آموزش صفر تا صد دوربین مداربسته تحت شبکه ip آیس پلاس

امروزه در بسیاری از مکان های عمومی و خانه های مسکونی برای کنترل، حفاظت و امنیت از دوربین‌های مداربسته استفاده می شود. تنها انتخاب یک سیستم مداربسته نمی تواند از لحاظ پوشش امنیتی کافی باشد بلکه نحوه نصب و جایگذاری دوربین‌ها در ساختمان بسیار حائز اهمیت است. هنگامی که می خواهید برای دوربین مدار بسته خود لنز تهیه کنید، به انواع گوناگون لنز ها پی خواهید برد (البته این امکان تنها در صورتی وجود دارد که لنز دوربین شما قابل تغییر بوده و فیکس نباشد).

تهیه نقشه اولین گام از مراحل نصب دوربین مدار بسته

اگر یک چشم خود را ببندید و دیگری باز باشد و از محل نصب دوربین نگاه کنید ، تقریبا” فضایی را که دوربین پوشش می دهد را می توانید ببینید و با این کار بهترین تصمیم در محل نصب دوربین ها را بگیرید. امروزه دیگر ما در بخش کنترل یک محل آن هم بدون مراجعه به خود آن مکان، پیشرفت چشم‌گیری داریم و روند رو به رشد آن مشهود و گریزناپذیر است. ‌امیدوارم با خواندن مقاله‌ی بالا، گام به گام اتصال دوربین مداربسته به اینترنت را یاد گرفته باشید و همچنین دیگر معنی اصطلاحات رایج آن را بدانید. برای انجام انتقال تصاویر بر روی گوشی موبایل و مرورگر وب حتما نیاز به اتصال دستگاه DVR یا NVR به شبکه اینترنت داریم که این اتصال از طریق مودم صورت می پذیرد.

  • گفتنی است در جریان حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ، حضرت احمد بن موسی(ع)، 15 نفر از هموطنان به شهادت رسیده و 19 نفر زخمی و مجروح شدند.
  • به عنوان رسته شغلی نصاب دوربین های مداربسته در راهنمائی و رانندگی به نصب ،تعمیر و سرویس و نگهداری دوربین های کنترل ترافیک و کنترل جرایم رانندگی مشغول به کار شود.
  • در ادامه می توانید شهریه و طول مدت و شرایط کلاس نصب دوربین مدار بسته را مشاهده کنید.
  • در مرحله آخر، بعد از نصب برنامه بر روی سیستم UID و رمز عبور دوربین را به آه آن اضافه کنید و بر روی نرم‌افزار دوربین مدار بسته بدون dvr کلیک کنید تا بتوانید از طریق اینترنت تصاویر ضبط شده توسط دوربین را به صورت آنلاین مشاهده کنید.
  • همیشه دوربین مداربسته را طوری نصب کنید که در طول روز نور خورشید به‌طور مستقیم در لنز دوربین تابیده نشود.
با سلام و درود …هزینه خوابگاه متمایز از شهریه دوره است و معمولااز شبی 50 به بالا شروع می شود. 1.اصولا برای قراردادبستن بایک شرکتی باید اول بدانید که شرایط آن شرکت به چه صورت میباشد،ببینیدبا شرایط شما هم خوانی داردیانه! بله احتمالا مربوط به dvrباشد.فقطdvrهای برند p2pآنها مطمعن هستند. اگر مشکل حل شد خود دوربین ایراددارد؛ اگر نشد بایدفیش های bnc ویا کابل یا آداپتور را هم چک کنید. ولی از لحاظ تجربه بهتر است برق هر کدام از دوربین ها جداگانه به وسیله آداپتور تامین شود.

با توجه به اینکه امروزه استفاده از دوربین مدار بسته برای منازل، محل کار و.. بسیار رواج پیدا کرده است، قصد داریم در این مطلب، به آموزش تصویری نصب دوربین مداربسته به صورت رایگان جهت بالا بردن امنیتبپردازیم. اگر علاقمند به این موضوع هستید، در این مطلب انزل arya-cctv.ir وب با ما همراه باشید. 😍 آموزش نصب دوربین مداربسته، وانواع سیستم های امنیتی بدون هیچ دانش قبلی نصب دوربین مداربسته را از صفر تا صد یادبگیرید. اولین مرحله برای نصب دوربین مداربسته طراحی نقشه ساختمانی، تعیین محل دوربین‌ها، نوع و تعداد آنها خواهد بود.

اتصال مونتاژ شده محکم بسته شود و مطمئن شوید هیچ شکاف قابل توجهی بین سطوح آب بندی وجود نداشته باشد. مطمئن شوید که قبل از اتصال کانکتور RJ45 خود تمام قطعات ضد آب را روی کابل اترنت قرار داده اید. ممکن است در حین نصب کابل را خراب کرده باشید که ممکن است نیاز به اجرای مجدد کابل داشته باشد. از اتصال محکم اتصال به کابل اطمینان حاصل کنید.اگر تستر کابل دارید، می توانید پیوستگی کابل را آزمایش کنید (مطمئن شوید که دو سر آن 568B چین خورده باشد). با استفاده از رول پلاک و پیچ‌های ارائه شده، دوربین یا براکت دوربین را به دیوار وصل کنید. برای جلوگیری از جدا شدن نقاط نصب از ابزارهای دستی استفاده کنید.

خصوصیات دوره آموزش نصب دوربین مدار بسته