قیمت خود را برای این کلاس کارشناسی ارشد آنلاین در مایکروسافت اکسل نام ببرید

هر نوع کاری که انجام می دهید، خواه این باشد کسب و کار یا تحلیل داده ها، احتمال اینکه در برخی مواقع نیاز به استفاده از Microsoft Excel داشته باشید خوب است. از پیگیری فاکتورها گرفته تا تجزیه و تحلیل داده های پیچیده، اکسل می تواند همه این کارها را انجام دهد، با توجه به اینکه مهارت های مناسبی دارید. تنها سوال این است که چگونه می توان آن مهارت ها را به دست آورد، و در حال حاضر، یک گزینه جذاب برای شروع کننده ها وجود دارد: دوره 14 دوره ای کلاس کارشناسی ارشد در اکسل از Skill Success موجود است، و در حال حاضر، شما می توانید به معنای واقعی کلمه قیمت خود را برای دریافت آن نام ببرید.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce
نحوه کار به این صورت است: پیوند بالا را بزنید و قیمت بسته را انتخاب کنید. مهم نیست چه پیشنهادی می دهید، حداقل بخشی از آن را به خانه خواهید برد. اگر میانگین قیمت را شکست دهید، تمام 14 دوره را دریافت خواهید کرد. و اگر بالاتر از قیمت پیشرو باشید، همه اینها را به اضافه شانس دریافت چیزهای بیشتر با ورود در قرعه کشی خواهید داشت.

بنابراین در بسته نرم افزاری چیست؟ چیزی کمتر از یک بررسی عمیق به شما این امکان را می دهد که پتانسیل کامل اکسل را باز کنید. دوره ها توسط یک تیم رویایی متشکل از CPA ها و مربیان معتبر مایکروسافت تدریس می شوند و درس های آنها پر از نکاتی است که بدون توجه به سطح تجربه شما می تواند به شما کمک کند. این کلاس‌ها برای کسانی که راه خود را در مورد رابط اصلی می‌دانند بسیار سودمند هستند، و پس از فرو رفتن در آن، می‌توانید شروع به ساختن کنید. فرمول های صرفه جویی در زمان و خودکار کردن بیشتر گردش کار شما. در کمتر از 15 ساعت، می‌توانید در ابزارهایی مانند VLOOKUP و Pivot Tables متخصص شوید و مجموعه‌ای از مهارت‌های کاملاً جدید را به شما ارائه می‌دهد که در هر رزومه‌ای متمایز خواهد شد.

باز هم کل Essential 2022 Excel Wizard Bundle اکنون در فروش است و شما می توانید قیمت را انتخاب کنید. بنابراین روی پیوند کلیک کنید و تا پایان معامله شروع به یادگیری کنید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/name-your-price-for-this-online-master-class-in-microsoft-excel/#ftag=RSSbaffb68

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.