دلتا و امریکن ایرلاینز در حال ایجاد تغییرات بزرگ هستند (اما نه برای همه)

بله، چون اقتصاد برای افراد تجاری شیک نیست، اینطور است؟ یا آن؟ برخی از شرکت های فناوری این روزها بسیاری از کارمندان را به سمت اقتصاد هدایت می کنند.

هوای عقب چطوره؟

در بوئینگ های جدیدتر 787 و ایرباس A321XLR، یعنی.

من هیچ بال حریم خصوصی نمی بینم، اما آیا زمانی که صندلی بزرگتر و غذای بهتری می گیرید به آنها نیاز دارید؟

بله، چند سال گذشته برای سفر هوایی ناامید کننده بوده است، اما ما در طرف دیگر ظاهر می شویم.

این واقعا منطقی است. شما می خواهید از اقتصاد خارج شوید و به طور کلی سبک زندگی سفر خود را تغییر می دهید، پس چرا با خود مهربانانه رفتار نکنید؟

هولو، مدیر مالی. تو بهترین دوست منی، میدونی

اما با این حال، این جایی است که CFO شما ممکن است نقش مهمی ایفا کند. نه، شما نمی خواهید با آنها به یک سفر تفریحی بروید، اما آنها ممکن است تأثیر زیادی بر سطح راحتی شما داشته باشند.

سازمان هایی مانند FlyersRights سال ها تلاش کرده اند تا قوانینی وضع کنند. FlyersRights اصرار دارد (PDF) که سلامت مسافر نیز مهم است. مسائلی مانند ترومبوز ورید عمقی و درد ساده و طاقت‌فرسا واقعاً اهمیت دارند.

همچنین: بهترین معاملات فناوری زیر 20 دلار در آمازون در حال حاضر

زیر هواپیما که می گوید دلتا

بسیاری بر این باورند که خطوط هوایی هنوز هم ممکن است سعی کنند یک اینچ را در اینجا و یک اینچ را در آنجا سرقت کنند.

بله، مطمئناً من در حال غرق شدن هستم، اما برخی از بزرگترین خطوط هوایی بزرگترین هیجانات را ایجاد می کنند. برای برخی از افرادی که بودجه بیشتری دارند.

این جدیده. براق است. چقدر دارید؟

به طور متوسط، صندلی های خطوط هوایی 1.5 اینچ باریک تر از قبل هستند. همچنین حدود 4 اینچ فضای کمتری بین پشتی صندلی جلو و پشتی شما وجود دارد.

این مدیر ارشد بازرگانی امریکن ایرلاینز، واسو راجا بود که به بهترین وجه توضیح داد که چگونه سفرهای هوایی در حال تغییر است.

اکنون، شادی ها وجود خواهد داشت. خدمات مشتری واقعی وجود خواهد داشت. حتی ممکن است غذای رایگان وجود داشته باشد.

به نظر می رسد استدلال FAA در مورد پرسیدن در نهایت صرفاً مبتنی بر این است که چگونه می توان هواپیما را در مواقع اضطراری تخلیه کرد، زمانی که انسان ها به شدت به هم فشرده شده اند.

در عوض، راجا توضیح داد که افراد بیشتری سفرهای کاری را با تلاش برای پشت سر گذاشتن سفرهای کاری ترکیب می کنند. (بخش اخیر گاهی اوقات به عنوان اوقات فراغت شناخته می شود.)

در همین حال، اگر پولی برای خرج کردن داشته باشید، سطح راحتی شما در نزدیکی جلوی هواپیما ممکن است افزایش یابد.

مانند بلومبرگ اخیرا گزارش شده استصندلی‌های کلاس تجاری این روزها قیمت بیشتری دارند، درست همانطور که بسیاری از شرکت‌ها بودجه سفر خود را کاهش می‌دهند.

راحتی بیشتر برای پول بیشتر. (اسکرین شات از یک ویدیوی دلتا.)

دلتا/ اسکرین شات توسط کریس ماتیشزیک

بیشتر از نظر فنی نادرست است

یک مشاور مدیریت گفت بلومبرگ که او بودجه کافی برای پرواز در کلاس تجاری تیمش به یک گردهمایی شرکتی را نداشت و مجبور شد پرواز اقتصادی داشته باشد. با وجود اینکه او به جای او به تیمش روزهای مرخصی داد، هنوز فکر می‌کند 20 درصد از آنها تصمیم می‌گیرند که نمی‌خواهند اعضای تیم باشند و از این تیم عقب نشینی خواهند کرد.

بیایید هیجان زده شویم.

همچنین: پیکسل واچ در مقابل گلکسی واچ 5 پرو: آیا گوگل به تازگی سامسونگ را شکست داده است؟

آیا اصلاً خبر خوبی برای آنها وجود دارد؟ خوب، ممکن است کمی وجود داشته باشد. اداره هوانوردی فدرال در واقع از شما می پرسد، آگهی عمومی، برای نظرات شما در مورد صندلی های هواپیما و اینکه حداقل اندازه آنها چقدر باید باشد.

به عنوان مثال ظروف غذاخوری جدید و یک منوی جدید برای همراهی با آن. نمونه: کوفته غیر ممکن با پولنتا، سس پومودورینی و کلم بروکلی.

وارد امریکن ایرلاینز شوید. این چیزی شبیه یک آهنگ و رقص — و برای هر چیزی که می دانم، یک بوفه — از آن ساخت کابین های جدید براق و فانتزی را اعلام می کند در کلاس تجاری و اقتصادی ممتاز.

همانطور که رشد کردید – از نظر فیزیکی – صندلی ها به ویژه در اقتصاد کاهش یافتند. که مطمئناً به افزایش اصطکاک در هواپیماها کمک کرده است.

او در ماه سپتامبر در انجمن جهانی Skift صحبت می کرد گفت: “مردم نیازی ندارند زندگی کاری خود را برای پنج روز، زندگی شخصی خود را برای دو روز، و دو هفته در سال را برای تعطیلات اختصاص دهند.”

کسانی که پول بیشتری می پردازند، سوئیت هایی با فضای بیشتر و اوج حریم خصوصی جامعه، یک در کشویی را پیدا خواهند کرد. اگر به طور کامل از کثیفی بقیه جهان خلاص نشده اید، چگونه می توانید آرامش داشته باشید؟

این روش دنیای کنونی است، درست است؟


منبع: https://www.zdnet.com/article/delta-and-american-airlines-are-making-big-changes-but-not-for-everyone/#ftag=RSSbaffb68

کسانی که کمی کمتر، اما بیشتر از هزینه های اقتصادی پرداخت می کنند، صندلی های تکیه دار جدیدی پیدا خواهند کرد. نه، اینها درهای کشویی ندارند، اما دارای بالهای حریم خصوصی هستند. زیرا حتی کمی جدایی بین گوش های شما و راهرو – یا فردی که در کنار شما نشسته است – یک امتیاز قابل توجه است.

بسیاری در حال حاضر از این به عنوان شادی یاد می کنند. به نظرم هجای اول خیلی شبیه است بلا، اما این فقط من هستم.

به نظر می رسد خطوط هوایی دلتا نیز در همین راستا فکر می کند. در حال انجام است چیزهای باشکوهی برای مشتریان Premium Economy خود.

دلتا همچنین سرنخی در مورد استراتژی خود با بهبود تجربه گران‌تر ارائه کرد. معاون تجربه برند شرکت هواپیمایی، مائوریسیو پاریس، گفت: «دلتا پرمیوم انتخاب در تقاطع لوکس و کاربردی قرار دارد – به مشتریان این فرصت را می‌دهد تا با صندلی جادارتر و تجربه ممتاز با قیمت پایین‌تر در مقایسه با ما رفتار کنند. کابین دلتا وان.”

با این حال، بیایید برای مسافران اقتصادی لحظه ای فکر کنیم. کسانی که بودجه آنها ممکن است به بال حفظ حریم خصوصی کشیده نشود.