بر اساس داده‌های گوگل، در اینجا بهترین زمان‌ها برای خرید و سفر برای تعطیلات آمده است

روز شکرگزاری نزدیک است، و این معمولاً به معنای جشن هایی با پخت و پز زیاد است. اگر قصد دارید برای خرید مواد غذایی شام به فروشگاه مواد غذایی سری بزنید، Google توصیه می کند هر سه شنبه ساعت 9 صبح از فروشگاه دیدن کنید.

آیا قصد دارید به جای یک کاسروی خانگی یک خوراکی شیرین به مهمانی بیاورید؟ برای جلوگیری از شلوغی، گوگل توصیه می‌کند دوشنبه ساعت 3 بعدازظهر به نانوایی بروید تا کمترین شلوغی را داشته باشید و شنبه ساعت 10 صبح نروید.

اکنون که تمام غذاها را در اختیار دارید، در اینجا زمانی است که باید تصمیم بگیرید خانه را به مقصد جشن شکرگزاری خود ترک کنید: اگر در حال سفرهای جاده ای هستید، بهترین زمان برای شروع سفر دوشنبه ساعت 8 شب است. ترافیک در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه قبل از عید شکرگزاری حدود ساعت 4 و 5 بعد از ظهر به اوج خود می‌رسد، بنابراین بهتر است در آن زمان از رفت و آمد خودداری کنید.

همچنین: گوگل تعهد زیادی برای پشتیبانی از زبان های بیشتری با استفاده از هوش مصنوعی می دهد

اگر شام روز شکرگزاری را بگذرانید و درست به موقع برای خرید جمعه سیاه از کما غذایی خارج شوید، این جایی است که باید بروید: در جمعه سیاه، ترافیک در سرتاسر ایالات متحده در ظهر افزایش می‌یابد و حدود ساعت 4 بعد از ظهر به اوج خود می‌رسد.

اگر همچنان مصمم هستید که خرید خود را انجام دهید، گوگل پیشنهاد می‌کند ساعت 7 صبح، 10 صبح و بین 7 تا 8 شب به فروشگاه‌ها مراجعه کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/here-are-the-best-times-to-shop-and-travel-for-the-holidays-according-to-google-data/#ftag=RSSbaffb68غذای شام روز شکرگزاری روی میز

GMVozd/Getty Images

اگر مجبورید سفر خود را در روز شکرگزاری شروع کنید، گوگل به شما پیشنهاد می کند قبل از ظهر یا بعد از ساعت 5 بعد از ظهر بروید، زیرا می توانید بیشترین ترافیک را بین ساعت 3 تا 5 بعد از ظهر داشته باشید.

در طول آن زمان، خواربارفروشی ها معمولاً کمترین شلوغی را در ایالات متحده دارند. اگر نمی‌توانید سه‌شنبه را بخرید، ممکن است بخواهید یکشنبه ساعت 13 از خرید مواد غذایی صرفنظر کنید، زیرا شلوغ‌ترین زمان برای خرید از فروشگاه‌های مواد غذایی است.

در طول فصل تعطیلات، تقریباً همه افراد سفر، خرید و آشپزی را در دستور کار خود دارند که انجام هر یک از این کارها را دشوار می کند. گوگل مپ گرایش ها را جمع آوری کرده است تا به شما توصیه هایی در مورد زمان خرید و مسافرت ارائه دهد تا از انبوه جمعیتی که این کار را انجام نمی دهند جلوگیری کنید.

همچنین: بهترین معاملات جمعه سیاه اولیه که در حال حاضر اتفاق می افتد