این ساندبار، ساب ووفر سامسونگ اکنون در Woot کمتر از 130 دلار است

در ادامه بخوانید: 5 بهترین نوار صوتی ارزان: صدای عالی با هزینه کمتر

همچنین: 7 بهترین نوار صوتی: آن را بالا ببرید

را نوار صوتی سامسونگ HW-Q59CTمدل 2021 موجود در Woot، اگر به دنبال خرید چنین کیتی هستید، گزینه خوبی است. ساندبار صدای Dolby Digital 5.1 و DTS Virtual:X، فناوری پانورامای Acoustic Beam سامسونگ و Q-Symphony را برای صدای همگام‌سازی شده در نوار صوتی، ساب ووفر بی‌سیم و تلویزیون یا رایانه شخصی شما ارائه می‌دهد.

در طول تعطیلات و در آستانه جمعه سیاه، خرده فروشان ایالات متحده معاملاتی را در زمینه فناوری از جمله وسایل سرگرمی خانگی و لوازم جانبی منتشر می کنند.

در شرکت متعلق به آمازون Woot، نوار صوتی سامسونگ HW-Q59CT با یک ساب ووفر بی سیم با تخفیف 60 دلاری در دسترس است که قیمت معمولی آن را در حدود 189 دلار به 129 دلار کاهش می دهد.

علاوه بر این، سامسونگ یک حالت بازی برای صدای سه بعدی و بهبود یافته در نظر گرفته است.

هشدار این است که نوار صوتی ارزان قیمت و کیت ساب ووفر تجدید شده و ممکن است حاوی دفترچه راهنما نباشد، اما خریداران قبلی خاطرنشان کرده‌اند که در صورت نیاز، با جستجوی سریع در Google، دستورالعمل‌هایی را ارائه می‌دهند. این بسته دارای یک کنترل از راه دور و یک کیت نصب نیز می باشد.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/samsung-5-1ch-soundbar-subwoofer-just-dropped-sale-deal-coupon-code/#ftag=RSSbaffb68

توضیحات محصول را در یک جمله بنویسید.

آمازون

نوارهای صوتی و ساب ووفرها برای بهبود کیفیت صدای بازی ها، موسیقی و برنامه های تلویزیونی استفاده می شوند. برای مثال، می‌توانید از نوارهای صوتی به عنوان جایگزینی برای بلندگوهای داخلی تلویزیون استفاده کنید، یا می‌توانید نوار صوتی را برای صدای فراگیرتر به رایانه شخصی خود متصل کنید.