اپل در نهایت به گروه‌های Safari Tab یکی از ویژگی‌هایی را می‌دهد که به شدت فاقد آن بود

سافاری اکنون این را نیز دریافت می کند. وقتی یک برگه را به یک گروه پین ​​می کنید، در آن گروه باقی می ماند. تنها کاری که نمی توانید انجام دهید این است که یک برگه پین ​​شده را به گروه دیگری منتقل کنید. برای انجام این کار، ابتدا باید پین تب را بردارید، آن را به یک گروه برگه جدید منتقل کنید و سپس دوباره برگه را پین کنید.

گروه های برگه مشترک

همچنین: نحوه استفاده از لیست خواندن سافاری (و چرا باید)

صفحات شروع گروه برگه سفارشی

MacOS در راه است

سیب

برای من، این برخلاف ایده گروه‌های برگه است. من می‌خواهم بتوانم برگه‌های خاصی را به گروه‌های خاصی پین کنم تا همه چیز را تا حد امکان تمیز و منظم نگه دارم.

این یک ویژگی عالی به چند دلیل است. اول از همه، یک تصویر پس‌زمینه سفارشی برای صفحه شروع یک گروه برگه همیشه بلافاصله مشخص می‌کند که با کدام گروه برگه کار می‌کنید. در مرحله بعد، توانایی ایجاد موارد دلخواه سفارشی برای هر گروه برگه به ​​این معنی است که گردش کار شما حتی کارآمدتر می شود. به عنوان مثال، می‌توانید یک گروه برگه برای بهره‌وری داشته باشید و ممکن است موارد دلخواه را برای همه سایت‌هایی که برای این منظور استفاده می‌کنید، مانند Gmail، Google Drive، Google Docs، و دفتر 365.

با این سه افزوده، اپل به طور جدی مدیریت برگه ها را آسان کرده است، حتی با خط کش همه تب ها… Opera. من به شدت توصیه می کنم بلافاصله استفاده از این ویژگی ها را شروع کنید، بنابراین می توانید مدیریت برگه خود را به سطح بعدی ارتقا دهید.


منبع: https://www.zdnet.com/article/apple-finally-gives-safari-tab-groups-the-one-feature-it-sorely-lacked/#ftag=RSSbaffb68

اپرا این ایده را دریافت می کند. شما یک برگه را به یک گروه برگه پین ​​می کنید و در آنجا باقی می ماند. حتی می توانید برگه های پین شده را به گروه های برگه دیگر منتقل کنید. نکته این است که پین ​​کردن برگه‌ها به یک گروه همه چیز را بهتر سازماندهی می‌کند و پیمایش را آسان‌تر می‌کند.

اجازه دهید ویژگی‌های جدید مربوط به برگه‌ها را در Safari بیان کنم که به ارتقای مرورگر وب اپل به سطح هر مرورگر موجود در بازار کمک می‌کند.

من در مورد Opera Workspaces که احتمالاً بهترین ویژگی گروه تب در بازار است بسیار پر سر و صدا بوده‌ام: به نظر می‌رسید که توسعه‌دهندگان مرورگر وب Opera مغز من را انتخاب کرده‌اند تا بفهمم من معتقدم گروه‌های برگه دقیقاً چگونه باید باشند. کار کرد و آن را به کمال اجرا کرد.

یکی از بزرگترین مشکلات من در مورد پسوندهای گروه تب که در حال حاضر برای فایرفاکس در دسترس است این است که تب های پین شده را به خوبی مدیریت نمی کنند. به‌جای اینکه برگه‌های پین‌شده متعلق به یک گروه خاص باشند، آنها فراتر از گروه‌ها وجود دارند و بدون توجه به اینکه کدام گروه را مشاهده می‌کنید، قابل مشاهده باقی می‌مانند.

مانند بسیاری دیگر، من یک کاربر قدرتمند مرورگر وب هستم. این فقط به این نیست که من به مرورگرهای وب برای کارآمد بودن وابسته هستم — من به آنها وابسته هستم تا به من کمک کنند تا بهره وری خود را به سطح بعدی برسانم. یکی از این ویژگی‌ها که کمک زیادی به افزایش گردش کار من کرده است، گروه‌های برگه مرورگر وب است.

با انتشار Ventura، کاربران همچنین می توانند صفحه شروع سافاری را برای هر گروه تب سفارشی کنند. این سفارشی‌سازی به شما امکان می‌دهد تصاویر پس‌زمینه خاصی را برای صفحه شروع یک گروه برگه تنظیم کنید و حتی موارد دلخواه را برای هر کدام اضافه کنید.

اما بعد اتفاق فوق العاده ای افتاد. اپل MacOS Ventura را منتشر کرد و همراه با آن چند ویژگی جدید در Safari ارائه شد که تقریباً آن را با Opera همتراز کرد.

ممکن است کمی طول بکشد تا صفحه شروع گروه برگه خود را دقیقاً همانطور که می خواهید دریافت کنید، اما وقتی این کار را انجام دادید کار با آن گروه های برگه را آسان تر می کند.

ناگفته نماند که شوکه شده بودم.

این ویژگی فقط در Safari برای iOS در دسترس است. کاری که به شما امکان می دهد انجام دهید این است که مجموعه ای از برگه ها را با دوستان، خانواده یا همکاران به اشتراک بگذارید. هنگامی که یک گروه برگه به ​​اشتراک گذاشته شد، هر کسی که با آن به اشتراک گذاشته شده است، می تواند برگه های خود را به گروه اضافه کند تا همه بتوانند راحت تر با هم کار کنند. یکی از نکاتی که در این مورد وجود دارد این است که هر کسی که گروه های تب را با آنها به اشتراک می گذارید باید از iCloud استفاده کند.

من تا آنجا پیش می روم که بگویم ویژگی Tab Group Opera من را از استفاده منظم از سایر مرورگرها منع کرده است. اگر آن کمال گروه تب ها نبود، هنوز هم به شدت به فایرفاکس متکی بودم.

همچنین: iOS 16.1 باتری آیفون شما را به سرعت تخلیه می کند؟ تو تنها نیستی

و همه چیز با یک ویژگی خاص شروع می شود.

برگه های پین شده در Tab Groups