بایگانی‌های دوربین مداربسته هایپر دوربین فروش انواع دوربین مداربسته | arya-cctv

از آنجایی که انواع دوربین مداربسته تحت شبکه (دوربین‌های آی پی) گران قیمت هستند، در این اماکن بیشتر از سیستم دوربین های مبتنی بر کابل کواکسیال RG59 استفاده می‌شود (دوربین‌های آنالوگ و AHD, HD-TVI, HD-CVI, HD-SDI). در سیستم های دوربین مدار بسته آنجا که نیاز به کابل شبکه است، شرکت های تولید کننده دوربین مدار بسته قابلیت ارتباط بی سیم WiFi را در دوربین ها گنجانده اند که براحتی می توان با شبکه داخلی ارتباط داده ای را برقرار نمود. در نمونه تصویر دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا می توانید کیفیت تصویر این دوربین ها را در فضای باز مشاهده نمایید. برای انتخاب بهترین نوع دوربین مداربسته برای منازل مسکونی، مجتمع های آپارتمانی و یا شرکت ها و کارخانجات، باید توجه داشته باشیم که از نصب دوربین مدار بسته چه انتظاری داریم زیرا هر کدام کارایی خاصی برای محیط‌های باز یا بسته دارند. برای آشنایی با ، برای خرید مطمئن تر دوربین های امنیتی، انواع دوربین مدار بسته را به شما معرفی می‌کنیم. دوربین های مداربسته تحت شبکه برای انتقال اطلاعات از امواج دیجیتال استفاده می کنند.

http://66toolkit.irاسپیددام قابلیت گردش دارد از این رو می‌تواند منطقه وسیعی مانند سوله، کارخانه، چهار راه‌ها، کنترل ترافیک و میدان‌های بزرگ را کنترل و پایش کند. چرخش این دوربین‌ها بسیار مناسب است و معمولاً از آن برای خواندن و تشخیص پلاک خودرو از فاصله زیاد استفاده می‌شود. دوربین‌های بولت در صنایع تولیدی، محیط‌های بیرونی منازل ویلایی، کارخانجات، محیط‌های وسیع مانند انبارها بسیار اثربخش هستند. این دوربین‌ها کاملاً قابل مشاهده هستند و به دلیل عامل بازدارندگی از بهترین نوع دوربین‌ها به شمار می‌آیند. تولیدکنندگان امنیتی معتبر دارای سابقه طولانی در این صنعت هستند و می‌توانند کارکرد محصولات خود را تضمین کنند. در نهایت، شما باید بتوانید در مورد نحوه عملکرد محصولات نظارتی به درکی درست و واقعی دست‌یابید.

دوربین کنترل تردد و ترافیک

پس تصاویر ذخیره شده در دوربین‌های دیجیتال وضوح چشم‌گیری دارند.دوربین‌های مداربسته آنالوگ هم از نظر ظاهر و هم از نظر تکنولوژی دارای انواع مختلفی هستند. هایک ویژن کمپانی‌‌ است که به تازگی موفق شده تصاویر را با کیفیت ۵ مگاپیکسل و تکنولوژی HD_TVI ارائه دهد. ولتاژ مصرف شده در دوربین‌های این شرکت توسط کابل های کواکسیال در دوربین های جدید رخ می‌دهد. به طوری که شما می‌توانید تصاویر، ولتاژ و برق مصرفی دوربین را با کابل کواکسیال انتقال دهید. در چنین مواقعی از عبارت Power Over Coax که مخفف POC است؛ استفاده می‌شود.

  • دوربین مینیاتوری و دوربین مداربسته سوزنی از انواع دوربین کوچک قابل استفاده برای دستگاه ATM (دوربین عابر بانک / دوربین خودپرداز) می‌باشند.
  • نوسانات برق شهری و نویز‌های الکترومغناطیسی روی امواج آنالوگ اثر گذاشته و کیفیت تصاویر به شدت پایین می‌آید.
  • دوربین های مدار بسته در حالت کلی به دو دسته دوربین های فضای داخلی یا ایندور و فضای بیرونی یا فضای بیرونی یا اوتدور دسته بندی می شوند.
  • شما عزیزان می‌توانید درخواست تعمیرات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا کارشناسان ما در کمترین زمان با شما تماس گرفته و دوربین شما را برای تعمیر دریافت کنند.

به علاوه این دوربین ها مزایای بسیاری داشته و از مهم ترین مزیت های آن می توان به این موضوع اشاره داشت که احتیاج به کابل کشی برقی نداشته و نیروی برق مورد نیاز خود را از طریق اتصال به سرپیچ لامپ تامین می نمایند. دارا بودن امکان چرخش ۳۶۰ درجه که می تواند تعداد دوربین ها برای نصب در هر مکانی را کاهش دهد. محل استفاده از این دوربین مجله خبری دوربین مداربسته آریا ها معمولا محیط های داخلی می باشد و با یک پایه ساده نصب و راه اندازی می شوند. دوربین های دام به صورت معمول برای فضای داخلی یا مسقف مورد استفاده قرار می گیرد. به منظور نظارت بر کارکنان و بررسی عملکرد آنها کارفرما میتواند ، دوربین را در محیط کار نصب کند. البته نصب آن در ساختمان های اداری و کاری ، باید با اطلاع رسانی انجام گیرد.

انواع دوربین مداربسته + قیمت

از دیگر انواع دوربین‌های مدار بسته آنالوگ نیز می‌توان به HDTVI، HDSDI و HDCVI اشاره کرد. همانطور که از نام دوربین مداربسته دید در شب پیداست، آن ها قابلیت فیلمبرداری در شب را دارا هستند و عموما برای مکان های باز که حفظ امنیت در شب برای آن ها اهمیت دارد، مورد استفاده قرار می گیرند. برند های محبوب دوربین مدار بسته به ترتیب الویت عبارتند از داهوا,هایک ویژن,بالت,شیائومی, … دوربین مداربسته اسپیددام قوی ترین دوربین برای کنترل تردد محسوب میشود. این دوربین با توان چرخشی 360 درجه افقی و 180 درجه عمودی میتواند با سرعت قابل تنظیم ، گردش دورانی داشته باشد . همچنین نقاط دور تحت پوشش را از طریق بزرگنمایی اپتیکال با کیفیت بالا تصویربرداری می کند.