سامسونگ قصد دارد 10 میلیون گوشی هوشمند تاشو در سال 2022 بفروشد

mx-2

Roh تاکید کرد که وقتی صحبت از Z Fold 4 و Z Flip 4 می شود، این شرکت مقدار کافی از قطعات را ایمن کرده است تا مشکلی در تامین وجود نداشته باشد.

TM Roh، رئیس MX Business سامسونگ در یک کنفرانس مطبوعاتی با رسانه های کره جنوبی پس از رویداد Unpacked خود گفت: هدف غول فناوری کره جنوبی این است که تا سال 2025 بیش از نیمی از گوشی های هوشمند پریمیوم به فروش می رسد که گوشی های هوشمند تاشو را به خود اختصاص دهد. همچنین از پوشیدنی‌های جدید گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو و ​​همچنین هدفون Buds 2 Pro رونمایی کرد.

در مورد آنچه که این شرکت معتقد است معیاری است که گوشی‌های هوشمند تاشو به جریان اصلی تبدیل شده‌اند، Roh گفت این زمانی بود که یک اکوسیستم حول تلفن‌های هوشمند تاشو با پشتیبانی از اعتماد مصرف‌کننده و قابلیت استفاده شکل گرفت. او گفت که این مهمتر از ارقام فروش مطلق بود و با مدل های Z Fold 3 و Z Flip 3 از سال گذشته شروع شد و با Z Fold 4 و Z Flip 4 ادامه خواهد یافت.

روه گفت که سامسونگ در آماده‌سازی برای Z Fold 4 و Z Flip 4 روی “کمال کردن” فرمول تاشو تمرکز کرد و قابلیت استفاده از نقاطی را که فقط فاکتور فرم می‌تواند ارائه دهد، تقویت کرد.

روه گفت که سامسونگ برای افزایش سهم بازار خود در بخش پریمیوم از طریق Z Fold 4 و Z Flip 4 جدید تلاش خواهد کرد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/samsung-aiming-to-sell-10-million-foldable-smartphones-in-2022/#ftag=RSSbaffb68

بر اساس مدل های 128 گیگابایتی، Z Flip 4 با قیمت 990 دلار و Z Fold 4 با قیمت 1799 دلار، در مقایسه با مدل های قبلی خود که سال گذشته عرضه شدند، یک افت و یکسان است.

پس از رونمایی از گوشی های جدید گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4، رئیس موبایل این شرکت گفت که سامسونگ قصد دارد امسال بیش از 10 میلیون دستگاه گوشی هوشمند تاشو بفروشد.

رئیس سامسونگ گفت این قیمت‌ها برای تبدیل شدن تلفن‌های تاشو به جریان اصلی و در دسترس مصرف‌کنندگان تنظیم شده است، علی‌رغم فشاری که این شرکت به دلیل افزایش فعلی هزینه‌های مواد خام، مشکلات زنجیره تامین و تورم با آن مواجه است.

رئیس جمهور گفت، کمبود کلی قطعات در اوج خود در سال گذشته بود، اما در زمان کنونی به سرعت در حال کاهش است و سامسونگ انتظار دارد این مشکل در سال آینده حل شود.

رئیس سامسونگ گفت: در حالی که انتظار می‌رود بازار جهانی گوشی‌های هوشمند در سال جاری کاهش یابد، تقاضا برای گوشی‌های هوشمند پریمیوم در بازارهای توسعه‌یافته همچنان بالاست.