انواع دوربین مدار بسته ایده آل گستر

قیمت دوربین تابعی از چندین متغیر است که هر کدام به اندازه خود بر هزینه نهایی محصول شما موثر هستند. اولین و مهمترین آن ها برند سازنده دوربین است؛ اگر از داهوا یا هایک ویژن خرید کنید مسلما با قیمت بالاتری مواجه خواهید بود، در کنار اینکه کیفیت محصولی که دریافت می کنید هم به همان اندازه است. مورد بعدی رزولوشن مورد نیاز شما است؛ باید در نظر داشته باشید که دوربین را برای استفاده در چه شرایطی نیاز دارید. اگر آن را برای کنترل کلی اوضاع منزل یا محل کار خود در نظر بگیرید که نیاز به ثبت جزییات زیاد ندارد، یک دوربین دو مگاپیکسلی می تواند برای شما کافی باشد. اما اگر لازم است جزییات زیادی ضبط کنید، برای مثال جزییات اسناد و مدارکی که در بانک یا سفارت یا…

دوربین مداربسته لنز خور

البته افراد ممکن است با توجه به نیازشان از دوربین، دوربین های متفاوتی را تهیه کنند. به عنوان مثال اگر قصد محافظت از خودروی خود را دارید باید برای خرید دوربین خودرو اقدام کنید. یکی دیگر از انواع دوربین مدار بسته ، دوربین مداربسته سی مونت است .دوربین مداربسته سی مونت ویژگی خاص و ویژه ای ندارد، جز آن که لنزش می تواند به بالاترین نوع خود ارتقا پیدا کند. دوربین سی مونت که بسیار به دوربین های مداربسته بولت شباهت دارد با لنز مخصوصی قادر است که فواصل بیش از 40 فوت را رصد نماید. دوربین مدار بسته سی مونت در یک زاویه دید قرار می گیرد و امکان چرخش ندارد و می تواند بر روی دیوار نیز به خوبی نصب گردد.

این نوع از دوربین مداربسته دام به دلیل قیمت مناسبی که دارد مورد توجه خریداران قرار گرفته است و اگر به تعداد دوربین مداربسته زیادی نیاز دارید، این مورد گزینه مناسبی برای شماست. با خرید یک دستگاه dvr و کانکت کردن دوربین های دام به آن، به راحتی می توانید تصاویر را بصورت یکپارچه دریافت کنید و از خریدی مقرون به صرفه لذت ببرید. دوربین مداربسته بی سیم از طریق یک ارسال کننده بدون سیم اطلاعات صدا و تصویر را برای نقطه ای دیگر ارسال می کند . دوربین مداربسته بی سیم برای تامین برق خود از یک یا دو کابل استفاده می کند . از مزایای دوربین مداربسته بی سیم می توان به هزینه ی نصب پایین تر و راه اندازی آسان تر اشاره کرد .

علاوه بر آن از نظر ظاهری و نحوه نصب آنها نیز انواع مختلفی از دوربین ها شامل دوربین های دام، اسپید دام، دوربین های صنعتی، مینیاتوری، مادون قرمز، پین هول، وایرلس، زوم و … وجود دارد که در ادامه به معرفی هر یک پرداخته شده است. دوربین های بولت قابلیت چرخش ندارند و از یک مکان ثابت می توانند تصویر برداری کنند . این دوربین ها را می توان با استفاده از یک پوشش ضد آب کرد و در فضا های باز arya-cctv.ir مورد استفاده قرار داد . معمولا دستگاه های دی وی آر ، پرتی برای لن lan شبکه دارند که به منظور ارتباط با شبکه داخلی یا اینترنت و بخصوص در مبحث انتفال تصویر روی اینترنت استفاده می شود. دی وی آر هایی که ورودی صدا و پرت lan داشته باشند در بازار ایران اصطلاحا فول آپشن می نامند. صرف نظر از انواع دی وی آر از نظر تعداد کانال که می توانند 4 کانال ، 8 کانال ، 16 کانال ، 32 کانال و یا…

دوربین های تحت شبکه عموماً دارای یک سیستم عامل کوچک هستند که آنها را تبدیل به کامپیوتر می کند که این امر اجازه ورود دوربین به شبکه را می دهد. این سخت افزار باعث تفاوت قیمت فاحش بین مداربسته های آنالوگ با تحت شبکه شده است. این است که آنها یک مدار بسته هستند به این معنا که این سیستم از همه جهات محدود است. بطور مثال نمیتوان سیستم دوربین اچ دی را بدون تغییر زیر ساخت توسعه داد. این نکته نیز قابل ذکر است که در سیستم های مدار بسته‌ای با تعداد دوربین@های بالا امکان استفاده از دوربین های اچ دی وجود ندارد. دوربین مدار بسته صنعتی و نیمه صنعتی که در فضای باز مورد استفاده بیشتر قرار می گیرند.

دوربین مداربسته بیسیم را به اسم های مختلف دوربین مداربسته تحت شبکه ، دوربین مداربسته وای فای و همچنین دوربین مداربسته وایرلس شنیده ایم . دوربین مداربسته بیسیم به این معناست که تصاویر بیسیم به شما می رساند و برای انتقال تصاویر نیازی به کابل کشی نیست . همچنین بعضی دوربین ها برای شارژ از باتری استفاده می کنند و یا بعضی هم نیاز به کابل کشی دارند . دوربین مداربسته بی سیم با اتصال دوربین به برق و نصب برنامه مورد نظر می توانید با آموزشی هایی که داخل سایت دیجی ویرا گذاشتیم دوربین بی سیم خود را به مودم وای فای متصل کرده . همچنین، با توجه به عدم دسترسی این تجهیزات به شبکه برق مرکزی، برای تامین انرژی برق این سیستم‌ها از انرژی خورشیدی و انرژی بادی استفاده می‌گردد.

قیمت انواع دوربین مداربسته

این دوربین مداربسته با نام IP نیز شناخته می شود که برخی از آن ها کیفیت تصویر تا 20 مگا پیکسل را ساپورت می کند. کمپانی HIKVISION تولید کننده و تامین کننده لوازم الکترونیکی مثل دوربین های مداربسته و سایر محصولات نظارت تصویری است. این کمپانی در طول سالیان گذشته به علت تولید محصولات با کیفیت و متنوع و خدمت رسانی خوب به مشتری، به سرعت رشد کرده است.

در دنیای امروز، کاربرد دوربین های مداربسته بسیار افزایش پیدا کرده است. اکثر افراد با هدف نظارت و افزایش امنیت، در ساختمان تجاری و یا مسکونی خود، دوربین مداربسته نصب می کنند. بنابراین تصویر کسانی که در محیط های عمومی رفت و آمد می کنند، توسط دوربین های مداربسته زیادی شکار می شود.

  • دید در شب این دوربین‌ها برد متوسطی دارد اما می‌توان بنا به ضرورت از دوربین دام مادون قرمز و یا دوربین دام ضد وندال ( ضد ضربه) استفاده نمود.
  • با خرید دوربین وایرلس می توانید حجم بیشتری از اطلاعات را با سرعت و کیفیت بالا ارسال نمایید.
  • اگر دوربین در ارتفاع بالایی نصب شده باشد و روی یک نقطه کانونی تمرکز داشته باشدبه جای نشان دادن یک تصویر مستقیم، تصویری شبیه دایره نمایش داده می شود.
  • دوربین لامپی وای فای دار یک لامپ دوربین دار با قابلیت WiFi است و نمونه‌ای از دوربین پانوراما 360 درجه می‌باشد.
  • این موضوع باعث شده کارت گارانتی امرتات به معتبرترین نوع گارانتی دستگاه‌ها و سیستم‌های حفاظتی و نظارتی سراسر کشور مبدل گردد.