خرید پرده آنلاین در انواع کرکره افقی، عمودی و پارچه ای فروشگاه آنلاین دیجی پارکت

خرید پرده آنلاین در انواع کرکره افقی، عمودی و پارچه ای فروشگاه آنلاین دیجی پارکت

دکوراسیون‌های مختلفی که اداره‌ها و دفترهای کاری دارند، باعث می‌شود نیاز به https://vistapardeh.ir/ پرده، متفاوت باشد. در ادامه برخی از پراستفاده‌ترین پرده‌های اداری را بررسی می‌کنیم. گاهی اوقات افراد در هنگام کار کردن با کامپیوتر و یا هنگامی که در سالن های کنفرانس از ویدئو پرژکتور استفاده میکنند؛ ممکن است به دلیل موقعیت پنجره و میزان تابش شدید نور دچار مشکل بشوند. همچنین میتوانید این محصول را به صورت شید تصویری و اختصاصی نیز سفارش دهید. پرده های لوردراپه یک انتخاب راحت و مطمئن برای کامل کردن فضای محل کار و ادارات میباشد.

مدل پرده اداری و خانگی تفاوت هایی از نظر ظاهر، جنس، اندازه، طرح و… دارند و از این رو شایسته نیست که بدون اطلاعات، اقدام به خرید پرده اداری نامناسب برای اداره یا شرکت خود کنید. در ادارات معمولا از پرده های کرکره ای استفاده می شود چرا که در این نوع پرده‌ها می توان میزان تابش نور به داخل ساختمان را به صورت دقیق تنظیم نمود. انواع پردهای مدرن اداری مناسب شرکت و محل کار در سایت پردینه موجود می باشد و شما میتوانید در میان انواع مدل ها پرده مورد نظر خود را بیابید. همان گونه که متوجه شدید مدل‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید در خرید پرده اداری خود از آن استفاده کنید.

  • از جمله مزایای پرده زبرا تنوع در طرح و رنگ، تنظیم کارآمد نور (از ۱۰ الی ۹۰ درصد)، شست و شوی آسان، قابلیت موتوریزه شدن و…
  • پرده های کرکره ای یکی از شناخته شده ترین و قدیمی ترین نوع پرده های اداری می باشد.
  • چون احتمالا بعد از خانه، بیشترین وقت روز را در این فضا سپری می‌کند.
  • پرده ها علاوه بر جنبه زیبایی برای دکوراسیون اتاق ها، عاملی برای حفظ حریم خصوصی افراد در خانه یا محل کار نیز می باشند.
  • اگر سری به بازار پرده ها بزنید، صدها مدل مختلف را مشاهده خواهید کرد که طرح ها و قیمت های متنوعی دارند.
  • چون پرده زبرا از دو لایه تشکیل شده است به همین خاطر کیفیت تصویر چاپ بر روی آن کم است.

وقتی پانل‌های پرده به فضای پنجره نزدیک باشند، بهترین ظاهر را به خود می‌گیرند. استفاده از پرده‌هایی که بلندتر از پنجره هستند، به پنجره کوتاه کمک می‌کند تا بزرگ‌تر به نظر برسد. در پنجره‌ای که طول آن بیشتر از عرض باشد، می‌توان از پرده‌های بلندتر استفاده کرد که حس بزرگ‌تری به پنجره می‌دهد. با این حال، یک پنجره بسیار عریض که به طور غیرمعمول کوتاه است، ممکن است با پرده‌های کوتاه بهتر به نظر برسد.

هدف ما ارائه خدمات با کیفیت بالا می باشد و در همین راستا از طراحی تا اجرا به عهده ی ما میباشد تا شما مشتریان محترم با خیالی آسوده در محیطی دلنشین از زیبایی منزل خود لذت ببرید. در این مدل شما میتوانید هر پارچه ای را که فاقد کش باشد انتخاب نمایید. برای اطلاعات بیشتر در رابطه با رومن به صفحه پرده رومن مراجعه کنید.

در مدل های جدید پرده های کرکره ای می توانید عکس و تصویر دلخواه خود حتی به حالت سه بعدی را بر روی پرده ها چاپ کنید. این پیشرفت برای مراکز تجاری و فروشگاه بسیار سودمند بوده، چرا که از این طریق نیز می توانند تبلیغ برند یا فروشگاه خود را انجام دهند. پرده کرکره های چوبی در کالیته های مختلف با انواع طرح رگه های چوب طبیعی و مصنوعی عرضه می گردد.

پرده اسکرین سفید رنگ مدل Vsc01

شما میتوانید برای خرید پرده اداری، پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و هر محیط دیگری که مد نظر دارید به دو روش زیر خرید خودرا با خدمات پس از فروش تهیه نمایید. اگر شما برای محیط کار خود نیاز به خرید پرده داشته باشید ولی هیچ ایده و انتخابی نداشته باشید مسلما دچار مشکل خواهید شد. پس بهتر است با دیدن تصاویر و آشنایی با محبوب ترین مدل پرده های اداری برای خود ایده به دست آورید. به چه پرده ای، پرده اداری می گویند؟ چه پرده ای برای دفتر خود انتخاب کنیم؟ کدام نوع برای محیط مناسب است؟ تمامی پرده ها باید دارای سبک باشند اما اولویت برای پرده های اداری برطرف کردن نیازهای کاری می باشد. در اینجا در رابطه با تمام چیزهایی که قبل ازخرید باید بدانید صحبت میکنیم.

به همین علت از پرده‌هایی با رنگ‌هایی همانند کرم، شیری و مانند آن در اتاق‌های اداری زیاد به کار گیری میشود. وجود نور و روشنایی در کنار رنگ‌های روشن و شاد، محیطی انرژی‌بخش و پر نشاط ایجاد می‌نماید. پرده شید در دو سبک وجود دارد که میتوانید سبک دلخواه خویش را انتخاب فرمائید. همینطور بعضی اداره ها و شرکت‌ها به پرده‌های تشریفاتی برای بخش‌هایی همانند اتاق کنفرانس، تالارها و تالار‌های VIP نیاز دارند. چرخش عمودی نوارها قابلیت و امکان تهیه واحد سنجش نور و روشنایی ورودی را آماده می‌نماید. این سبک پرده از دو لایه پارچه منحصربه‌فرد ساخته می‌گردد که دارای نوارهایی افقی نازک و ضخیم میباشد.

پرده کرکره ای مقرون به صرفه ترین پرده های اداری

توانایی تشخیص این مسئله مستلزم آشنایی با انواع پرده اداری و اصول انتخاب و خرید پرده اداری می باشد. البته نباید جنبه مادی خرید پرده اداری را فراموش کرد و باید پس از تحقیق و مقایسه قیمت ها و کیفیت پرده ها، خریدی مطمئن و به صرفه انجام داد. در صورت خرید از مراکز معتبر و با سابقه، فروشندگان حرفه ای و کاربلد می توانند شما را راهنمایی و هدایت کنند. اما اگر می خواهید اطلاعات خودتان را در این زمینه بالا ببرید و حرفی برای گفتن داشته باشید، این مقاله می تواند به شما کمک کند. مهمترین نکته ای که در زمان خرید پرده اداری باید توجه شود، میزان نوردهی آن است. هر اتاق با توجه به میزان تابش خورشید ممکن است نیازمند این باشد تا در ساعات مختلف روز میزان نوردهی آن را کم و زیاد کنید.

نزدیک به 10 سال در زمینه انواع پرده های مدرن سابقه فعالیت دارم و آماده پاسخگویی به شما هستم. به علاوه ، با طیف وسیعی از سبک ها ، طرح ها و رنگ ها ، انتخاب زیادی وجود دارد. با رعایت نکاتی که در ادامه به آن ها اشاره می شود میتوانید محیط کاری زیبا و دوست داشتنی را برای خود به ارمغان بیاورید. بله پرده شید و پرده شید تصویری علاوه بر منزل در ادارات نیز استفاده میشود. برخی پرده ها را می توان به راحتی جدا کرد و پس از شستن، دوباره بر سر جای خود نصب نمود. اما برخی پرده ها امکان جدا شدن و نصب دوباره ندارند و می توانید آنها را در سر جای خود شستشو دهید.

تعیین پرده های اداری بر اساس رنگ

اما از مشکلات و دردسرهای این پرده ها، هزینه تعمیر و سرویس بالای آن می باشد. برای خرید پرده اداری باید چندین نکته مهم را مد نظر داشته باشید که در این بخش به تمام نکات و ویژگی های پرده اداری به طور مفصل پرداخته خواهد شد. نوع عمودی و افقی بودن پرده به سلیقه، اندازه سقف و همچنین دکوراسیون اتاق مرتبط است.