به یک ایستگاه اتصال نیاز دارید؟ این گزینه 13 در 1 با Dual 4K HDMI فقط 49 دلار است

تلاش برای روشن نگه داشتن و متصل نگه داشتن تمام دستگاه های خود بدون قربانی کردن فضای کاری می تواند چالش برانگیز باشد. نوارهای برق و پورت های USB وجود دارد، اما استفاده از هر دو با هم همیشه تمام نیازهای شما را برآورده نمی کند. همچنین در زمانی که کیف شما فضای زیادی را اشغال خواهند کرد انتقال از محل کار به خانه.

محتوای زیر توسط شرکای ZDNet برای شما آورده شده است. اگر محصولی را بخرید که در اینجا مشخص شده است، ممکن است کمیسیون وابسته یا غرامت دیگری دریافت کنیم.

با یک پورت اترنت گیگابیتی که از شبکه های 10/100/1000BASE-T Lan پشتیبانی می کند، در ارتباط باشید. و یک پورت 3.5 AUX مکالمه، گوش دادن و ضبط را آسان تر می کند. حتی با اسلات کارت SD و TF فضای ذخیره سازی افزایش می یابد. این قابلیت‌های زیادی از یک ایستگاه اتصال کوچک با وزن کمتر از 3 اونس، کمتر از اکثر هاب‌های USB با نصف تعداد پورت است. و تنها 5.2 اینچ طول، کمتر از 2 اینچ عرض، و به زحمت نیم اینچ ضخامت دارد.

جایگزین-this-image.jpg

StackCommerce

ایستگاه داک دارای سه پورت USB 3.0، یک درگاه USB 2.0 و یک پورت USB-C با Power Delivery برای شارژ فوق العاده سریع است. همه آنها فراهم می کنند نقل و انتقالات با سرعت بالا، بنابراین راندمان کار شما حتی با اتصال دستگاه های کند مانند ماوس یا صفحه کلید بهبود می یابد. همچنین به لطف پورت VGA 60 هرتزی و دو درگاه HDMI 4K می‌توانید از تجربه ویدیویی با کیفیت بالا با نمایشگرهای سه‌گانه لذت ببرید.

بنابراین می توانید آن را همه جا ببرید و برای هر موقعیتی آماده باشید. دیگر لازم نیست نگران شارژ وسایل سفر مورد علاقه خود مانند پاوربانک خارجی، ساعت هوشمند و غیره باشید.

اگر می‌خواهید دستگاه‌های خود را متصل نگه دارید تا هر زمان که نیاز دارید از آن‌ها استفاده کنید، لزوماً به یک ایستگاه اتصال عظیم نیاز ندارید. این داک کوچک با 13 پورت ممکن است بسیار کمتر مزاحم باشد، به خصوص اگر از مانیتورهای اضافی استفاده می کنید. و در طول فروش Deal Days ما، می‌توانید این ایستگاه اتصال را تنها با 49.99 دلار یا 28 درصد تخفیف دریافت کنید – بدون نیاز به کوپن. به لوازم ضروری میز بیشتری نیاز دارید؟ از … ما دیدن کنید مجموعه Deal Days تا 12 اکتبر برای یافتن تخفیف های اضافی.

شما می توانید خود را دریافت کنید ایستگاه داک 13 در 1 با HDMI دوگانه در طول رویداد Deal Days ما فقط با 49.99 دلار. و فراموش نکنید که بقیه مطالب ما را بررسی کنید تخفیف روزهای معامله تا 12 اکتبر


منبع: https://www.zdnet.com/article/need-a-docking-station-this-13-in-1-option-with-dual-4k-hdmi-is-just-49/#ftag=RSSbaffb68