او از روشن نگه داشتن وب کم خود امتناع کرد، بنابراین شرکت او را اخراج کرد

کارمندان نه تنها می توانند محل کار خود را انتخاب کنند، بلکه می توانند نحوه انجام آن را نیز انتخاب کنند. پس آیا روسا نباید به جای جاسوسی بی نهایت بر نتایج، انگیزه و جو تمرکز کنند؟

چه مقدار از مدیریت باید شامل نظارت و نظارت مستمر باشد و چقدر باید حول محور اعتماد و نتایج باشد؟

شاید بتوانید احساسات او را درک کنید. چه کسی واقعاً دوست دارد که در تمام طول روز تحت نظر باشد، وقتی در آسایش — یا در واقع در محصور — خانه خود هستند؟ مطمئناً این کارمند گمنام یک شرکت نرم افزاری به نام Chetu نیست.

این مسئله ای است که در طول همه گیری حاد شد. شرکت‌های بیشتری روی نرم‌افزارهای نظارتی سرمایه‌گذاری می‌کنند، خوب، چرا؟ آنها می ترسیدند که کارمندان در خانه سستی کنند؟ آنها می ترسیدند که کارکنان لباس نپوشند؟ یا فقط به این دلیل که ذاتاً به سازمان ها بی اعتماد بودند؟

در این مورد خاص، همه اقدامات مربوط به کار کارمند قبلاً نظارت و ثبت شده بود. آیا این کافی نبود؟ آیا این در واقع از قبل خیلی زیاد نبود؟

مردی که برای حفظ حریم خصوصی خود دفاع کرد به “عدم اطاعت” و “امتناع از کار” بسیار کنجکاو متهم شد.

همه اینها به یک سوال جذاب منجر می شود.

همچنین: بهترین وب کم ها

آیا زمانی وجود دارد که یک کارفرما واقعاً باید مراقب یک کارمند باشد؟ به صورت ثابت، یعنی.

روسایش از او خواسته بودند تا در چیزی به نام برنامه اقدام اصلاحی شرکت کند.

در این مورد، NL Times گزارش شده است که کارمندان باید در تمام طول روز با وب کم خود وارد سیستم شوند. اوه، و به اشتراک گذاری صفحه نمایش، بیش از حد. بله، این یک برنامه آموزشی مجازی بود، اما به نظر نمی رسد این یک برنامه آموزشی باشد؟

بنابراین اقدام اصلاحی انجام داد.

کار از راه دور بدون شک بسیاری از پویایی شرکت را تغییر داده است، به ویژه در طول دوره اشتغال نسبتاً کامل.

اگر الان می توانستی مرا ببینی، نمی توانستی احساساتت را مدیریت کنی.

بیشتر از نظر فنی نادرست است

شما را نمی‌دانم، اما لحظه‌ای که این نام را می‌شنیدم وسوسه می‌شدم استعفا بدهم. کسی که می‌توانست تصور کند یک برنامه اقدام اصلاحی یک ایده سرگرم‌کننده – یا حتی تحریک‌کننده است.

او علیه چتو اقامه دعوی کرد و شاید از شنیدن آن خوشحال شوید، 75000 یورو برد.

شاید تصور کنید که او نکته ای داشت. همچنین ممکن است تصور کنید که شرکت راضی نبود.

شاید بسیاری از کارمندان به سادگی این را بپذیرند. شاید بیشتر این کارمندان در ایالات متحده باشند. اما این کارمند خاص در هلند بود.

آیا نظارت مستمر توجیهی دارد؟

تصویر: Victure

جاسوسی مداوم اینطور نیست.


منبع: https://www.zdnet.com/article/he-refused-to-keep-his-webcam-on-so-the-company-fired-him/#ftag=RSSbaffb68

کارمند – او در بازاریابی تلفنی کار می کرد – این پاسخ را ارائه داد: “من احساس راحتی نمی کنم که 9 ساعت در روز تحت نظارت دوربین باشم. این تجاوز به حریم خصوصی من است و باعث می شود واقعا احساس ناراحتی کنم. به همین دلیل است که چرا دوربین من روشن نیست. شما از قبل می‌توانید تمام فعالیت‌ها را روی لپ‌تاپ من نظارت کنید و من صفحه نمایشم را به اشتراک می‌گذارم.”

نتیجه گیری دادگاه برای قرائت پرانتز: “کارفرما دلایل اخراج را به اندازه کافی روشن نکرده است. علاوه بر این، هیچ مدرکی دال بر امتناع از کار وجود ندارد و دستورالعمل منطقی نیز وجود ندارد. دستورالعمل روشن نگه داشتن دوربین با حق احترام کارمند به زندگی خصوصی خود مغایر است.”

همچنین: رؤسا از شما جاسوسی می کنند؟ در اینجا فاجعه بارترین حقیقت در مورد نرم افزار نظارت است

اما شاید وقتی به پایان این داستان برسید، این موضوع همچنان ادامه خواهد داشت.

برای این، می بینید، داستان یک کارمند از راه دور است که دوست نداشت به او دستور داده شود که وب کم خود را روشن نگه دارد. همیشه.

نمی توان به این نتیجه رسید که مدیران باید راه های جدید و متفاوتی برای مدیریت بیابند، همانطور که کارمندان روش های جدید و متفاوتی برای کار پیدا کرده اند.

همچنین: کار از خانه؟ رئیس شما یک روش جدید و وحشتناک برای جاسوسی از شما دارد

یک وب کم مشکی با لنز باز در پس زمینه خاکستری روشن