خرید دوربین مداربسته الرت ایران فروشگاه دوربین مداربسته و دزدگیر اماکن

تقویت کننده خروجی آنتن را تقویت می کند تا پس از تقسیم سیگنال ها دچار افت نشوند. وظیفه اسپلیتر یا تقسیم کننده هم تقسیم کردن مساوی سیگنال ورودی بین خروجی هاست. ممکن است هنگامی که از نرم افزار استفاده می کنید برخی از ویژگی ها و ارتقاسازی های دوربین IP موجود نباشد. برای استفاده بهینه از این ویژگی ها ممکن است نیاز باشد تا از نرم افزار اختصاصی خود سازندگان استفاده نمایید یا نرم افزاری را انتخاب کنید که این ارتقا سازی را پشتیبانی می کند. بعضی از DVR های ارزان قیمت هم که از پاورهای 2 آمپر استفاده می کنند که نمی تواند 3 هارددیسک را پشتیبانی کنند و معمولا دچار مشکل تامین برق هستند. اما پی بردن به این مشکل برای کاربران سخت است و مشکل را اغلب از هارددیسکها می بینند.

مجموعه ایمن صنعت آماده خدمت رسانی در خصوص تولید، راه اندازی و نصب انواع دوربین مداربسته می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۹۱۲۶۷۸۸۳۷۸تماس بگیرید. واژه “دوربین مداربسته” برگردان فارسی کلمه انگلیسی closet circuit television یا به اختصار cctv می باشد. معنی لغوی آن جعبه جادویی مدار بسته است و به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت اند. دوربین مداربسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند.

از جمله دوربین های محبوب شیائومی می توان به دوربین بیبی کم آن اشاره کرد. دوربین بیبی کم شیائومی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد. همچنین قیمت دوربین مدار بسته نوع بیبی کم شیائومی بسیار مناسب می باشد. این پاساژ در دهه 80 برای کاربری تجارت عینک ساخته شد و در ابتدا برای این هدف مغازه ها فروخته شدند.

  • اگر قصد نصب دوربین مداربسته در محیط داخلی و مسقف دارید، بهتر است از دوربین مداربسته دام استفاده کنید.
  • و تولیدکننده انحصاری CCD و CMOS در دنیا است که حدود 70 درصد از تولیدکنندگان دوربین مداربسته از CCDهای سونی یا از CMOSهای سونی استفاده می‌کنند.
  • از این اطلاعات برای تعیین اینکه اندازه و نوع سیستم امنیتی نیازهای شما را برطرف می کند استفاده کنید.
  • به طور خلاصه میشه گفت بازار دوربین مداربسته ایران از این چند پاساژ خیابان جمهوری تامین میشه.
  • از این دوربین‌ها برای شناسایی چهره افراد در سطح شهر، مراکز آگاهی، بیمارستان‌ها و اکثر مراکز امنیتی استفاده می‌شود.
  • یک دوربین ای اچ دی در بدترین حالت می تواند تصاویری با کیفیت 720P ثبت و ضبط نماید در صورتی که حداکثر کیفیت دوربین های آنالوگ 960H می باشند بنابراین عمده تفاوت این دوربین ها با نوع آنالوگ در کیفیت تصویر آنها است.

همانگونه که اشاره گردید هنوز دوربین های آنالوگ در بازار ایران به عنوان دوربین های مداربسته متداول بکار می روند. شاید بتوان یکی از دلایل عمده آن را عدم نیاز به دانش شبکه ای دانست. بسیاری از شرکت ها کارمندان خود را تنها به منظور راه اندازی و نصب دوربین های آنالوگ آموزش می دهند و از آموزش های نسبتا پیچیده شبکه ای در مورد دوربین های دیجیتال صرف نظر می کنند. لذا همچنان تقاضای دوربین های آنالوگ در بازار ایران بسیار بالاتر از دوربین های ip و تحت شبکه است. در این مقاله قصد داریم دلایل خرابی انتقال تصویر دوربین مدار بسته و عدم مشاهده تصاویر دوربین مداربسته بر روی موبایل را مورد بررسی قرار دهیم.

بهتر است خرید خود را از فروشگاه‌های معتبری انجام دهید که به صورت تخصصی به فروش سیستم‌های حفاظتی و تجهیزات امنیتی مختلف بپردازند. قیمت دوربین آنالوگ کمتر و مقرون به صرفه تر هست arya-cctv.ir آنالوگ تصاویر را به یک ذخیره ساز دیجیتال یا DVR هدایت می کند که ویدیو را به فرمت دیجیتال تبدیل می کند. این دستگاه عموماً به یک مانیتور و یا یک روتر ( مودم اینترنت) متصل می شود. به کمک مودم شما می توانید تصاویر را در اینترنت ارسال و از دورترین نقاط امکان کنترل منطقه مربوطه را داشته باشید. نسل قدیم دوربین های آنالوگ کیفیت و رزولوشن پایین تری داشتند امروزه دوربین مداربسته آنالوگ باکیفیت بهتر و رزولوشن بالاتر ارسال شده است.

چشمی فوتال FUTAL باسیم مدل f803

این ویژگی در دستگاه های DVR هایک ویژن به منظور ارائه تصویری نرم و بدون تاخیر برای دسترسی های راه دور و ریموت ارائه شد. در حال حاضر این تکنولوژی به طور گسترده در بین تولید کنندگان جهانی از جمله هایک ویژن و داهوا در حال استفاده است. یک دوربین تحت شبکه به طور کلی از لنز، سنسور تصویر، پردازشگر تصویر، چیپ فشرده سازی و چیپ شبکه تشکیل شده است. زمانی که نور از سنسور عبور می کند به سیگنال دیجیتال تبدیل شده و توسط پردازشگر تصویر پردازش می شود. دوربین های مدار بسته نسبت به ویژگی ها و کاربرد ها به دسته های گوناگونی تقسیم می شوند که در ادامه به شرح دوربین های مدار بسته بر اساس تکنولوژی ساخت میپردازیم. حفاظت از محصولات باغ در هنگام برداشت، لوازم و ادوات کشاورزی، خانه باغ و سرایداری و انبار داخل باغ همه و همه لزوم استفاده از دوربین مداربسته مناسب و دزدگیر حرفه ای را جهت جلوگیری از نفوذ سارقین به این اماکن را ضروری می کند.

این دوربین به شما امکان می‌دهد گستره وسیعی از محیط اطراف دوربین را ببینید. در صنایع تولیدی و کسب‌وکارهای تدارکاتی از آن به‌شدت استقبال می‌کنند. افرادی هم که در صنایع غذایی و تولیدی فعالیت می‌کنند ممکن است به‌دلیل قابلیت اطمینانی که این دوربین در دماهای بالا از خودش نشان می‌دهد آن را به سایر دوربین‌ها ترجیح دهند. این دوربین‌ها مجهز به لنزهای جداشونده هستند که می‌توان آنها را برای کنترل مسافت‌های مختلف تنظیم کرد.

برند هایک ویژن(Hikvision)

سیر تحول دوربین از ابتدا تا آخرین مدل های بروز آن چندین مدل را شامل شده که در این مقاله بخشی از انواع آن را برایتان شرح می دهیم. دوربین های مداربسته HDCVI با دوربین های استاندارد انالوگ D1 و رزولیشن 960 کاملا سازگار است. مسیرهای کابل های دوربین مداربسته HDCVI را می توان همانند دوربین های منداربسته استاندارد با استفاده از ویدیو بالون در کتابل CAT5 ساخت. شما می توانید قبل از خرید دوربین مداربسته از کارشناسان خبره شرکت اسمارت بیست مشاوره رایگان دریافت کنید، ما منتظر شما هستیم. در چند سال اخیر با توجه به کیفیت مناسب و قابل اطمینان دوربین مداربسته و تنوع مدل های دوربین مداربسته موجب به وجود آمدن بازارهای فروش جهانی معتبری شده است.

اولین دوربین مداربسته  IPیا تحت شبکه در سال 1996 توسط کمپانی AXIS معرفی شدند. دوربین مداربسته دومنظوره

دوربین مدار بسته یکی از تجهیزاتی است که برای زیر نظر گرفتن یک فضا اعم از داخلی و خارجی به کار می رود. هنگام خرید سیستم دوربین مدار بسته، برندهای زیادی مطرح می شوند و شما باید پیش از خرید زوایای مختلفی را در نظر بگیرید. اول و مهمترین آنها این است که سیستمی را پیدا کنید که متناسب با نیازهای شما و برای مصارف مورد نظر شما باشد. دوربین مداربسته صنعتی، نوعی از دوربین مداربسته است که در اماکن بزرگ مانند بانک ها و ادارات مورد استفاده قرار می گیرد. دوربین مداربسته صنعتی که به آن دوربین باکس نیز گفته می شود معمولا فاقد لنز بوده و کاربران می توانند متناسب با مکانی که قرار است دوربین در آنجا قرار بگیرد، لنز مد نظر خود را خریداری کنند.

محدودیت استفاده از پهنای باند و قیمت بالاتر نسبت به دوربین های مدار بسته آنالوگ و قابلیت تشخیص چهره و کیفیت بالاتر تصاویر از ویژگی های این نوع دستگاه است. دوربین مدار بسته آی پی می تواند تصویر و صدا را به صورت همزمان ارسال کند. دیگر تغییر دوربین های تحت شبکه، حذف دستگاه DVR و جایگزینی آن با NVR است که نمونه پیشرفته تر DVR محسوب می شود و امکانات بیشتری با خود به همراه دارد. این دوربین به نام دوربین های IP و یا دوربین اینترنتی نیز در بازار معروف است. دوربین مدار بسته تحت شبکه به شما این امکان را می دهد که از طریق اینترنت، به صورت آنلاین تصاویر را دریافت و مشاهده و یا ارسال کنید.