کامپیوتر گیمینگ ایسر نیترو 5 اکنون در فروش است: 450 دلار صرفه جویی کنید

اگر این لپ تاپ کاملاً با نیازهای شما مطابقت ندارد، دستگاه های دیگری در ایسر وجود دارد محدوده لپ تاپ نیترو حراج. قیمت ها از 729 دلار شروع می شود. علاوه بر این، فروشنده همچنین معاملات ارزان قیمتی را برای سیستم‌های لپ‌تاپ بازی Triton و Predator Helios ارائه می‌کند.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/gaming-laptop-sale-save-on-the-acer-nitro-5-gaming-pc/#ftag=RSSbaffb68

غول فناوری تایوانی ایسر، سازنده سخت افزار، یکی از این فروشندگان است. این شرکت به خاطر طیف وسیعی از لپ‌تاپ‌ها و لوازم جانبی‌اش، که شامل دستگاه‌هایی است که با در نظر گرفتن بازی ساخته شده‌اند، مشهور است.

در پشت فروش اولیه دسترسی اولیه آمازون، سایر خرده فروشان ایالات متحده رویدادهای فروش خود را راه اندازی کرده اند.

این لپ‌تاپ Nitro 5 بر روی Windows 11 Home کار می‌کند و دارای پردازنده Core i7 اینتل (2.30 گیگاهرتز، توربو 4.70 گیگاهرتز)، کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX (حافظه اختصاصی 8 گیگابایت)، 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD است. این صفحه نمایش به اندازه کافی بزرگ و پیشرفته است که اکثر گیمرها را راضی می کند، دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی و وضوح QHD (2560×1440) با نسبت 16:9. صفحه نمایش لپ تاپ نرخ تازه سازی 165 هرتز را ارائه می دهد.

معامله ای که ما در وب سایت ایسر مشاهده کرده ایم مربوط به لپ تاپ های گیمینگ Nitro 5 است. یکی از این لپ تاپ های نیترو مخصوصا دارای مشخصات قوی و تخفیف 450 دلاری است. این ایسر نیترو 5 لپ تاپ به طور معمول با قیمت 1749 دلار به فروش می رسد، با این حال، در حال حاضر می توانید دستگاه بازی را با قیمت 1299 دلار خریداری کنید که قیمت آن 25 درصد کاهش یافته است.

لپ تاپ گیمینگ ایسر نیترو 5

ایسر/گتی