بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022

این بهترین لپ تاپ بازی را انتخاب کنید

بهترین اندازه کوچک


منبع: https://www.zdnet.com/article/best-gaming-laptop/#ftag=RSSbaffb68

دو ملاحظات مهم دیگر وزن و عمر باتری است که هیچ کدام از آنها تخصص لپ تاپ های بازی نیست. اگر می‌خواهید لپ‌تاپ را اغلب در حال حرکت با خود ببرید، سیستم سبک‌تر ممکن است برای شما اهمیت بیشتری داشته باشد، اگرچه ممکن است عملکرد (و اندازه صفحه نمایش) را در این فرآیند قربانی کنید. همچنین در مورد عمر باتری نباید انتظار معجزه داشته باشید، زیرا قطعات قدرتمندتر که توسط بازی ها به حداکثر می رسد، در اثر شارژ شدن از بین می روند. اگر خاموش ماندن تا زمانی که ممکن است بسیار مهم است، باید به شماره باتری برتر MSI Stealth GS76 و Razer Blade 14 توجه جدی کرد.

Lenovo Legion 5 Pro Gen 6

بهترین برای مشخصات دسکتاپ

بهترین برای تعادل قدرت و قابلیت حمل

بهترین میان رده

بهترین برای ذخیره سازی

بهترین در کل

MSI Stealth GS76

Alienware m17 R4

اگر می خواهید یا هستید…

با این حال، عوامل دیگری فراتر از آنچه در داخل لپ تاپ شما وجود دارد، وجود دارد. انتخاب اندازه صفحه نمایش یک تصمیم مهم است زیرا بر قابلیت حمل و نقل سیستم شما تأثیر می گذارد. در حالی که بیشتر لپ‌تاپ‌های بازی دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی هستند، بسیاری از گیمرها صفحه نمایش بزرگ‌تر مانند 16 یا 17.3 اینچ را ترجیح می‌دهند. گسترش صفحه نمایش، ابعاد و وزن نوت بوک را افزایش می دهد و همچنین می تواند بر عمر باتری تأثیر بگذارد. لپ‌تاپ‌های بازی باکیفیت اکنون می‌توانند در اندازه‌های کوچک‌تر نیز عرضه شوند، حتی با نمایشگرهایی به اندازه 13.3 اینچ. قابلیت حمل بهتر خواهد شد، اما اجزای بزرگتر باید کنار گذاشته شوند و البته باید روی پلتفرم کوچکتری بازی کنید.

Razer Blade 14

ASUS ROG Flow X13

وقتی صحبت از لپ‌تاپ‌های گیمینگ به میان می‌آید، معمولاً هرچه بیشتر بپردازید، عملکرد بهتری را باید انتظار داشته باشید. این به شکل مشخصات بهتری است: پردازنده و کارت گرافیک سریعتر، رم بیشتر، صفحه نمایش با نرخ تازه سازی سریعتر و غیره. بودجه شما در این عمل متعادل کننده نقش خواهد داشت – یک بودجه بالاتر به شما امکان می دهد با تعیین دکل خود مصالحه کمتری داشته باشید.

Asus ROG Strix G15 Advantage Edition