مرجع دانلود آبجکت، تکسچر و مدل سه بعدی

در این قسمت از مقاله دوربین های مداربسته قصد دارم آموزش قدم به قدم راه اندازی و نصب دوربین مداربسته را توضیح دهم. مناسب ترین نور جهت نصب دوربین مدار بسته نور طبیعی طول روز می باشد می توان از نور مصنوعی نیز همانند لامپ های اتاق ، پروژکتور و … استفاده کرد . هرگز دوربین ها را مستقیما در جهت پرتو نور خورشید و لامپ ها قرار ندهید ( این عمل باعث سفید شدن تصویر خواهد شد ) امروزه دوربین ها از تکنولوژی سخت افزاری و نرم افزاری خاصی جهت برطرف کردن مشکل کم و زیاد بودن نور استفاده می کنند که به WDR معروف هستند . در محیط بیرون، اگر می خواهید یک دوربین نسبتا پنهان از دید نصب کنید، انتخاب مکان را باید مورد توجه بیشتری قرار دهید زیرا هر جا که آن را قرار دهید، باید به اندازه کافی محصور باشد تا مخفی بماند. در عین حال به اندازه کافی باز باشد تا به دوربین فضای نظارت و ثبت وقایع را بدهد. البته هنگام نصب دوربین مدار بسته مخفی، باید با در نظر گرفتن موازین قانونی و اخلاقی اقدام به این امر کنید.

  • دوره دوربین مداربسته(آنالوگ،HD،تحت شبکهIP)به صورت کاملا علمی و 100% کارگاهی توسط اساتید متعهد و باتجربه برگزار می گردد.
  • در ضمن کار کردن در ارتفاع ممکن است کمی پرخطر باشد پس در صورتی که حس می‌کنید از ارتفاع می‌ترسید از همین لحظه از انجام آن صرف نظر کرده و کار را به یک تکنیسین باتجربه بسپارید.
  • برای همین باید در انتخاب مکان مناسب نهایت دقت و توجه زیادی کرد و فاصله‌های لازم را برای ایمنی آنها رعایت کرد.
  • 6- در معرض دید افراد نصب شود تا جلوی فعالیت سارقان گرفته می شود.
هنگام نصب دوربین مدار بسته در فضای خارجی در وهله اول باید از استحکام کاور دوربین اطمینان حاصل کنید. استانداردهایی مانند IP66 و IP67مقاومت دوربین را در مقابل گردوغبار، آب و غیره را نشان می‌دهند. این نوع کابل دارای دو رشته است، یک رشته برای تصویر و یک رشته برای برق، از این بابت به این کابل ترکیبی گفته می‌شود.

شما برای متخصص شدن در رشته نصب دوربین های مداربسته و انتقال تصویر نیاز دارید به مباحث مختلفی چون انواع دوربین های آنالوگ و دیجیتال، دوربینهای آی پی ،دوربینهای دام و غیره آشنا شوید. کلاس نصب دوربین مداربسته در کارگاه های مجهز و با استادان مجرب و متخصص برگزار می شود. با شرکت در دوره نصب دوربین مدار بسته به راحتی می توانید وارد بازار کار شوید و از درآمد بالا بهره مند شوید.

فوری: سفر ایلان ماسک به ایران برای تاسیس…

در آموزش نصب دوربین مداربسته لازم است که مراحل نصب نیز پوشش داده شوند. البته ممکن است برای پروژه های کوچک نصب دوربین مداربسته چندان ضرورتی نداشته باشد. اما استفاده از نقشه سبب تسریع این فرآیند و اریا سی سی تی وی صرفه جویی در زمان و انرژی خواهد شد. دوره آموزش دوربین مداربسته باید به صورتی باشد که تمام این موارد را پوشش دهد. به صورتی که پس از گذراندن دوره و کسب تجربه ابتدایی آماده ورود به بازار کار باشید.

همواره آموزش یک اصل مهم در پیش برد اهداف می باشد ، از این رو شرکت ایمن تصویر امرتات اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی نموده است . در اين سلسله مقالات قصد داریم يك سري اطلاعات براي كساني كه قصد دارند براي خود يك سيستم نظارت تصويري مدار بسته ايجاد كنند قرار دهیم. از نصب دوربین در معرض نور شدید آفتاب ، مخصوصا ًدر مناطق گرمسیری تا حد امکان پرهیز گردد و در صورت اجبار ، از یک سایبان کوچک جهت کاهش دمای دوربین استفاده گردد. در ابتدا با راست کلیک کردن بر روی تصویر مانیتورینگ دوربین در لیست تنظیمات اصلی را ظاهر میکنیم سپس بر روی گزینه چهارم از بالا ، اگر منوی شما فارسی است گزینهمرور کردن یا پخش کردنو اگر منوی شما لاتین است گزینهPlay Backرا انتخاب می نمایید. 4- دستور ping را با توجه به IP دوربین‌تان، روی سیستم متصل به دستگاه NVR اجرا کنید. به عبارتی نصب کردن سیستم به خودی خود امری کافی نیست و وقتی شما دوربین مدرابسته خود را نصب نموده اید در صورت ایجاد عیب و خرابی باید بتوانید به اقدامی بپردازید و آن مشکل را حل نمایید.

نصب دوربین مدار بسته از آن مشاغل حرفه ای و پردرآمد است که روز به روز بازار کار بزرگتری پیدا می کند. برای تبدیل شدن به یک نصاب خوب دوربین مدار بسته باید انواع دوربین ها را بشناسید و نحوه نصب آن ها آشنا شوید. فروش دوربین مدار بسته نیز خود در کنار نصب این دوربین ها درآمد زا است. از طرفی دوربین های مداربسته سرویس های خدماتی خاصی نیز دارند که فرد نصاب را هر از گاهی درگیر خواهد نمود. قابلیت هایی که در فناوری دوربین مداربسته نهفته می باشند و شغل نصب دوبین مداربسته را ارزش آفرین کرده است. برای مشاوره در مورد بازار کار و نصب دوربین مداربسته می توانید با آموزشگاه پایتخت فناوری تماس حاصل نمایید.

معرفی دستگاه‌های ضبط در آموزش دوربین مداربسته

ولی عمومی ترین کاربرد این دوربین ها برای زمانهایی است که نیاز به گرفتن تصویر در زاویه خیلی بسته باشد. رعایت برخی نکات در هنگام نصب سیستم دوربین مداربسته در ساختمان های مسکونی و اداری حائز اهمیت است و می تواند در افزایش طول عمر تجهیزات موثر باشد . در مرحله بعدی باید به سراغ نصب دوربین های مدار بسته در محل های مورد نظر بر اساس نقشه طراحی شده در مرحله ۱ بپردازیم.