انواع دوربین مداربسته بررسی انواع دوربین مدار بسته CCTV | arya-cctv

ضمناً امکان مقایسه محصولات با یکدیگر نیز در وب‌سایت ایده آل گستر وجود دارد. به این صورت که در تاریکی و نور کم، تصاویر شفاف و واضحی را فراهم می‌کنند. حتی در مواقعی که نور زیاد به لنز برخورد می‌کند، دوربین با استفاده از تنظیم نور دریافتی، سوژه مورد نظر را به طور شفاف نمایش می‌دهد. در این مواقع باید انتظار این را داشته باشیم که سوژه را به طور واضح نبینیم. یکی از مهمترین تغییراتی که در دوربین‌های تحت شبکه مشاهده می‌شود، استفاده از دستگاه NVR به جای DVR است.

دوربین های مداربسته را با توجه به استقبال زیادی که از آن شده است در انواع مختلفی تولید می کنند و بسته به نوع کاربردی که دارند مورد استفاده قرار می دهند. در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری درباره دوربین های مدار بسته و نصب آنها به دست آورید، توصیه می کنیم در دورهآموزش نصب دوربین مدار بستهآموزشگاه فنون برق ثبت نام کنید. جهت کسب مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۲۱۶۶۵۷۶۴۷۶ تماس حاصل نمایید. قابلیت دید در شب دوربین مدار بسته تنوع این محصول را بیشتر کرده است. یک فاکتوری که بتوانید دوربین مداربسته را تقسیم بندی کنید همین قابلیت است. دوربین هایی که به دید در شب سیاه و سفید مجهز هستند ممکن است به صورت IR یا Exir باشند.

http://66toolkit.irاز منظر قضایی نیز تصویر ضبط شده در دوربین‌های مداربسته به عنوان یک مدرک کاملاً معتبر شناسایی می‌شود و می‌توان به راحتی به آن استناد کرد. انواع دوربین مدار بسته ارزان قیمت خانگی و نیمه حرفه‌ای از مجله خبری دوربین مداربسته آریا قیمت‌های حدودا پایین و عملکرد نسبتا قابل قبولی برخوردارند. از این تجهیزات در منازل، ویلاها، باغ‌ها، مجتمع‌های مسکونی، فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، دفاتر کار و کسب و کارهای کوچک و متوسط استفاده می‌شود.

دوربین مدار بسته لنز وریفوکال

برای سیستم‌های ترافیکی، حراست، و کنترل ورودی خروجی‌ها مناسب می‌باشند. برای سامانه‌های کنترل ترافیک، سیستم‌های حراست، و کنترل ورودی خروجی‌ها مناسب می‌باشند. این دوربین ها هم همراه قاب هم بدون قاب در داخل یا خارج از ساختمان مورداستفاده هستند.

  • سیگنال و تکنولوژی انتقال تصویر در این سیستم، تقریباً مشابه با سیستم‌های IP است.
  • دوربین مدار بسته به کلیه دوربین هایی گفته می گردد که در محل خود ثابت هستند و قادر به ارسال تصاویر به چندین محل هستند.
  • لذا اکیدا توصیه می‌شود که جهت دریافت مشاوره با شرکت های متخصص و با تجربه در زمینه دوربین های مداربسته و نظارت تصویری تماس بگیرید.
  • رایج‌ترین سبک تقسیم بندی دوربین‌های مخفی تقسیم بندی براساس شکل ظاهری است.
  • ۳۵ شرکت بزرگ و کوچک در دنیا به عنوان زیر مجموعه داهوا در قاره های آسیا ، اروپا ، آمریکا ، آفریقا و، اقیانوسیه و خاور میانه در حال فعالیت هستند که این نشان از جدیت این شرکت جهت دستیابی به بازارهای جهانی است.
  • 1- هارد نظارتی به گونه ای طراحی شده است که میتواند در حالت “بدون وقفه” کار کند، این امر باعث عملکرد بهتر در پردازش اطلاعات می شود.
در بسیاری از موارد افراد تمایل ندارند که دوربین نصب شده در ساختمان توسط سایر افراد قابل مشاهده باشد. دوربین های گردان یا PTZ نیز نمونه ای از دوربین های مدار بسته هستند که مانند دوربین های دام قابلیت چرخش و زوم کردن در یک نقطه خاص دارند. با استفاده از این قابلیت می توان به صورت برنامه ریزی و زمان بندی شده، از مکان ها مختلف تصویر دریافت نمود. دوربین های مداربسته باکس یا دوربین صنعتی دوربین هایی هستند معمولا به شکل مکعب مستطیل. به علت کوچک بودن بدنه آنها و قابلیت مخفی شدن به دوربین های مخفی شهرت دارند. در این میان برخی از انواع آن به صورت دوربین های مینیاتوری یا پینهول در بازار وجود دارند.

دوربین مداربسته آنالوگ