آموزش ساده و کاربردی نصب دوربین مدار بسته در منزل پین ورک

طبق گزارش مارکا، رونالدو و همسرش اخیراً منزلی ویلایی در سواحل اقیانوسی غرب پرتغال خریداری کرده‌اند که قیمت اولیۀ آن حدود ۱۱ میلیون یورو تخمین زده می‌شود، اما با بازسازی و ایجاد تغییرات، ارزش آن از ۲۱ میلیون دلار فراتر خواهد رفت. در جدیدترین اخبار همچنان خبری از پیدا شدن سما جهانبازو یا دستگیری دزدان دختر گمشده اصفهانی در شیرازی نیست اما در شبکه های اجتماعی شایعاتی مبنی بر این موضوع دست به دست می‌رسد که به نظر صحت ندارد. بعد از محاسبه قیمت از طرف سایت ایران پیپر و اعلام آن به شما پرداخت را انجام دهید.

مطالبی که تاکنون درباره تعمیر و نصب دوربین مداربسته ترازنت کسب کردید!

از آنجا که امروزه استفاده از سیستم های دوربین مداربسته به عنوان یک سیستم حفاظتی امنیتی رو به افزایش است و در بسیاری از ساختمان های مسکونی و تجاری نصب این سیستم اجباری می باشد. همچینین ، از آنجا که دوربین های دیجیتال یا ip نسبت به دوربین های آنالوگ رواج بیشتری دارند، بنابراین با کسب دانش و اطلاعات کافی در این زمینه و همچنین کسب مهارت بالا میتوان به درامد بالایی در این حوزه دست یافت. در سیستم نصب دوربین مدار بسته با تغذیه مجزا برای هر یک از دوربین‌ها اریا سی سی تی وی یک منبع تغذیه مجزا در نظر گرفته می‌شود. در این حالت نصب دوربین مدار بسته در صورت بروز مشکل تنها همان دوربین مدار بسته از مدار خارج میذشود و یا یک منبع تغذیه آسیب می‌بیند. عیب بزرگ پیاده سازی چنین سیستمی عدم امکان کنترل تغذیه دوربین‌ها از یک محل است. در این سیستم دوربین ها از طریق کابل شبکه به سوئیچ شبکه متصل می شوند و از سوئیچ هم از طریق مسیرهای ارتباطی به NVR ارتباط می گیرند و دیگر نیازی نیست از هر دوربین یک کابل تا محل دستگاه رکوردر کشیده شود.

یک نوع دوربین بی سیم هست که هم ضبط میکنه هم تصاویر رو از طریق نرم افزارش میشه توی گوشی دید بدون هیچ تجهیزاتی و فقط باید بهش اینترنت وصل بشه همین. عیب یابی دوربین مدار بسته و برطرف کردن این مشکلات دیگر کار سختی نیست. با ما همراه باشید تا با رایج ترین عیوب مشکلات مدار بسته و روش برطرف کردن آنها آشنا شوید. شما می توانید دوربین و دستگاه و متعلقات را جداگانه خرید نمایید و یا از پک های آماده دستگاه و دوربین های مدار بسته استفاده نمایید تا هزینه کمتر و مقرون به صرفه ای را پرداخت نمایید .

با برترین تولید کننده لوله گالوانیزه در ایران آشنا شوید!

افرادی که علاقمند هستند در دوره آموزش دوربین مدار بسته شرکت کنند، می توانند در این صفحه سرفصل هایی که در دوره آموزش دوربین مداربسته تدریس می شود را مطالعه کنند و با کسب اطلاعات کامل اقدام به ثبت نام در این دوره نمایند. آموزش دوربین مداربسته به دو بخش آموزش دوربین مداربسته آنالوگ و آموزش دوربین مداربسته IP (آی پی) تقسیم می گردد که در آموزشگاه فنی پویان به صورت ویژه وعملی به کارآموزان عزیز ارائه میگردد. تمامی نکات و سرفصل‌هایی که از یک دوره برتر آموزش دوربین مداربسته انتظار دارید، در دوره آموزشی پرشیاسیستم تدریس می‌شود.

تابش مستقیم نور خورشید در لنز باعث کاهش کیفیت و یا کور‌شدن دوربین مدار بسته می‌شود. اگر ضبط تصاویر روشن و با کیفیت در شب و محیط‌های تاریک یا کم‌نور برای شما حائز اهمیت است، باید به ویژگی دید در شب دوربین مداربسته توجه کنید. راه‌های متعددی جهت بهبود دید در شب وجود دارند که در مقاله زیر به شکل ساده و کامل توضیح داده شده‌اند.

محبوب‌ترین انتخاب برای ویدئو‌های با کیفیت بالا این فرمت بوده است. این کدک از هر دو نوع فشرده سازی با و بدون از دست دادن داده استفاده می‌کند. این امر بستگی به تنظیمات کدگذاری مدنظر مانند نرخ فریم، کیفیت، اندازه فایل هدف و دیگر تنظیمات دارد. در این کدک برای کدگذاری صوتی از کدک های صوتی MP3 یا AAC بسته به سایز و کیفیت مد نظر شما استفاده می‌شود.

  • پس از آن باید محل مناسب را برای نصب هر یک از این تجهیزات انتخاب نمایید.
  • پس شما به‌صورت حرفه‌ایی می‌توانید وارد بازار کار عالی آن شوید و از این طریق کسب درآمد کنید.
  • مهم ترین مشخصاتی که برای خرید دوربین مدار بسته باید به آن توجه داشته باشید شامل رزولوشن، لنز دوربین، تثبیت‌کنندگی سیگنال و ..
  • همچنین در صورت POE نبودن سوئیچ یا خود دوربین هم می توانید از راهکارهای ارائه شده در مقاله فوق استفاده نمایید.
  • برای اینکه بتوانید خروجی فایل های ضبط شده ی دوربین مدار بسته یونی ویو را بر روی فلش یا هارددیسک ذخیره کنید، ابتدا می بایست در صفحه اصلی دستگاه کلیک راست کرده و گزینه ی Menu را انتخاب کنید.