اتاق بازی خود را ارتقا دهید: 25 درصد از این نور مینیمالیستی RGB صرفه جویی کنید

آیا می خواهید یک فضای نشیمن یا منطقه اداری را بدون از دست دادن مقداری پول نقد در این فرآیند زیبا کنید؟ در طول روزهای معامله، می توانید یک لامپ RGB شیک و همه کاره فقط 59.99 دلار به عنوان پاسخ ما به روز نخست، ما مجموعه Deal Days ده ها تخفیف در برنامه ها، اسبابک ها و موارد دیگر دارد. اکثر معاملات، مانند این وسایل مینیمالیستی، نیازی به کوپن ندارند، اما فقط تا 12 اکتبر در دسترس هستند.

چه نیاز به بهبود منطقه داشته باشید و چه در حال حرکت به فضای جدیدی هستید، اینها لامپ دپو مینیمالیستی LED لامپ های طبقه گوشه آماده ارائه هستند. در طول فروش روزهای معامله ما، می‌توانید یک لامپ را فقط با 59.99 دلار یا یک لامپ دریافت کنید دو بسته برای 99.99 دلار و اگر به دنبال تخفیف برای کالاهای خانگی بیشتر هستید، فراموش نکنید که ما را بررسی کنید مجموعه Deal Days تا 12 اکتبر


منبع: https://www.zdnet.com/article/level-up-your-gaming-room-save-25-off-this-minimalist-rgb-light/#ftag=RSSbaffb68جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

این لامپ در فروشگاه ما چهار ستاره از پنج ستاره را به دست آورد و برای استفاده طولانی مدت طراحی شده است. این امر در روکش فلزی با کیفیت، کف لاستیکی وزن دار و عمر چشمگیر 50000 ساعت لامپ مشهود است. مشتری تایید شده، گری دبلیو. از مونتاژ آسان لامپ راضی بود و به اشتراک گذاشت: “اگرچه در نگاه اول به نظر می رسید که مونتاژ آن دشوار است، فقط حدود 5 دقیقه یا بیشتر طول کشید تا آن را کنار هم قرار دهید. من عاشق آن هستم. که دارای یک ریموت برای تغییر رنگ و طرح چراغ ها است. من همچنین دوست دارم لامپ باریک و محجوب باشد.”

در این مورد، طراحی ساده این لامپ بدون محدودیت فضای قابل استفاده، هر اتاقی را ارتقا می دهد. علاوه بر این، می‌توانید تنظیمات را از طریق کنترل از راه دور تنظیم کنید و به شما امکان می‌دهد رنگ‌ها و جلوه‌ها را از سراسر اتاق بچرخانید.

با این چراغ کف گوشه ای، می توانید بیش از 16 میلیون رنگ و بیش از 300 افکت چند رنگ را انتخاب کنید. ترکیب مناسبی را برای ایجاد حال و هوای هالووین و دیگر تعطیلات پیدا کنید، یا نورها را هماهنگ کنید تا اتاقتان تازه به نظر برسد. با طیف وسیعی از محیط، این لوازم مینیمالیستی یک افزودنی خوش‌آمد به هر فضای مهمانی یا محیط کاری است و به اندازه منبع نور قدیمی شما حجیم نخواهد بود.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.