1000 دلار در دسکتاپ بازی Zotac Mek Hero G1 صرفه جویی کنید

همچنین: 5 بهترین رایانه های شخصی بازی در سال 2022

با 1000 دلار تخفیف، اگر نمی خواهید دسکتاپ خود را بسازید، معامله بازی Zotac یک گزینه عالی است. ما نمی دانیم این معامله چقدر طول خواهد کشید، بنابراین به شما توصیه می کنیم امروز آن را به سبد خرید خود اضافه کنید قبل از انقضای فروش همچنین می‌توانید انتخاب‌های ما را برای بهترین معاملات دسک‌تاپ بررسی کنید، در صورتی که به دنبال راه‌اندازی از پیش ساخته متفاوتی هستید که بیشتر با نیازهای شما مطابقت دارد.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/home-entertainment/zotac-mek-hero-g1-gaming-desktop-deal/#ftag=RSSbaffb68همچنین در داخل دستگاه بازی یک کارت حافظه 16 گیگابایتی وجود دارد که با پردازنده i7 کار می کند تا عملکرد بازی شما را در حین بازی های Player-v-Player، عکسبرداری اول شخص و غیره افزایش دهد. این با فناوری واقعیت مجازی سازگار است، بنابراین می‌توانید آن را با Oculus Rift، HTC Vive و Windows Mixed Reality Ultra جفت کنید و به شما در بازی‌های مختلف برتری می‌دهد.

این دسکتاپ گیمینگ دارای پردازنده Intel Core i7-11700KF با Turbo Boost برای ارائه عملکرد عالی در سنگین ترین بازی ها است. در واقع، شما می توانید یک کتابخانه از بازی ها را روی SSD عظیم 1 ترابایتی نگه دارید. به علاوه، PCle NVMe M.2 SSD شما را با عملکرد سریع در بازی نگه می دارد.

یکی دیگر از ویژگی های عالی Nvidia GeForce RTX 3060 Ti است که امکان آموزش عمیق نمونه برداری و ردیابی اشعه را فراهم می کند. این یک کارت گرافیک پیشرفته است که می تواند گیم پلی شما را با حداکثر تنظیمات بهبود بخشد.

با تغییر برگ ها و کاهش دما، ما به خواب زمستانی می رویم تا خود را در داخل خانه سرگرم کنیم. چه راهی بهتر از بازی برای گذراندن عصرهای سرد پاییزی؟ اگر به دنبال یک تنظیمات بازی از پیش ساخته شده میان رده خوب هستید، Zotac Mek Hero G! دسکتاپ بازی فقط 1000 دلار کاهش یافته است. شما می توانید آن را در Best Buy در حال حاضر برای دریافت کنید فقط 1099 دلار.