اپل نسبت به تاخیر در ارسال آیفون 14 پرو هشدار داد

مال اپل سایت اینترنتی زمان حمل و نقل برای هر دو مدل را چهار تا پنج هفته به ایالات متحده نشان می دهد. این تا یکشنبه، زمانی که MacRumors گزارش شده است اپل برای هر دو مدل سه تا چهار هفته تخمین زد. آیفون 14 در حال حاضر به عنوان موجودی در لیست موجود است.

تامین کننده اپل فاکسکان یک مرکز مونتاژ در ژنگژو با حدود 200000 کارمند راه اندازی می کند. این مسئول اکثر تولیدات آیفون 14 است.

ما همچنان شاهد تقاضای قوی برای مدل‌های آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس هستیم. با این حال، اکنون انتظار داریم آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس کمتر از آنچه قبلاً پیش‌بینی می‌کردیم، عرضه شود و مشتریان زمان انتظار طولانی‌تری را برای دریافت محصولات جدید خود تجربه خواهند کرد. “

چین سه شنبه گذشته محدودیت هایی را در ژنگژو، مرکز استان هنان در مرکز چین اعمال کرد. این حرکت با نزدیک شدن به فصل خرید تعطیلات انجام می شود که معمولاً بزرگترین سه ماهه فروش اپل است.

اپل گفت: “ما از نزدیک با تامین کننده خود کار می کنیم تا به سطح تولید عادی برگردیم و در عین حال سلامت و ایمنی هر کارگر را تضمین کنیم.”

اپل تایید کرده است که محدودیت‌های کووید-19 چین به طور موقت بر عرضه دستگاه‌های آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس تأثیر گذاشته است و به خریداران هشدار داده است که منتظر تاخیر باشند.

اپل در حال حاضر با کاهش قابل توجه ظرفیت کار می کند در بیانیه ای در روز یکشنبه گفت. همانطور که در طول همه‌گیری COVID-19 انجام داده‌ایم، سلامت و ایمنی کارگران زنجیره تامین خود را در اولویت قرار داده‌ایم.»

iPhone-14-pro-lock-screen-allways-on-display

تصویر: ژوئن Wan/ZDNET

اپل روز یکشنبه اعلام کرد که اکنون انتظار دارد آیفون 14 پرو و ​​آیفون پرو مکس کمتر از آنچه قبلا برنامه ریزی شده بود عرضه شود و زمان انتظار طولانی تری دارد. این شرکت اعلام نکرده است که ارسال آن تا چه زمانی به تعویق خواهد افتاد.

به گزارش بی بی سی، ژنگژو حدود 10 میلیون نفر جمعیت دارد. هفته گذشته، 167 مورد عفونت محلی منتقل شده در هفت روز تا شنبه گذشته گزارش شد – از 97 هفته قبل. فایننشال تایمز خاطرنشان می کند که اپل از فوریه 2020 چنین هشداری صادر نکرده است.


منبع: https://www.zdnet.com/article/apple-warns-of-iphone-14-pro-shipment-delays/#ftag=RSSbaffb68همچنین: آیفون 14 پرو در مقابل آیفون 13 پرو: آیا جدیدترین آیفون ارزش ارتقا دارد؟