با بیش از 70 درصد تخفیف در این ابزار ویرایش، فایل های PDF خود را ایمن تر و آسان تر کنید

در حال حاضر، قراردادی برای اشتراک مادام العمر وجود دارد PDF Agile Premium برای ویندوز برای 69 دلار، 76٪ تخفیف کامل از MSRP.


منبع: https://www.zdnet.com/article/make-your-pdfs-safer-and-easier-to-edit-with-over-70-off-this-editing-tool/#ftag=RSSbaffb68

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

به عبارت دیگر، مانند بسیاری از ابزارهای ویرایشی دیگر، فقط یکپارچه تر تبدیل می شود. اما این ویژگی های ویرایش است که واقعا این نرم افزار را متمایز می کند. همکاری با قابلیت هایلایت و حاشیه نویسی بلوک های متن انتخاب شده بسیار ساده است. می‌توانید متن یا عکس‌ها را حذف کنید و به سرعت در عکس‌های دیگر رها کنید و در همان لحظه اندازه آن‌ها را تغییر دهید. می‌توانید متن‌هایی را ترجمه کنید یا حتی متن را از صفحه بردارید و آن را در a قرار دهید. پنجره TXT برای خواندن و یادداشت برداری آسان. این همه به لطف قابلیت های پیشرفته OCR PDF Agile است.

پی دی اف ها هستند نوع فایل انتخابی برای قراردادها، پیشنهادات، و انبوهی از اسناد رایج دیگر. پس چرا نیستن کار با آن راحت تر است? واقعیت این است که محافظت‌هایی که این فایل‌ها را ایمن نگه می‌دارند، همان مواردی هستند که شما را از انجام کارهای ساده مانند تصحیح یک خط متن یا اضافه کردن حاشیه‌نویسی بازمی‌دارند. بنابراین، جای تعجب نیست که ابزارهای ویرایش PDF این روزها همه جا وجود دارند، اما تعداد کمی از آنها به اندازه PDF Agile عملکردی دارند.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

بیایید با قابلیت‌های تبدیل شروع کنیم، که فقط بخش کوچکی از کاری است که PDF Agile می‌تواند انجام دهد. در یک لحظه، می توانید PDF های خود را به اسناد Word، Excel یا PowerPoint (یا برعکس) تبدیل کنید و قالب بندی خود را دست نخورده نگه دارید. انجام این کار در هر دستگاهی به همان اندازه آسان است، و حتی می توانید عناصر را از انواع سند مجزا در یک PDF جدید ترکیب کنید.

و این تازه شروع لیست ویژگی های لباسشویی این ابزار است. می‌توانید بخش‌هایی از یک سند را برای ویرایش و/یا رمز عبور کل فایل انتخاب کنید. ادغام یا تقسیم صفحات، فشرده سازی اندازه فایل، گزینه های مشاهده سفارشی و موارد دیگر تنها با یک کلیک فاصله دارند.