تاکو بل فقط سعی کرد با نوع جدیدی از Drive-thru مشتریان را هیجان زده کند

این در مورد چه چیزی می تواند باشد؟ یک تاکو بل که فقط توسط روبات ها کار می کرد، اولین تمایل من بود. یا زنگ تاکو که در حالی که منتظر سفارش خود بودید به شما شوک الکتریکی داد.

این تصور آسان است که اکثر برندهای فست فود تا حدودی مایلند که دیگر کسی در رستورانشان ننشیند. استخدام کارمندان سخت بوده است. نگه داشتن آنها حتی سخت تر بوده است. و امثال مک‌دونالد و بقیه در طول همه‌گیری با رانندگی و تحویل پول بسیار زیادی به دست آوردند.

در عوض، این اعلامیه ای بود که یکی از صاحبان امتیاز بزرگ تاکو بل در حال نصب اولین «ایستگاه شارژ برق الکتریکی فوق سریع با انرژی خورشیدی» است. این، با مشارکت ایستگاه های شارژ نت. موقعیت؟ البته سانفرانسیسکو

بنابراین آن روز بود که نه تنها کلمه “اول” را دیدم، بلکه یک نادر واقعی را نیز دیدم: کلمه “برق شده”.

اگر کلماتی در یک بیانیه مطبوعاتی وجود داشته باشد که واقعاً انگیزه ایجاد کند، در میان آنها کلماتی مانند “انقلابی”، “قاتل” و “اول” وجود دارد.

بیشتر از نظر فنی نادرست است

چه دنیای پر انرژی ای خواهد بود.


منبع: https://www.zdnet.com/article/taco-bell-just-tried-to-excite-customers-with-a-new-kind-of-drive-thru/#ftag=RSSbaffb68

خیلی عجیب به نظر می رسد که آنها ممکن است این فناوری جدید را برای تشویق مشتریان به گشت و گذار — حتی برای بیست دقیقه – نصب کنند.

اگر مالک تسلا باشید – یا شاید یک خودروی برقی از شرکتی داشته باشید که توسط یک روشنفکر کمتر اداره می شود – مطمئناً خوشحال خواهید شد که با حدود 20 دلار، می توانید 100 مایل سفر بخرید و در عین حال در حال انجام آن هستید. یک چلوپا خوب (باید هزینه چلوپا را جداگانه پرداخت کنید.) و شارژ فقط 20 دقیقه طول می کشد.

همچنین: بهترین خودروهای برقی مقرون به صرفه

بیایید آنها را با هم اجرا کنیم. اولین تاکو بل برقی شده

ممکن است در آینده ای نزدیک، رستوران های فست فود به پمپ بنزین های جدید تبدیل شوند – مکان هایی که ماشین خود را پر می کنید، همانطور که خود را پر می کنید.

نه، بسیاری از جوامع حاشیه نشین ممکن است لوکس یک ایستگاه شارژ خانگی را نداشته باشند. برخی ممکن است تعجب کنند که آیا ممکن است لوکس یک EV را نیز نداشته باشند. قیمت متوسط ​​یک در حال حاضر حدود 66000 دلار است.

این چیزی است که واقعاً مرا پرتاب کرد. دو کلمه بعدی بعد از «اول» و «برق» «تاکو» و «بل» بودند.

کارمند تاکو بل که در تاکو بل کار می کند

رندر توسط ChargeNet/Diversified Restaurant Group

بنابراین شما می خواهید آنها بمانند، اما نه برای مدت طولانی؟

همچنین: 5 بهترین شارژر EV خانگی

هر بار که می‌بینم آن‌ها در صندوق ورودی ایمیل من ظاهر می‌شوند – یا هر جایی که انتشارات مطبوعاتی دقیق‌تری در آن منتشر می‌شود – برای کسب اطلاعات بیشتر می‌پرم.

اس‌جی الیسون، رئیس گروه رستوران‌های متنوع، صاحب امتیاز تاکو بل برقی، اینگونه بیان می‌کند: «با افزایش محبوبیت خودروهای برقی، به‌ویژه در کالیفرنیا، ما هیجان‌زده هستیم که این خدمات را به مشتریان خود در ایالت طلایی ارائه دهیم. آنها می‌توانند به سرعت خودروهای خود را شارژ کنند. وسایل نقلیه و همزمان سوخت خود را با وسایل مورد علاقه طرفداران ما که الهام گرفته از مکزیک است، مصرف کنند.”

تاش دات، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران ChargeNet Stations دیدگاه دیگری ارائه کرد: “تقریباً 120 میلیون آمریکایی هر روز در رستوران‌های سریع غذا می‌خورند. حدود نیمی از مکان‌های ما در جوامع حاشیه‌ای در سراسر کالیفرنیا هستند و امکان دسترسی به هزینه را برای افرادی فراهم می‌کنند که ممکن است این غذا را نداشته باشند. لوکس یک ایستگاه شارژ خانگی. هدف ما دموکراتیک کردن شارژ EV در سراسر کالیفرنیا و فراتر از آن است.”

برخی ممکن است رویای روزی را در سر بپرورانند که افرادی مانند تاکو بل یا مک‌دونالد از برق بیشتر از چلوپا و همبرگر درآمد کسب کنند.

همچنین: مک دونالد می گوید ما می خواستیم اوضاع را بدتر کنیم، اما هزینه زیادی دارد

من می‌خواستم از طرف همه رانندگان خودروهای برقی دوستدار فست فود هیجان‌زده شوم که مطمئناً این نوع جدید رانندگی را دوست خواهند داشت. اما بعد مکث کردم و در مورد آینده فست فود فکر کردم.

متاسفانه نزدیک هم نبودم

شاید تفاوت های ظریف در اینجا وجود دارد.

با این حال، تاکو بل در ارائه ایستگاه های شارژ EV تنها نیست. صاحب امتیاز برگر کینگ با Blink Charging کار کرده است، صاحب امتیاز مک دونالد با شارژ تسلا.