این تلویزیون 55 اینچی هایسنس فقط برای امروز 33 درصد تخفیف دارد

مدل 55 اینچی رزولوشن 4K Ultra HD را برای تماشای برنامه‌ها و فیلم‌های مورد علاقه‌تان در اتاق نشیمن به شما می‌دهد. در کنار تصویر 4K Ultra HD، تلویزیون دارای طیف رنگی گسترده کوانتومی است که بیش از یک میلیارد سایه را روی صفحه زنده می کند.

اگر برای اتاق نشیمن خود به تلویزیون نیاز دارید، اما فروش اولیه دسترسی زودهنگام را از دست داده اید، همچنان می توانید 200 دلار صرفه جویی کنید در حال حاضر در یک تلویزیون به عنوان بخشی از معاملات روزانه بهترین خرید، می توانید یک امتیاز کسب کنید تلویزیون 55 اینچی Hisense U6GR Roku تنها با قیمت 399 دلار.

علاوه بر طیف رنگی، روشنایی تلویزیون تا 600 نیت افزایش می یابد و این روشنایی در 60 منطقه کم نور محلی پخش می شود و در هر شرایطی به شما نور عالی می دهد. همچنین Dolby Vision را ارائه می دهد و نرم افزار Dolby Atmos این تجربه سینمایی را مستقیماً به خانه شما نیز می آورد.

Hisense به عنوان یک تلویزیون Roku دو برابر می شود، به این معنی که می توانید نمایش ها و فیلم های مورد علاقه خود را از هاب Roku پخش کنید، و می توانید برنامه های پخش مورد علاقه خود را دانلود کنید و صفحه اصلی را مطابق با اولویت های خود تنظیم کنید. همچنین می توانید از Google Assistant، Alexa یا Siri به عنوان کنترل صوتی استفاده کنید، زیرا هر سه سیستم خانه هوشمند در این مدل یکپارچه شده اند.

از آنجا که این یک معامله فقط امروزی است، شما باید انجام دهید امروز آن را به سبد خرید خود اضافه کنید و دریافت کنید 200 دلار تخفیف. ما همچنین بهترین تلویزیون‌های مقرون‌به‌صرفه را بررسی کرده‌ایم و بهترین معاملات تلویزیون را در حال حاضر خارج از این معامله جمع‌آوری کرده‌ایم تا بتوانید دلار خود را افزایش دهید.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/hisense-u6gr-4k-tv-deal-promo-code-coupon-sale/#ftag=RSSbaffb68