوره رایگان متخصصان ما بهره مند شوید و از این طریق متحمل هزینه های گزاف و اتلاف وقت و انرژی نشوید. لازم به ذکر است که شرکت مهر تجارت نمایندگی رسمی برند های هایک ویژن و تیاندی و حارس در ایران است و کیفیت و اصالت دوربین های نصب شده را برای مشتریان خود تضمین می کند. هایک ویژن از برندهای مطرح جهانی است که با وجود کیفیت و تنوع در محصولات توانسته در سال 2021 رتبه نخست محبوبیت در جهان را به خود اختصاص دهد. از آنجا که ما نیز به دنبال کیفیت بالا هستیم این برند را انتخاب کرده ایم.

http://66toolkit.ir