معرفی بهترین جواهر فروشی های معروف تهران + آدرس شکنج | hsaatchi

برای خرید جواهرات بسیار خاص، که اصیل بوده و به نوعی جزء عتیقه های مراکشی محسوب می شوند، می توان به گالری های هنری معروفی که در این کشور وجود دارد مراجعه خريد طلا انلاين کرد. حتی برخی قطعات موجود در این گالری ها، می توانند جزئی از یک موزه تاریخی باشند، چرا که قدمتی بالا دارند. نماد ها و سبک های جواهرات طراحی شده به سبک مراکشی در بسیاری از کشور ها الگو است.

مشخصات تابلو زن و جواهرات طلایی با بهترین کیفیت

حالا قراره توی این مقاله باهم برندهای برتر دنیا در زمینه جواهرات رو معرفی کنیم و یه آشنایی کوتاهی با هر کدوم از اونها داشته باشیم، پس در ادامه با ریسه همراه باش. این خانه تاکنون قطعات بسیار زیبا و باشکوهی از جواهرات را ساخته است مثل گردنبند ملکه در تصویر فوق نشان داده شده است. کیفیت منطبق با دقت است چرا که تمام جزئیات، هرچقدر هم که کوچک به نظر برسند، نقشی اساسی در کلیت ایفا می کنند. گوشواره هایی که در تصویر بالا نشان داده شده است برای مثال، شاید بسیار ساده و کلاسیک به نظر برسند اما اصل و منحصر به فرد هستند. برند جواهرات شوپارد تاریخچه ای خانوادگی دارد که در این مقاله برای شما بازگو می کنیم…

مجموعه RAMON جواهرات زیبا و گرانقیمت اسپانیایی در مقابل مدرنیته

یک قرن بعد، خانه طراحی جواهرات کارتیه تبدیل شد به یکی از برندهای معروف طلا و جواهر دنیا که در سراسر جهان شعبه دارد و دفتر مرکزی آن در پاریس واقع شده است. یکی از مهمترین دلایل شهرت کارتیه، ساخت و طراحی زیورآلات کلاسیک با استفاده از سنگ‌ها قیمتی و فلزات گران‌بها است. جواهرات هری وینستون با آنکه سبک کلاسیک دارند اما در میان تمام جواهرات و برندهای مختلف، بالاترین و عالی ترین رتبه را دارند.

ساخت هر قطعه میستری ستینگ ممکن است تا 300 ساعت زمان نیاز داشته باشد و سالانه تعداد کمی از آنها تولید می‌شود. جواهرات ون کلیف اند آرپلز توسط سلبریتی‌هایی از جمله الیزابت تیلور و گریس کلی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. علاوه بر این، این برند برای ساخت جواهراتش فقط از طلای 18 عیار یا طلای سفید استفاده می کند. کیفیت بالا، بهترین الماس ها، سنگ های رنگی کاملاً طبیعی و خالص و یا حتی با کیفیت ترین و مرغوب ترین نخ ابریشمی برای نخ کردن مروارید ها، از ویژگی های این برند خوش نام است.

  • به‌طورکلی، دیوید موریس برندی است که به عشق و علاقه اهمیت می‌دهد.
  • این برند طلا و جواهرات پیش‌گام در فرهنگ ساخت زیورآلات مروارید است.
  • جواهراتی که در دنیا به عنوان متفاوت ترین ها شناخته می شوند.
  • این جواهرات با طراحی خلاقانه طراحان ایرانی و هنر دست استادکاران ایرانی همراه شده است.
معرفی بهترین جواهر فروشی های معروف تهران + آدرس شکنج | hsaatchi