با این عضویت مادام العمر 69 دلاری، گواهینامه امنیت سایبری را آموزش دهید

Infosec4TC به طور کامل با الزامات و ملزومات دنیای تجارت امروز آشنا است. این شرکت با شما همکاری می کند تا اطمینان حاصل کند که می توانید موقعیت مورد نظر خود را به دست آورید و راهنمایی مؤثری را ارائه می دهد. دانش‌آموزان آن بالاترین میزان قبولی در آزمون‌های گواهینامه را دارند، بنابراین به راحتی می‌توان فهمید که چرا Infosec4TC در Trustpilot امتیاز 4.4 ستاره از 5 را دارد.

این عضویت بیش از 90 دوره آموزشی مرتبط با امنیت ارائه می دهد که هر زمان که بخواهید می توانید در آنها شرکت کنید. بهتر از آن، شما همچنین به تمام دوره های آینده با در دسترس قرار گرفتن آنها دسترسی خواهید داشت. و از همه مهمتر، امتحانات در عضویت گنجانده شده است، بنابراین می توانید گواهینامه های چشمگیری را برای افزودن به رزومه خود کسب کنید، و در استخدام و ارتقاء رتبه به شما برتری می دهد.

از آنجایی که حملات سایبری به شدت و دفعات افزایش می یابد، تقاضا برای متخصصان امنیت سایبری بیشتر از عرضه است. کار به جایی رسیده است که حقوق اولیه تقریباً از 90000 دلار شروع می شود. و در حال حاضر، شما می توانید دسترسی مادام العمر به یک حرفه کامل آموزش امنیت سایبری با عضویت پلاتینیوم Infosec4TC فقط 69 دلار.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

همچنین دسترسی رایگان به گروه‌های رسانه‌های اجتماعی خصوصی، پورتال دانشجویی، مطالب درسی اضافی که اغلب به‌روزرسانی می‌شوند و موارد دیگر خواهید داشت. اشتراک حتی شامل یک جلسه رایگان برای برنامه ریزی و مشاوره شغلی امنیت سایبری.

بهترین ویژگی عضویت این است که نه تنها می‌توانید برای مهارت‌هایی که اکنون نیاز دارید آموزش دهید، بلکه می‌توانید در تمام طول حرفه امنیت سایبری خود به آموزش ادامه دهید و مهارت‌های جدیدی را به دست آورید تا به شما کمک کند تا سریع‌تر پیشرفت کنید.

این دوره ها شامل “دوره کامل هکر اخلاقی” و “هک با استفاده از پایتون از A تا Z” و همچنین دوره هایی برای آموزش به عنوان یک متخصص امنیت سیستم های اطلاعاتی معتبر، از جمله “دوره آموزشی آمادگی آزمون CISSP” است. علاوه بر این، برخی دوره‌ها به شما کمک می‌کنند تا برای امتحانات برای دریافت گواهینامه برای موقعیت‌های خاص، مانند حسابرس سیستم‌های اطلاعاتی یا مدیر امنیت اطلاعات، آماده شوید.

دسترسی مادام العمر به آموزش های امنیت سایبری تایید شده با عضویت Infosec4TC Platinum امروز در حالی که فقط با 69 دلار به فروش می رسد.


منبع: https://www.zdnet.com/article/train-for-cybersecurity-certification-with-this-69-lifetime-membership/#ftag=RSSbaffb68

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

شما می توانید هر یک از این دوره ها را با سرعت خود بگذرانید، بنابراین لازم نیست نگران شهریه های بالا یا اضافه کردن یک رفت و آمد اضافی به برنامه خود باشید. حتی می توانید آنها را در حین کار تمام وقت ببرید.