با جمع آوری 1000 دوره آموزش الکترونیکی با Rosetta Stone صرفه جویی زیادی کنید

علاوه بر این، وبینارها و گواهینامه ها با StackSkills Unlimited ارائه می‌شوند، بنابراین در مورد موضوعاتی که برایتان مهم‌تر هستند به‌روز خواهید بود. بهتر از آن، مجموعه ای بسیار گسترده با 50 دوره آموزشی در هر ماه در حال گسترش است.

بیاموزید که چرا مجله ی وال استریت بیان کرد که استفاده از Rosetta Stone “ممکن است بهترین چیز بعدی برای زندگی در یک کشور باشد” و توانایی شما برای برقراری ارتباط جهانی را افزایش دهد.

این مجموعه انتخاب شده شامل StackSkills Unlimited است که دارای کلاس‌هایی است که توسط بیش از 350 متخصص رهبری می‌شوند و رتبه Trustpilot 4.5 ستاره از پنج را دارد. دروسی از ارزهای دیجیتال و فناوری اطلاعات گرفته تا تجارت، تناسب اندام و بسیاری دیگر از تلاش‌های بالقوه مفید برای کشف در دسترس است.

همراه با StackSkills Unlimited، Rosetta Stone مجموعه‌ای از امکانات زبانی را برای برنامه‌های سفر آینده، با اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، چینی، ژاپنی و روسی در میان دوجین زبان برای کاوش ارائه می‌کند. مجموعه‌ای از درس‌های تعاملی که مورد اعتماد سازمان‌های برجسته‌ای مانند ناسا و تریپ ادوایزر است، با فناوری تشخیص گفتار با بازخورد فوری همراه است که می‌توانید در همه دستگاه‌ها به آن دسترسی داشته باشید.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

در حالی که دیوانگی “بازگشت به مدرسه” در جریان است، توجه به این نکته مهم است که مسیرهای آموزشی مدرن به گروه های سنی خاصی محدود نمی شود و مطمئناً فراتر از محیط استاندارد کلاس درس است. بنابراین اگر انگیزه دارید گام های شخصی در زمینه های آشنا یا خارجی بردارید، StackSkills Unlimited و Rosetta Stone موارد زیادی را در نظر می گیرند. آنها در طول رویداد بازگشت به آموزش ما به فروش می رسند.

به صدها مدرس آموزش الکترونیکی با رتبه برتر اجازه دهید تا به شما کمک کنند ارزشمندترین مهارت‌های یک بازار کار در حال توسعه را به دست آورید و این 1000 دوره آموزشی را با برنامه آموزش زبان اثبات شده Rosetta Stone همراه کنید. حداکثر 24 زبان ارائه شده توسط نرم افزارهای برنده جایزه را کشف کنید و از مزایای چند زبانه شدن لذت ببرید. دسترسی مادام‌العمر به این منابع یادگیری، زمانی که به‌صورت جداگانه خریداری می‌شود، تقریباً 1800 دلار هزینه دارد، اما می‌توانید بسته جامع را با استفاده از کد ROSETTA20 با استفاده از کد ROSETTA20 به قیمت 159.29 دلار در طی رویداد بازگشت به آموزش، که در 24 آگوست به پایان می‌رسد، خریداری کنید.

در طول رویداد بازگشت به آموزش ما که در 24 آگوست به پایان می رسد، از این بسته تخفیف دار استفاده کنید. اشتراک مادام العمر StackSkills Unlimited و Rosetta Stone با استفاده از کد کوپن ROSETTA20، فقط با 159.20 دلار (مرجع 1794 دلار).


منبع: https://www.zdnet.com/article/save-big-by-bundling-1000-e-learning-courses-with-rosetta-stone/#ftag=RSSbaffb68