نحوه ایجاد یک رویداد تقویم Google مستقیماً از Gmail

نماگرفت نحوه زمان‌بندی جزئیات رویداد در تقویم را نشان می‌دهد

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNet

مرحله 6: ذخیره کنید

Google Calendar را باز کنید و دکمه “Create” را انتخاب کنید. از آنجا، اطلاعات لجستیک، شرکت کنندگان و هر اطلاعات دیگری را وارد کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/how-to-create-a-google-calendar-event-right-from-gmail/#ftag=RSSbaffb68

بیشتر: چگونه Google Calendar را با Slack ادغام کنیم

ایمیل یا پیامی را باز کنید که دارای زمان، تاریخ و/یا اطلاعات کلی است که می‌خواهید در Google Calendar جاسازی کنید.

مرحله 3: یک رویداد ایجاد کنید

ابتدا جیمیل را از مرورگر گوشی یا رایانه خود باز کنید. این روند در هر دو پلتفرم یکسان است.

مرحله 2: رویداد یا ایمیلی را که می‌خواهید اضافه کنید انتخاب کنید

اسکرین شات از ایمیل در جیمیل

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNet

مرحله 4: «اجازه دهید» اعلان‌ها در جریان باقی بمانند

برای جلوگیری از استرس غیرضروری، عادت کرده‌ام رویدادهای تقویم Google را مستقیماً از جیمیل خود ایجاد کنم و یادآوری‌های آتی را با ایمیل یا پیام مرتبط مرتبط کنم. این هک ساده بهره وری من را در موارد متعدد در دوران کالج نجات داده است و به همان اندازه در محل کار موثر است. همچنین این یک راه مفید برای منظم و به روز نگه داشتن تقویم شما است. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

مرحله 1: جیمیل را باز کنید

توجه داشته باشید که این اعلان‌ها با یادآورهای استاندارد درون مرورگر یا درون برنامه‌ای که Google Calendar برای شما ارسال می‌کند یکسان نیستند. در عوض، یادآورها به عنوان اعلان‌های معمولی تلفن یا رایانه ظاهر می‌شوند. اگر اعلان های پاپ آپ را نمی خواهید، “Block” را انتخاب کنید.

وقتی کارتان تمام شد، دکمه آبی «ذخیره» را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید. اگر شرایط تغییر کند، همیشه می‌توانید کارت رویداد را ویرایش و تغییر دهید.

اسکرین شات از صندوق ورودی جیمیل

اسکرین شات توسط کریستینا داربی/ZDNet

مرحله 5: جزئیات را پر کنید

از اینجا، می‌توانید رویداد را ویرایش و شخصی‌سازی کنید، درست مانند کاری که با یک کارت تقویم استاندارد انجام می‌دهید. همچنین می‌توانید زمان یا چارچوب زمانی دقیق، مهمان‌های بیشتر، یک مکان مجازی یا فیزیکی، و یادآوری‌های برنامه‌ریزی‌شده مورد علاقه شخصی من را اضافه کنید.

ممکن است خط موضوع اصلی قبلاً با موضوع ایمیل مرتبط پر شده باشد، اما با خیال راحت آن را به عنوانی تغییر دهید که برای شما مناسب است.

در بالای ایمیل، ضامن «بیشتر» (سه نقطه) در گوشه بالا سمت راست را انتخاب کنید. یک منوی کشویی با گزینه “ایجاد رویداد” ظاهر می شود.

از اینجا به یک پنجره جدید هدایت می شوید که در آن پیامی از شما می پرسد که آیا می خواهید اعلان های تقویم را مجاز کنید. برای یادآوری به موقع، روی “اجازه” کلیک کنید.

آیا تا به حال تاریخ مهمی را روی یک یادداشت چسبناک نوشته اید که آن را گم کرده اید؟ آیا شما آن را فقط زمانی به یاد آوردید که رئیستان از شما پرسید که آیا این را می‌پرسید؟ یکی پروژه هنوز طبق برنامه بود؟

فقط مطمئن شوید که برنامه Tasks را قبل از اضافه کردن آن دانلود کرده اید.

هنگامی که رویداد خود را ایجاد کردید، چه از طریق Gmail یا به صورت دستی، این گزینه را خواهید داشت که رویداد را به عنوان تکرار تنظیم کنید. اگر رویداد تمام روز است، در زیر عنوان، کادر «تمام روز» را علامت بزنید یا از منوی کشویی انتخاب کنید. کشویی یک محدوده تکرار سفارشی یا آهنگ های هفتگی، ماهانه و سالانه را به شما نشان می دهد.

برای افزودن یک رویداد از طریق تلفن خود به تقویم خود، باید به صورت دستی به برنامه Calendar بروید تا یک تقویم جدید ایجاد کنید. اگر می‌خواهید یک کار و نه یک رویداد اضافه کنید، می‌توانید آن را مستقیماً از Gmail خود به Google Tasks اضافه کنید. به سادگی به ایمیلی که می خواهید برای آن یک کار ایجاد کنید بروید، سه نقطه را در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید و «افزودن به وظایف» را انتخاب کنید.

عکس برنامه های Google روی صفحه گوشی

تصاویر گتی/SOPA

برای افزودن یک یادآوری، روی دکمه (زنگ) “اعلان” کلیک کنید و انتخاب کنید که چقدر زود می خواهید از رویداد مطلع شوید.