بررسی اولیه Samsung Galaxy Buds 2 Pro: راحت ترین هدفون های بی سیم هنوز؟

برداشت های اولیه مهم هستند، اما من بعد از چند روز آزمایش قضاوت نهایی را انجام نمی دهم. درعوض، من قصد دارم این بررسی عملی/اوایل را در طول دو هفته آینده به‌روزرسانی کنم، که منجر به راه‌اندازی کامل آن در 26 اوت می‌شود. من قبل از آن چند پرواز دارم که یک آزمایش عالی برای باتری خواهد بود. عمر و اینکه چگونه حذف نویز فعال به خوبی از نویز جلوگیری می کند.

یا حداقل، من نمی توانم آن را بفهمم. سامسونگ قول داده است که به محض جفت کردن Buds 2 Pro با یک دستگاه سامسونگ، بقیه دستگاه های سامسونگ شما به طور خودکار به Buds 2 Pro در صورت استفاده و شروع پخش صدا یا دریافت تماس، سوئیچ می شوند. احتیاط در اینجا این است که شما باید به هر دو دستگاه با یک حساب سامسونگ وارد شوید.

در مورد کیفیت صدا، سامسونگ صدای Hi-Fi 24 بیتی را به Galaxy Buds 2 Pro اضافه کرده است، اما شما باید یک منبع صوتی یا سرویس پخش داشته باشید که از Hi-Fi 24 بیتی نیز پشتیبانی کند. من به هیچکدام دسترسی ندارم، بنابراین تنها چیزی که می توانم با آن صحبت کنم تجربه صوتی استاندارد است. همانند ANC و حالت محیطی، کیفیت صدای Buds 2 Pro با دیگر هدفون های بی سیم رده بالا مطابقت دارد.

اوایل این هفته سامسونگ تعداد انگشت شماری از دستگاه های جدید خود را معرفی کرد، همه قرار است از 26 آگوست وارد شوند. موارد جدید وجود دارد گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 گوشی های هوشمند، Galaxy Watch 5 و Watch 5 Pro، و Galaxy Buds 2 Pro هدفون های بی سیم مدت کوتاهی پس از پایان رویداد، من یک نمونه بررسی از Buds 2 Pro دریافت کردم.

ANC به اندازه‌ای قوی است که از صفحه‌کلید مکانیکی و تهویه مطبوع اداری بسیار بلند من در هنگام کار کردن جلوگیری می‌کند، در حالی که حالت محیطی اجازه می‌دهد همه این کارها انجام شود در حالی که موسیقی را که گوش می‌دهم غرق نمی‌کند.

هر دو Voice Detect و 360 Audio ویژگی هایی هستند که باید در برنامه Wear آنها را روشن کنید — به طور پیش فرض فعال نیستند.

من توانسته ام چندین ساعت بدون وقفه آنها را بپوشم زیرا گوش هایم درد می کند یا احساس ناراحتی می کند. همچنین احساس نمی کنم که Buds 2 Pro قرار است از گوشم بیفتد. شاید به این دلیل باشد که آنها نسبت به Pixel Buds Pro احساس سبکی بیشتری دارند. وزن هر هدفون Buds 2 Pro 5.5 گرم است، در حالی که Earbuds Pixel Buds Pro هر کدام 6.2 گرم وزن دارد. این مقدار زیادی نیست، اما من می توانم تفاوت را احساس کنم (برای واضح بودن، تا زمانی که شروع به نوشتن این مطلب نکردم وزن را بررسی نکردم، بنابراین این یک اثر دارونما نیست).

در چند آزمایش سریع، متوجه شدم که تشخیص صدا به خوبی کار می کند. وقتی شروع به صحبت می کنم سریع جواب می دهد و همه چیز را آنقدر پایین می آورد که بتوانم صدای کسی را در اتاق بشنوم. می‌توانید تایم اوت 10 ثانیه‌ای را به 5 یا 15 ثانیه سفارشی کنید، اما نه بیشتر از آن. من با یک گزینه 20 ثانیه ای مشکلی ندارم.

Galaxy Buds 2 Pro و گوشی Galaxy Z Flip بسته

جیسون سیپریانی/ZDNet

کیفیت صدا و ویژگی های حرفه ای

Buds 2 Pro مانند Pixel Buds Pro از اتصالات چند نقطه ای پشتیبانی نمی کند. این بدان معناست که Buds 2 Pro فقط می تواند در یک زمان به یک دستگاه متصل بماند. اگر می‌خواهید از مثلاً مک‌بوک پرو به گوشی گلکسی خود برگردید، باید قفل گوشی را باز کنید، برنامه تنظیمات را باز کنید، به Connections و سپس بلوتوث بروید و هدفون‌های هدفون را انتخاب کنید.

با این حال، Buds 2 Pro دارای ویژگی تشخیص صدا است که حالت محیطی را روشن می‌کند و هنگامی که تشخیص می‌دهد در حال صحبت کردن هستید، صدای هر چیزی را که گوش می‌دهید کاهش می‌دهد. فرض بر این است که شما در حال صحبت با کسی هستید و تنظیم صدا باعث می شود که بتوانید آن شخص را بهتر بشنوید. پس از گذشت 10 ثانیه از اینکه هدفون دیگر صدای شما را تشخیص نمی‌دهد، تنظیمات صدا به حالت قبلی خود باز می‌گردد.

سامسونگ همچنین 360 Audio را به Buds 2 Pro اضافه کرده است. این ویژگی شبیه به Spatial Audio اپل است که جلوه ای ایجاد می کند که توسط موسیقی که به آن گوش می دهید یا ویدیویی که در حال تماشای آن هستید احاطه شده باشید. 360 Audio سامسونگ به اندازه Spatial Audio تهاجمی نیست، اما مواقعی وجود داشته که فراموش کرده‌ام 360 Audio روشن است و سرم را برمی‌گردانم و سازهای مختلف را می‌شنوم.

با مقایسه Buds 2 Pro با Pixel Buds Pro و AirPods Pro، هدفون های سامسونگ شکل منحصر به فردی دارند. نوک گوش وجود دارد، سپس یک برآمدگی کوچک که به خوبی در گوش من قرار می گیرد، با یک ناحیه بزرگتر در خارج که صفحه لمسی را در خود جای داده است.

برای هر کسی که چندین دستگاه ساخته شده توسط چندین شرکت دارد، این یک فرآیند دست و پا گیر و ناخوشایند است. و این مایه تاسف است.

Galaxy Buds 2 Pro در جعبه خود با تلفنی که برنامه را نشان می دهد

جیسون سیپریانی/ZDNet

این مشابه تجربه من با این ویژگی در گذشته با هدفون های بی سیم سامسونگ است. آیا من بعضی چیزها را اشتباه انجام می دهم؟

اگر منصف باشیم، اپل AirPods Pro (و بقیه ایرپادها) هنگام استفاده با دستگاه های غیر اپل به روشی مشابه کار می کنند. با این حال، سوئیچ خودکار بین دستگاه های اپل یکپارچه است.

خط پایین… در حال حاضر

در 48 ساعت گذشته، من تا آنجا که می توانستم از آنها استفاده کرده ام، به موسیقی گوش می دهم و چند ویدیوی یوتیوب را در Z Flip 4 تماشا می کنم. هدفون، با یک استثنا.

مشخصات فنی

میکروفون ها 3 عدد در هر هدفون
گوینده بلندگوی دو طرفه کواکسیال سفارشی
قابلیت اتصال بلوتوث 5.3
عمر باتری بدون ANC 5 ساعت گوش دادن، 18 ساعت در کل با کیس
عمر باتری بدون ANC خاموش 8 ساعت گوش دادن، 29 ساعت در مجموع با کیس
ویژگی: حذف نویز فعال، حالت محیطی، صدای 360، تشخیص صدا
رنگ ها بورا بنفش، گرافیت، سفید
مقاومت در برابر آب و عرق IPX7
قیمت 229 دلار

راحتی کلید است

Buds 2 Pro دارای تمام ویژگی های اصلی است که اکنون با نام گذاری Pro برای هدفون های بی سیم ارائه شده است. این به معنای جفت شدن سریع، حذف نویز فعال (ANC) برای جلوگیری از نویز پس‌زمینه و نوعی حالت محیطی یا شفاف است که به نویز پس‌زمینه اجازه ورود می‌دهد. همه این ویژگی ها همانطور که انتظار می رود کار می کنند و با AirPods Pro یا Pixel Buds Pro برابری می کنند.

من در مورد عدم وجود تعویض خودکار با سامسونگ تماس گرفتم و به‌روزرسانی ارائه خواهم کرد.

من راه اندازی اولیه و جفت شدن Buds 2 Pro را با Galaxy Z Flip 4 جدید با استفاده از تنها حساب سامسونگ که دارم انجام دادم. در چند مورد، من در Z Flip 4 به موسیقی گوش می‌دهم، و سپس سعی کردم پخش موسیقی را شروع کنم یا یک ویدیوی YouTube را در Z Fold 3 شخصی خود و مدل بررسی Z Fold 4 تماشا کنم. حتی یک بار صدا تغییر نکرده است. دور از Flip 4 به هر یک از دستگاه های Fold.

قاب گلکسی بادز 2 پرو، بسته است

جیسون سیپریانی/ZDNet

به نظر می رسد تغییر خودکار کار نمی کند

با جفت کردن آنها از طریق روش سنتی بلوتوث، می‌توانید از Buds 2 Pro با دستگاه‌های غیرسامسونگ استفاده کنید. باید هر دو هدفون را در جعبه شارژ قرار دهید و سپس روی هر دو تاچ پد فشار دهید تا چراغ وضعیت شروع به چشمک زدن قرمز، سبز و آبی کند.

خیلی بیشتر در راه است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/samsung-galaxy-buds-2-pro-early-review/#ftag=RSSbaffb68

پس از 48 ساعت، می توانم بگویم که Buds 2 Pro ممکن است راحت ترین هدفون بی سیمی باشد که من تا به حال استفاده کرده ام. من توانستم از گوشواره‌های پیش‌فرض با اندازه متوسط ​​که روی هدفون‌ها نصب شده‌اند استفاده کنم. نکات کوچک و بزرگ همراه با کابل شارژ USB-C به USB-C در جعبه موجود است.

مرور: Samsung Galaxy Z Fold 4: سبک‌تر، روشن‌تر و کاربرپسندتر

عمر باتری تا کنون خوب بوده است، اما من به زمان بیشتری نیاز دارم تا احساس واقعی مدت زمان ماندگاری هدفون و اینکه چند بار باید خود کیس را شارژ کنم، به زمان بیشتری نیاز دارم. در هفته‌های آینده بیشتر در مورد عمر باتری صحبت می‌کنیم، اما در حال حاضر این چیزی نیست که من نگران آن باشم.