با بیش از 25 درصد تخفیف در Curiosity Stream هزاران مستند همهجانبه را برای زندگی پخش یا دانلود کنید

اگر می‌خواهید زمان استراحت خود را با محتوای باکیفیت که باعث آگاهی و سرگرمی می‌شود بگذرانید، یک Curiosity Stream Plan HD: اشتراک مادام العمر امروز در حالی که با قیمت 179 دلار به فروش می رسد، 28 درصد تخفیف از قیمت استاندارد اشتراک 250 دلاری.


منبع: https://www.zdnet.com/article/stream-or-download-thousands-of-immersive-documentaries-for-life-with-over-25-off-curiosity-stream/#ftag=RSSbaffb68

میلیون‌ها مشترک مطمئناً نمی‌توانند اشتباه کنند، و Curiosity Stream میانگین امتیاز 4.7 از 5 ستاره را در اپ استور و 4.3 از 5 ستاره را در Google Play کسب کرده است. از آنجایی که Curiosity Stream توسط جان هندریکس، بنیانگذار رسانه ای رویایی Discovery Communications راه اندازی شد، جای تعجب نیست. همانطور که Flixed می گوید، “… کاتالوگ مستند CuriosityStream به افرادی که خواهان برنامه نویسی مبتنی بر واقعیت هستند خانه ای می دهد.”

خواه یک روز را در دفتر کار سپری کرده باشید، حضور اینترنتی شرکت خود را تقویت کرده باشید یا برای یک شغل جدید آنلاین مطالعه کرده باشید، شایسته فرار به دنیاهای زیبا و جذاب هستید. و اکنون، می توانید با یک اشتراک مادام العمر در Curiosity Stream، خود را در هزاران فیلم مستند در مورد تاریخ، فضا، علم، طبیعت و موارد دیگر غرق کنید.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

با برنامه نویسی مستند نهایی به سراسر جهان ما و فراتر از آن سفر کنید. این اشتراک مادام العمر پخش جریانی نامحدود و امکان دانلود برنامه ها را برای تماشای بعدی ارائه می دهد. هر هفته محتوای جدیدی اضافه می‌شود و ابزارهای جستجوی متعدد، یافتن دقیق آنچه را که در جستجوی آن هستید آسان می‌کند.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

می توانید از کارشناسانی مانند برایان گرین و میچیو کاکو در مورد زمان، مکان و آینده بیاموزید. و از دست دادن خود در یک مستند طبیعت که توسط دیوید آتنبرو ارائه شده است، سخت نخواهد بود. شما دانش زیادی به دست خواهید آورد و از داستان سرایی بی نظیر از این مقصد تماشای درخواستی برنده جایزه لذت خواهید برد. حتی مهم نیست که در تلویزیون، مانیتور دسکتاپ یا دستگاه تلفن همراه تماشا می کنید.

Curiosity Stream به شما این امکان را می دهد که نه تنها برنامه های مورد علاقه خود را نشانه گذاری و رتبه بندی کنید، بلکه می توانید برنامه هایی که در دستگاه های دیگر تماشا می کردید را نیز از سر بگیرید. اگر دوست دارید، می‌توانید به توصیه‌هایی برای محتوای مشابه با محتوایی که بیشتر دوست دارید نگاه کنید.