فروش فلش: 66٪ صرفه جویی در هدفون های بی سیم JBL Live Free NC+

با یک بار شارژ می توانید تا 7 ساعت پخش موسیقی و 14 ساعت در کیس را انتظار داشته باشید.

در حالی که قیمت معمولی ۱۵۰ دلاری ممکن است برای یک جفت هدفون بالا به نظر برسد، اگر یک ویژگی خاص ارائه شود، متوجه خواهید شد که بسیاری از فروشندگان در این دسته قیمت قرار دارند: فناوری‌های حذف نویز فعال (ANC). درست است که همه اشکال ANC به طور یکسان ایجاد نمی شوند، اما چیزی که می توانید انتظار داشته باشید این است که محصولات صوتی دارای ANC صدایی را تولید کنند که به طور خاص برای حذف نویزهای بیرونی طراحی شده اند و تجربه همه جانبه تری را برای شما فراهم می کنند.

یک جفت هدفون جمع و جور و بی سیم اکنون یک لوازم جانبی رایج در رفت و آمد روزانه یا زمانی که در باشگاه هستید، برای دویدن یا حتی فقط پشت میز کار خود هستید.

در حالی که آنها همیشه صدای عمیق هدفون های روی گوش را ارائه نمی دهند، اما از مزایای بسیار قابل حمل بودن برخوردار هستند.

را هدفون های بی سیم JBL Live Free NC+ با یک جعبه شارژ بی سیم و تنظیمات TalkThru/Ambient Aware ارائه می شود تا بتوانید از محیط اطراف خود آگاه باشید و همچنین در حال حرکت تماس بگیرید. هدفون های ANC همچنین در برابر تعریق و باران مقاوم هستند و آنها را برای رفت و آمد یا استفاده در حین ورزش مناسب می کند.

ما یک جفت هدفون با کیفیت بالا پیدا کردیم که نباید از دست داد. موجود در StackSocial، the هدفون های بی سیم JBL Live Free NC+ معمولاً با قیمت 149.95 دلار خرده‌فروشی می‌شود، اما در یک فروش فلش، قیمت به 49.99 دلار کاهش یافته است – صرفه‌جویی 66 درصدی یا کمتر از 100 دلار.

این بهترین قیمتی است که در حال حاضر می توانیم روی این هدفون ها پیدا کنیم.

در ادامه بخوانید: بهترین هدفون های حذف نویز کدامند و چگونه کار می کنند؟

همچنین: بهترین هدفون هایی که می توانید در حال حاضر بخرید

توضیحات محصول را در یک جمله بنویسید.

StackSocial
اگر این هدفون‌ها برای شما جذاب نیستند، ZDNET همچنین بهترین پیشنهادات هدفون جمعه سیاه را که می‌توانیم در Apple Airpods، هدفون Bose، Samsung Galaxy Buds و غیره پیدا کنیم، گردآوری کرده است.


منبع: https://www.zdnet.com/home-and-office/flash-sale-save-on-jbl-live-free-nc-wireless-earbuds-deal-sale-coupon-code/#ftag=RSSbaffb68