با خرید این درایو ذخیره سازی ابری 10 ترابایتی با 96 درصد تخفیف، به کودکان نیازمند کمک کنید

دیگر نگران فضای هارد دیسک نباشید و تمام فایل های بزرگ خود را در فضای ابری ذخیره کنید. گرفتن یک اشتراک مادام العمر Prism Drive با 10 ترابایت فضای ذخیره سازی فقط 89 دلار در طول رویداد بازگشت به آموزش ما، که در 24 اوت به پایان می رسد. منتظر ایمیلی باشید که پس از خرید دریافت خواهید کرد، که به شما امکان می دهد به موسسه خیریه ای که می خواهید کمک مالی خود را به آن بفرستید، رأی دهید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/donate-to-kids-in-need-by-purchasing-this-10tb-cloud-storage-drive-for-96-off/#ftag=RSSbaffb68پس از آپلود فایل های شما، می توانید از هر تعداد دستگاهی که بخواهید به آنها دسترسی داشته باشید. حتی فایل های حذف شده را می توان به سرعت تا 30 روز از جایی که در پوشه سطل زباله ذخیره می شود بازیابی کرد.

همچنین به شما اجازه ترافیک مشترک نامحدود دارید. هنگامی که پیوندهای محافظت شده با رمز عبور ایجاد کردید، می توانید به راحتی فایل های ویدیویی، صوتی و تصویری بزرگ را به اشتراک بگذارید. و همه چیز با رعایت تمام مقررات حفظ حریم خصوصی رمزگذاری خواهد شد. به‌علاوه، Prism Drive استانداردهای صنعت را برآورده می‌کند یا از آن فراتر می‌رود تا اطمینان حاصل شود که داده‌های شما ایمن باقی می‌مانند.

Prism Drive ذخیره‌سازی سریع و ساده و ایمن را فراهم می‌کند که به شما امکان می‌دهد انواع فایل‌ها را از هر دستگاه خود ذخیره کنید، سپس در هر کجا که دوست دارید به آنها دسترسی داشته باشید. جای تعجب نیست که خریداران ما به آن امتیاز 4.5 از 5 ستاره داده اند. خریدار تأیید شده امیر خلاد خاطرنشان کرد که Prism Drive “بارگیری و استفاده آسان است. من 2 ترابایت را به مدت یک سال خریدم و این به حفظ امنیت تمام داده های من در یک مکان کمک می کند و دسترسی آسانی را که برای استفاده از آن نیاز دارم به من می دهد.”

در طول این رویداد، می‌توانید برای ذخیره‌سازی ابری سریع که به شما امکان می‌دهد تخفیف دریافت کنید فایل های خود را در یک مکان مشاهده و دسترسی داشته باشید از هر یک از دستگاه های شما با کشیدن و رها کردن آسان، می‌توانید فایل‌هایی مانند JPEG، MP4، PPT، XLS و موارد دیگر را آپلود کنید یا فایل‌ها و پوشه‌های موجود را انتخاب و جابه‌جا کنید. حتی نیازی به دانلود انواع فایل های محبوب تر مانند فایل های JPEG، MP4 و MS Office نیست، زیرا می خواهید آنها را مشاهده کنید زیرا این پلتفرم پیش نمایش های درون خطی را ارائه می دهد.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce
یکی عالی، ارائه دهنده ذخیره سازی ابری امن Prism Drive است که ارائه می کند 10 ترابایت ذخیره سازی مادام العمر برای 49 دلار در طول رویداد بازگشت به آموزش ما. و اگر قبل از 24 آگوست مشترک شوید، 0.50 دلار از خرید شما به امور خیریه اهدا می شود. پس از خرید، ما ایمیلی برای شما ارسال می کنیم که به شما امکان می دهد به سازمانی که می خواهید مشارکت خود را برای آن ارسال کنید، رأی دهید، و این فرصتی عالی برای کمک به مدارسی که بودجه کمتری دارند و مبارزه با ناامنی غذایی در حین سرمایه گذاری در آموزش و پرورش خودتان است. به‌علاوه، پس از پایان تبلیغ، نشان خواهیم داد که کدام موسسه خیریه کمک مالی شما را دریافت کرده است.

آزاد کردن مداوم فضا در دستگاه‌هایتان می‌تواند دردسرساز باشد، به خصوص اگر در حین مطالعه نیاز به استفاده از آن‌ها داشته باشید. اسناد کاری، اوراق مدرسه و رسانه‌ها به سرعت در فضای ذخیره‌سازی شما نفوذ می‌کنند، اما فضای ذخیره‌سازی ابری که فایل‌های اضافی شما را در خود جای می‌دهد، می‌تواند سرمایه‌گذاری مجدد در فعالیت‌های آموزشی شما را بسیار مؤثرتر کند.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.